صفحه اصلی / دانلود مسابقات / والیبال / مسابقات اتنخابی المپیک 2012 / دانلودمسابقه والیبال ایران و کره انتخابی المپیک ۲۰۱۲
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
GetImagewedwef1

دانلودمسابقه والیبال ایران و کره انتخابی المپیک ۲۰۱۲

 GetImagewedwef1

اولین بازی ایران درانتخابی المپیک۲۰۱۲

  تیم ملی والیبال ایران توانست در نخستین بازی انتخابی المپیک در ۳ ست متوالی و با اقتدار تیم ملی کره را شکست دهد.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی که در ورزشگاه مترو پلی تن توکیو برگزار می شد توانست پیش چشم ۵۰ تماشاگر ایرانی ساکن ژاپن که از اقصی نقاط این کشور برای حمایت ملی پوشان به ورزشگاه آمده بودند ، توان بالای فنی اش را به رخ شاگردان پارک ، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان بکشاند. پارک که تقریبا قبل از بازی می دانست شانس زیادی برای برتری برابر تیم ملی ایران ندارد و سعی کرد با گفتن این جمله که نیمی از تیمش مصدوم است ، بهانه تراشی کند.

 شاگردان ولاسکو در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۷ ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ از سد رقیب گذشتند و حالا مثل چین و استرالیا از بازی اولشان ، ۳ امتیاز گرفته اند. در پوئن شماری هم ۷۵ امتیاز مثبت داریم و ۵۱ امتیاز از دست دادیم که شرایط خوبی را برای والیبال کشورمان رقم زده ایم. درخشش جوانانی مثل فرهاد قائمی و امیر غفور ، رضا قرا در کنار با تجربه هایی چون نادی ، معروف زرینی ، موسوی ، مهدوی و …  در این بازی ، حسابی ایرانی های حاضر در سالن را به وجو آورده بود و شعار شیر فرهاد بود که به افتخار قائمی و ظریف برای ملی پوشان مان سر داده می شد.

 

لینک دانلود: 

دانلودبالینک مستقیم ازسرورقدرتمندسایت

لینک دانلود اختصاصی اسپرت دانلود (سرور هیپ فایل) :

دانلودازلینک کمکی هیپ فایل 

نوبیتکس

۲ نظرات

  1. دانلود اسان وکم ترافیک بازی ایران کره

  2. سلام
    لینک هیپ فایل پاک شده، میشه جایگزین کنید؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *