صفحه اصلی / دانلود مسابقات / والیبال / مسابقات اتنخابی المپیک 2012 / دانلودمسابقه والیبال ایران و چین انتخابی المپیک ۲۰۱۲
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
GetImiage1

دانلودمسابقه والیبال ایران و چین انتخابی المپیک ۲۰۱۲

 GetImiage1

توضیحات بازی:

تیم ملی والیبال ایران دومین مسابقه اش را هم در رقابت های انتخابی المپیک با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم ملی والیبال ایران در دومین روز از رقابت‌های انتخابی المپیک برابر چین قدرتمندترین رقیب آسیایی خود به میدان رفت. در حالی که ملی‌پوشان والیبال ایران در یک سال گذشته همواره کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته بودند اما از مجموع چهار رویارویی برابر چینی‌ها تنها به یک پیروزی در برابر سه شکست اکتفا کرده بودند. بازیکنان ایران که هنوز تلخی شکست از چین در جام جهانی را فراموش نکرده بودند انگیزه زیادی برای انتقام از حریف آسیایی خود داشتند.

تیم ملی ایران در آغاز این دیدار با ترکیب بازیکنانی چون سعید معروف، فرهاد قائمی، محمد موسوی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، علیرضا نادی و امیرغفور به میدان رفت.

در ست اول تیم ملی والیبال ایران خیلی زود سه امتیاز از حریف مقتدر خود پیش افتاد . بازیکنان ایران خیلی منطقی دستورات تاکتیکی ولاسکو را اجرا می‌کردند. اما در نهایت ایران این ست را واگذار کرد.

در ست دوم فرهاد قائمی سرویس‌های زیبایش را به نمایش گذاشت و منطقه چهار دفاع حریف را نشانه رفت. ایران خیلی زود چهار امتیاز از حریف جلو افتاد. در اواخر ست، ایران ۲۳-۲۰ از حریف جلو بود که ولاسکو وقت استراحت گرفت تا بازیکنان ایران با آرامش کار را دنبال کنند. هر دو تیم یک امتیاز دیگر گرفتند. رضا قرا آخرین امتیاز را برای ایران به ارمغان آورد تا ایران با امتیاز ۲۵-۲۳ این ست را به سود خود تمام کند.

در ست سوم چین از ایران پیش افتاد. فرهاد قائمی با بازی خوب خود اجازه نداد تا اختلاف امتیازها زیاد شود تا هر دو تیم در امتیاز ۵ به تساوی برسند. یکبار دیگر بازی سرعتی ایران چاره ساز شد و کاپیتان، ایران را از حریف پیش انداخت. رضا قرا که انگار تازه گرم شده بود و راه نفوذ به دیوار چین را پیدا کرده بود و در پشت خط خوب برای ایران امتیاز می‌گرفت. هر چه ایران سخت امتیاز می‌گرفت ساده امتیاز می‌داد. اما بازی خوب ژانگ چن باعث شد تا این تیم سرانجام با امتیاز ۳۱-۲۹ بازی را در ست سوم به سود خود تمام کند.

در ست چهارم بچه های ایران چیزی برای از دست دادن نداشتند. ایران این ست را با امتیاز ۲۵- ۱۵ به سود خود تمام کرد و همه چیز به وقت آخر بازی کشیده شد.

ست پنجم، ست نهایی بود و ست تعیین کننده. در نهایت این ست با امتیاز ۱۵- ۱۳به سود ایران تمام شد تا ایران با این پیروزی یک گام به سوی المپیکی شدن بردارد.

در نهایت تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۳بر ۲ و امتیاز‌های ( ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵، ۳۱-۲۹، ۱۵-۲۵ ، ۱۳-۱۵ ) چین را شکست داد و انتقام باخت قبلی را در جام جهانی گرفت.

 

لینک دانلود:

دانلودبالینک مستقیم ازسرورقدرتمندسایت

لینک دانلود اختصاصی اسپرت دانلود (سرور هیپ فایل) :

دانلودازلینک کمکی هیپ فایل 

 

نوبیتکس

یک نظر

  1. سلام
    لینک هیپ فایل پاک شده، میشه جایگزین کنید؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *