صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود مسابقه فوتبال آلمان وایتالیا جام ملتهای اروپا Euro 2012
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲

دانلود مسابقه فوتبال آلمان وایتالیا جام ملتهای اروپا Euro 2012

دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲
توضیحات بازی:

دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقه های یورو ۲۰۱۲ از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه پنجشنبه شب به وقت تهران آغاز شد و با برتری ۲ بر یک ایتالیا مقابل آلمان به پایان رسید و لاجوردی پوشان ایتالیا موفق شدند با دو گل ماریو بالوتلی آلمانی ها را شکست دهند .گلهای ایتالیا را بالوتلی در دقایق ۲۰ و ۳۶ به ثمر رساند. و مسعود اوزیل دردقیقه ۹۰  وازروی نقطه پنالتی تک گل آلمانها را زد .آلمانها در این بازی با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی با یونان به میدان رفتند و ماریو گومز در خط حمله جایگزین میروسلاو کلوزه شده بود. لوکاس پودولسکی در ترکیب ثابت قرار گرفته بود، شواین اشتایگر که حضورش در ابهام قرار داشت از ابتدا به میدان رفت و حضور تونی کروس بیش از پیش ترکیب آلمان را دستخوش تغییر کرده بود.

ژرمن‌ها در نیمه اول بهتر از حریف ایتالیایی بازی را شروع کردند و موقعیت گلزنی خوبی را ایجاد کردند.در دقیقه ۶ هوملس مدافع آلمان از روی کرنر ارسالی صاحب موقعیت گلزنی شد که آندرا پیرلو توپ را از روی خط دروازه لاجوردی‌پوشان برگشت داد. در ادامه باز هم ژرمن‌ها توپ و میدان را در اختیار داشتند که ارسال بواتنگ با دفع بوفون و اشتباه مدافع ایتالیا با فاصله بسیار کم به بیرون رفت تا همچنان دروازه لوئیجی بوفون بسته بماند.

 در ادامه بازی، ماریو بالوتلی با حرکت زیبای آنتونیو کاسانو صاحب موقعیت گلزنی شد و با ضربه سر دیدنی در دقیقه ۲۰دروزاه مانوئل نویر را گشود.  ژرمن‌ها برای بازنده نشدن در نیمه اول حملاتی را بر روی دروازه آتزوری تدارک دیدند که در نهایت نتوانستند به گل برسند.ایتالیایی‌ها که پاس‌‌های دیدنی را در میانه میدان رد و بدل می‌کردند بر روی حرکت بالوتلی و اشتباه سوپر ماریو  با شوتی دیدنی و محکم دروزاه نویر را در دقیقه ۳۶باز کردند تا اختلاف به دو گل برسد و غم و اندوه هواداران آلمان را در بر بگیرد.

 در ابتدای نیمه دوم، یواخیم لو دست به دو تغییر زد. رویس جایگزین پودولسکی شد و کلوزه به جای گومز وارد میدان شد.آلمان‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند و خود را در آستانه حذف می‌دیدند از ابتدای ۴۵ دقیقه نیمه دوم حملات خطرناکی را تدارک دیدند که یکی پس از دیگری هدر رفت.  پرندلی سرمربی ایتالیا که خطر و حملات دامنه‌دار آلمان را بیش از پیش احساس می‌کرد دست به تعویض زد و دیامانتی را جایگزین آنتونیو کاسانو کرد.

 آلمان همچنان حمله می‌کرد و ایتالیا در ضد حملات زهردار بود و در یکی دیگر از موقعیت‌های آتزوری، مارکیسیو در محوطه جریمه آلمان صاحب توپ شد اما نتوانست قدر این موقعیت را بداند و توپ را دور از دستان نویر و جارجوب دروازه آلمان به بیرون فرستاد.آلمان‌ها در ادامه فرصت‌های خوبی را بر روی دروزاه ایتالیا ایجاد کردند و در یکی از موقعیت‌ها صاحب پنالتی شدند تا بالاخره مسعود اوزیل در دقیقه ۹۱ گلزنی کرد اما در نهایت این گل برای ژرمن‌ها ثمربخش نبود.

 در نهایت ایتالیا با پیروزی در این بازی راهی فینال شد تا در این مرحله به مصاف اسپانیا برود.

 ترکیب دو تیم:

 آلمان:

 مانوئل نویر، بواتنگ (توماس مولر ۷۱)، هوملس، بادشتوبر، لام، شواین اشتایگر، خدیرا، تونی کروس، اوزیل، پودولسکی (رویس ۴۶)، گومز( کلوزه ۴۶)

ایتالیا:

 بوفون، کیلینی، بونوچی، بارزاگلی، بارزالتی، پیرلو، دروسی، مونتولیوو (تاگو موتا ۶۴) ، مارکیسیو، کاسانو (دیامانتی ۵۸ )، بالوتلی (دی‌ناتاله ۶۹)

 

فرمت فایل : mkv
کیفیت : عالی ۴۸۰p
حجم فایل : ۷۷۰ MB

 

لینک دانلود اختصاصی اسپرت دانلود (سرور هیپ فایل) :

لینک کمکی هیپ فایل

 

 

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *