صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود مسابقه فوتبال چک و پرتغال جام ملتهای اروپا Euro 2012
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲

دانلود مسابقه فوتبال چک و پرتغال جام ملتهای اروپا Euro 2012

دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲

  توضیحات بازی:

جمهوری چک در میان حضور انبوه طرفدارانش در ورزشگاه توانست در ابتدای بازی توپ و میدان را کنترل کند. اما اولین موقعیت بازی را ژوائو موتینیو در دقیقه ۱۳ داشت. هافبک پورتو شوتی زد که پتر چک به آسانی آن را مهار کرد.

سپس رونالدو چک را مجبور کرد واکنشی خوب نشان دهد اما داور اعلام آفساید کرد.

نانی و میگل ولوسو هم به دلیل خطا روی داریدا و داوید لیمبرسکی با کارت زرد مواجه شدند.

پرتغال به‌تدریج سوار بر بازی شد و توانست با تمرکز بیشتری به بازی تهاجمی بپردازد. رونالدو هم مانند همیشه در مرکز همه چیز قرار داشت. ستاره رئال مادرید روی یک صحنه با پاس رائول میرلش ضربه برگردانی زد که زیبا بود اما کم‌دقت، و سپس ضربه‌ای ایستگاهی را از فاصله ۳۰ متری به بیرون زد.

هلدر پوستیگا در دقیقه ۳۹ در حالی که همسترینگ خود را گرفته بود و از درد به خود می‌پیچید مجبور شد زمین را ترک کند و هوگو آلمیدا جایش را گرفت.

رونالدو در آخرین لحظات نیمه اول موقعیتی عالی داشت اما ضربه تماشایی او روی سانتر فابیو کوئنترائو به تیر دروازه برخورد کرد.

چک در نیمه اول نمایش برتری داشت، اما پرتغال در نیمه دوم کاملا مسلط بر میدان بود و موقعیت‌های بسیاری ساخت. ابتدا دو ضربه رائول میرلش از بالای دروازه به بیرون رفت و سپس ضربه نانی را چک دفع کرد.

دروازه‌بان چلسی سپس ضربه محکم موتینیو را دفع کرد. تیم جمهوری چک هرچه زمان به پیش می‌رفت کمتر و کمتر صاحب توپ می‌شد.

سپس نانی موقعیتی عالی برای گل‌زنی داشت اما ضربه او با برخورد به پای مدافع حریف اندکی منحرف شد و با فاصله بسیار کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

پرتغال به حملات خود ادامه داد و سرانجام در دقیقه ۷۹ به گل رسید. موتینیو از سمت راست به خوبی از مدافعان حریف گریخت و سانتری عالی روی دروازه انجام داد که رونالدو با پرتاب خود ضربه سری قدرتمند به توپ زد. او توپ را به زمین کوبید و در نتیجه، چک با وجود آن که دستش را به توپ زد اما نتوانست مانع گل‌شدن توپ شود.

اندکی بعد ژوائو پریرا داشت گل دوم را می‌زد اما ضربه او را چک دفع کرد.

جمهوری چک از حریف عقب افتاده بود اما بازیکنان این تیم بسیار خسته به نظر می‌رسیدند و به پیش نمی‌رفتند. آنها سرانجام به یک ضربه کرنر رسیدند که پتر چک هم روی آن به جلو آمد اما ضربه کرنر به شکل بدی زده شد و در برگشت چیزی نمانده بود ضدحمله پرتغالی‌ها به گلی از فاصله بسیار دور منتهی شود.وبازی باهمان نتیجه به پایان رسید

جمهوری چک:

پیتر چک، گبرسیلاسی، سیوک، کادلچ، لیمبرسکی، هابشمن، پلاسیل، جیراسک، داریدا، پیلار، باروش

پرتغال:

پاتریسیو، کوئنترائو، برنو آلوز، په‌په، پریرا، موتینیو، ولوسو، میرلس، کریستیانو رونالدو، پوستیگا، نانی

لینک دانلود اختصاصی اسپرت دانلود (سرور هیپ فایل) :

لینک کمکی

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *