صفحه اصلی / دانلود مسابقات / دوچرخه سواری / توردوفرانس / دانلود مسابقات توردوفرانس ۲۰۱۲ مرحله ششم
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
مسابقات توردوفرانس
مسابقات توردوفرانس

دانلود مسابقات توردوفرانس ۲۰۱۲ مرحله ششم

[ پوشش کامل مسابقات توردوفرانس برای طرفداران این تورنمنت زیبا و مهیج]
با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه لینک کمکی

tour de france1
مسابقات توردوفرانس

نود و نهمین دوره از تور دو فرانس که بزرگترین مسابقه دوچرخه‌سواری جاده ای در جهان است، از دهم تیرماه آغاز گردید . مسابقاتی که میزبانی اش به باور بسیاری در سراسر جهان، حتی بیش از تنها گرنداسلم زمین خاکی در تنیس، نماد ورزش فرانسه محسوب می شود. این مسابقات هر ساله به مدت سه هفته در فصل تابستان و در جاده‌های کشور فرانسه برگزار می‌گردد. این مسابقه از مرکز شهر پاریس شروع شده و در همان جا به پایان می‌رسد. شرکت کنندگان در این مسابقه مسیرهای متنوعی را طی می کنند که نه تنها برای آنها بلکه برای طرفداران و تماشاگرانی که از سرتاسر جهان بیننده ی این تورنمنت هستند بسیار جالب و دیدنی است.کل مسافتی که دوچرخه سواران امسال می بایست رکاب بزنند بیش از ۳۴۹۷ کیلومتر می باشد که باید این مسیر را در طی ۲۰ مرحله سپری کنند. به شما کاربران عزیز اسپرت دانلود پیشنهاد می کنم دیدن این رقابت مهیج که در جاده های بسیار زیبای فرانسه برگزار می شود را در کنار خانواده از دست ندهید. توضیحات این مرحله در ادامه مطلبtrans

پتر ساگان نفر اول مرحله ششم تور دو فرانس

فاتح مرحله ششم تور دو فرانس کسی نبود جز پتر ساگان از اسلواکی که برای سومین بار در تور دو فرانس امسال برنده یک مرحله شد. نفر دوم این مرحله آندره گرایپل آلمانی بود که در مرحله قبل اول شده بود. متیو گاس هم که در مرحله قبل دوم شده بود در رده سوم جای گرفت.

تصادف های این مرحله هم باعث عقب افتادن برخی تیم ها از جمله گارمین- شارپ شد. از جمله دوچرخه سوارانی که در این تصادف ها از دور خارج شدند می توان به تام دنیلسون از آمریکا، داویده ویگانو از ایتالیا، میکل آستارلوزا از اسپانیا و فرانک شلک اشاره کرد.

در حادثه دیگری هم جلودار تیم گارمین، رایدر هجدل دچار حادثه شد که همین حادثه موجب شد سی دقیقه دیرتر از ساگان به خط پایان برسد. مارک کوندیش هم از جمله رکابزنانی بود که به دلیل تصادف نتوانست جلودار تیم اسکای باشد.

مرحله هفتم تور دو فرانس روز شنبه حد فاصل تومبلن و لا پلانش د بل فی به مسافت ۱۹۹ کیلومتر برگزار خواهد شد.

در رده بندی کلی فابین کانچالرا که در این مرحله جلودار گروهی پیشتاز بود همچنان در صدر است و برادلی ویگینز از تیم اسکای هم با هفت ثانیه اختلاف در جایگاه دوم است. سیلون شاوانل از تیم اومگا فارما هم در تعقیب این دو در مکان سوم است.

Date:Friday, july 6th
Distance: Stage 205km

مسیر مسابقه:

دانلود مسابقات توردوفرانس
دانلود مسابقات توردوفرانس
دانلود مسابقات توردوفرانس
دانلود مسابقات توردوفرانس

دانلود چکیده مسابقه :
زمان : ۲۵ دقیقه
فرمت فایل : mp4
کیفیت : HDTV
 حجم فایل : ۳۰۰ MB

لینک مستقیم            لینک کمکی هیپ فایل

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *