صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود مسابقه فوتبال سوئدوفرانسه جام ملتهای اروپا Euro 2012
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲

دانلود مسابقه فوتبال سوئدوفرانسه جام ملتهای اروپا Euro 2012

 

دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲

 توضیحات بازی:

فرانسه بازی را خوب آغاز نکرد و مدافعان این تیم متزلزل بودند. آنها اجازه دادند تویوونن روی سانتر مارتین اولسون ضربه سر بزند، هرچند که توپ به بیرون رفت. سپس سباستین لارسون ضربه سر را توانست بزند اما ضربه او بیش از حد آرام بود.

فرانسه هم چند موقعیت خوب داشت. ابتدا کریم بنزما توپ را به بن‌عرفه سپرد اما ضربه امیدوارانه او از زاویه‌ای بسته راه به جایی نبرد.

سپس ریبری فرصتی عالی به دست آورد. روی اشتباه آندریاس گرانکویست که نتوانست رد دو صحنه توپ را به‌خوبی دور کند، ریبری توپ را گرفت اما ضربه او از زاویه‌ای بسته را آندریاس ایساکسون گرفت.

تویوونن در دقیقه ۱۰ فرصتی فوق‌العاده را برای پیش انداختن سوئد از دست داد. او بر سر یک توپ در هوا فیلیپ مکسس را شکست داد و به پیش رفت و با یوریس تک به تک شد، اما با کنترل ضعیف توپ را از دست داد و یوریس او را محدود کرد و او هم ضربه‌اش را به کنار دروازه زد.

فرانسه به‌تدریج کنترل بازی را در دست گرفت. یک بار عادل رامی از روی ضربه‌ای ایستگاهی تلاش کرد گل بزند و یک بار هم یوناس اولسن با حرکتی عالی موقعیت را از بنزما گرفت.

مردان لوران بلان راهی به دروازه سوئد نمی‌یافتند. سوئد دست به حمله زد و ضربه آندرس سونسون به تویوونن رسید ولی یوریس با واکنشی سریع راه را بر او بست. داور در این صحنه اعلام آفساید کرد، اما به نظر می‌رسید که این اتفاق روحیه را به تیم همرن برگرداند. آنها توپ را در دست گرفتند و موقعیت‌های خوبی ساختند.

در آخرین لحظات نیمه اول بود که ریبری فکر کرد سرانجام از دفاع سوئد گریخته تا این که اولوف ملبرگ با تکلی استادانه توپ را به کرنر زد.

نیمه دوم با درخشش سوئد آغاز شد. کریستین ویلهلمسون که به میدان آمده بود بازی تیمش را پرنشاط ساخته بود. این بازیکن ۳۲ ساله داشت برای سوئد گل می‌زد که کمک داور آفساید او را اعلام کرد. او سپس توپ را از روی پای رامی گرفت اما مدافع حریف نگذاشت اتفاق خاصی بیفتد.

سوئد سرانجام در دقیقه ۵۴ به گل رسید. سباستین لارسون که خودش موقعیتی خوب را از دست داده بود توپ را سانتر کرد و زلاتان با ضربه‌ای آکروباتیک و تماشایی توپ را به تور دروازه حریف رساند.

سوئد دست از حمله برنداشت و ویلهلمسون با ضربه ایستگاهی زیبای خود یوریس را وادار به واکنشی عالی کرد.

فرانسه نیاز داشت دو گل بزند تا به رتبه اول گروه برسد اما دفاع سوئدی‌ها عالی بود و یک بار هم ملبرگ با تکلی فوق‌العاده مانع آن شد که مکسس به موقعیت خوبی برسد. ژرمی منز و اولیویه ژیرود به زمین آمدند و آنها هم موقعیت‌های خوبی داشتند.

اما شکست فرانسه زمانی قطعی شد که سوئد در دقیقه ۹۱ گل دوم را هم زد. ضربه ویلهلمسون به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت لارسون با شوتی محکم توپ را به قعر دروازه رساند.

 این پیروزی اولین برد سوئد مقابل فرانسه از سال ۱۹۶۹ بود و فرانسه را مجبور کرد به دیدار اسپانیا برود.

فرانسه:

لوریس، کلیچی، مکسس، رامی، دبوچی، ام‌ویلا، دیارا، نصری، ریبری، بن‌عرفا، بن‌زما

 سوئد:

ایساکسون، گرانکوئیست، ملبرگ، یوناس اولسون، مارتین اولسون، اسونسون، کالستروم، بایرامی، ایبراهیموویچ، لارسون، تویوونن

دانلودنیمه اول بالینک مستقیم ازسرورقدرتمندسایت 

دانلودنیمه دوم بالینک مستقیم ازسرورقدرتمندسایت 

 

 

نوبیتکس

۳ نظرات

  1. چرا دانلود نمیشه میگه فایل وجود نداره لطفا رسیدگی کنید این همه میگید ۲۰ ترابایت آرشیو داریم همه خرابن

  2. س. بازیهای قدیمی بیشتر بزارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *