صفحه اصلی / دانلود مسابقات / دوچرخه سواری / توردوفرانس / دانلود مسابقات توردوفرانس ۲۰۱۲ مرحله پنجم
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
مسابقات توردوفرانس
مسابقات توردوفرانس

دانلود مسابقات توردوفرانس ۲۰۱۲ مرحله پنجم

[ پوشش کامل مسابقات توردوفرانس برای طرفداران این تورنمنت زیبا و مهیج]
با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه لینک کمکی

tour de france1
مسابقات توردوفرانس

نود و نهمین دوره از تور دو فرانس که بزرگترین مسابقه دوچرخه‌سواری جاده ای در جهان است، از دهم تیرماه آغاز گردید . مسابقاتی که میزبانی اش به باور بسیاری در سراسر جهان، حتی بیش از تنها گرنداسلم زمین خاکی در تنیس، نماد ورزش فرانسه محسوب می شود. این مسابقات هر ساله به مدت سه هفته در فصل تابستان و در جاده‌های کشور فرانسه برگزار می‌گردد. این مسابقه از مرکز شهر پاریس شروع شده و در همان جا به پایان می‌رسد. شرکت کنندگان در این مسابقه مسیرهای متنوعی را طی می کنند که نه تنها برای آنها بلکه برای طرفداران و تماشاگرانی که از سرتاسر جهان بیننده ی این تورنمنت هستند بسیار جالب و دیدنی است.کل مسافتی که دوچرخه سواران امسال می بایست رکاب بزنند بیش از ۳۴۹۷ کیلومتر می باشد که باید این مسیر را در طی ۲۰ مرحله سپری کنند. به شما کاربران عزیز اسپرت دانلود پیشنهاد می کنم دیدن این رقابت مهیج که در جاده های بسیار زیبای فرانسه برگزار می شود را در کنار خانواده از دست ندهید. توضیحات این مرحله در ادامه مطلبtrans

در مرحله پنجم رقابت های تور دو فرانس، آندره گرایپل از آلمان برای دومین روز پیاپی زودتر از سایر شرکت کنندگان به خط پایان رسید.

اما در این مرحله هم همانند مراحل قبل تصادفهایی رخ داد. در فاصله سه کیلومتری خط پایان تایلر رفرر زمین خورد در پی این حادثه تعدادی دیگر از رکاب زنان هم به زمین خوردند.

مرحله ششم تور دو فرانس روز جمعه حد فاصل اپرنه و متز به مسافت ۲۰۷٫۵ کیلومتر برگزار خواهد شد.

در پایان مرحله پنجم تور دو فرانس آندره گرایپل در جایگاه نخست است و ماتیو گاس و هائدو هم در رده ای دوم و سوم هستند. مارک کوندیش هم با وجود مصدومیت توانست در جایگاه پنجم جای گیرد.

در رده بندی کلی هم فابین کانچلارا از تیم رادیو شک اول است و برادلی ویگینز از تیم اسکای و سیلون شاوانل از تیم اومگا فارما هم در رده های بعدی جای دارند.

Date:Thursday July 5th, 2012
Distance:196.5km

مسیر مسابقه:

map5
دانلود مسابقات توردوفرانس
5
دانلود مسابقات توردوفرانس

دانلود چکیده مسابقه :
زمان : ۲۵ دقیقه
فرمت فایل : mp4
کیفیت : HDTV
 حجم فایل : ۳۰۰ MB

لینک مستقیم                لینک کمکی هیپ فابل

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *