صفحه اصلی / دانلود مسابقات / دوچرخه سواری / توردوفرانس / دانلود مسابقات توردوفرانس ۲۰۱۲ مرحله هفتم
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
مسابقات توردوفرانس
مسابقات توردوفرانس

دانلود مسابقات توردوفرانس ۲۰۱۲ مرحله هفتم

[ پوشش کامل مسابقات توردوفرانس برای طرفداران این تورنمنت زیبا و مهیج]
با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه لینک کمکی

tour de france1
مسابقات توردوفرانس

نود و نهمین دوره از تور دو فرانس که بزرگترین مسابقه دوچرخه‌سواری جاده ای در جهان است، از دهم تیرماه آغاز گردید . مسابقاتی که میزبانی اش به باور بسیاری در سراسر جهان، حتی بیش از تنها گرنداسلم زمین خاکی در تنیس، نماد ورزش فرانسه محسوب می شود. این مسابقات هر ساله به مدت سه هفته در فصل تابستان و در جاده‌های کشور فرانسه برگزار می‌گردد. این مسابقه از مرکز شهر پاریس شروع شده و در همان جا به پایان می‌رسد. شرکت کنندگان در این مسابقه مسیرهای متنوعی را طی می کنند که نه تنها برای آنها بلکه برای طرفداران و تماشاگرانی که از سرتاسر جهان بیننده ی این تورنمنت هستند بسیار جالب و دیدنی است.کل مسافتی که دوچرخه سواران امسال می بایست رکاب بزنند بیش از ۳۴۹۷ کیلومتر می باشد که باید این مسیر را در طی ۲۰ مرحله سپری کنند.به شما کاربران عزیز اسپرت دانلود پیشنهاد می کنم دیدن این رقابت مهیج که در جاده های بسیار زیبای فرانسه برگزارمی شود را در کنار خانواده از دست ندهید. توضیحات این مرحله در ادامه مطلبtrans

مرحله هفتم تور دو فرانس: اسکای قدرتنمایی می کند

هفتمین مرحله رقابتهای توردوفرانس با درخشش تیم اسکای به رهبری کریس فروم به پایان رسید. رکابزن بریتانیایی در صد متر پایانی موفق شد کادل اوانس مدافع عنوان قهرمانی را مجبور به قبول شکست کند.

نبرد اصلی اما شش کیلومتر پیش و در یکی از طولانی ترین و سخت ترین سربلندی ها این دوره آغاز شده بود؛ برادلی ویگینز، بخت اول قهرمانی، از تیم اسکای، به بهترین نحو ممکن تیمش را پیش برد و سپس در ۲ کیلومتر پایانی جای خود را به میکائیل راجرز داد و سرانجام کریس فروم کار را یک سره کرد تا بار دیگر تیم بریتانیایی اسکای قدرت رکابزنانش را به رخ حریفان کشد.

به این ترتیب در پایان هفته اول توردو فرانس و در حالی که مراحل اصلی کوهستانی از هفته آینده آغاز خواهند شد برادلی ویگینز با اختلاف ۱۰ثانیه نسبت به کادل اونس پیراهن زرد صدرنشنی را حفظ کرد.

Date:Saturday, july 7th
Distance: Stage 199km

مسیر مسابقه:

دانلود مسابقات توردوفرانس
دانلود مسابقات توردوفرانس
دانلود مسابقات توردوفرانس
دانلود مسابقات توردوفرانس

دانلود چکیده مسابقه :
زمان : ۲۵ دقیقه
فرمت فایل : mp4
کیفیت : HDTV
 حجم فایل : ۳۰۰ MB

لینک مستقیم            لینک کمکی هیپ فایل

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *