صفحه اصلی / دانلود مسابقات / والیبال / مسابقات اتنخابی المپیک 2012 / دانلودمسابقه والیبال ایران و استرالیا انتخابی المپیک ۲۰۱۲
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
21751

دانلودمسابقه والیبال ایران و استرالیا انتخابی المپیک ۲۰۱۲

 21751

توضیحات بازی: 

اولین یاخت ایران رقم خورد .

ایران در سومین رقابت خود برای راهیابی به المپیک به مصاف استرالیا رفت؛ تیمی که حدودا یک هفته قبل در یک بازی تدارکاتی به ایران باخته بود. ایران که دو مسابقه اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امید زیادی داشت تا این بازی را هم ببرد و یک قدم دیگر به المپیک نزدیک شود اما ملی پوشان والیبال ایران نتیجه بازی را واگذار کردند.

سعید معروف، فرهاد قائمی، محمد موسوی، حمزه زرینی، علیرضا نادی و امیر غفور ترکیب تیم ملی ایران را در آغاز این دیدار تشکیل می‌دادند. حمزه زرینی دیروز مصدوم شده بود و زمزمه بازی نکردن او به گوش می رسید اما با این وجود او هم در ترکیب تیم ملی ایران حضور داشت.

در ست اول تیم ملی والیبال ایران با تمرکز بر دفاع روی تور و مهار آبشار های قدرتی حریف سعی در کنترل بازی حریف داشت. این ست با نتیجه ۲۵-۱۷ به سود ایران تمام شد.

در ست دوم ایران نتوانست مثل ست اول خوب ظاهر شود. استرالیا در این ست بهتر بازی می‌کرد. دو تیم بازی متفاوتی را نسبت به گیم نخست به نمایش گذاشته بودند. این ست با امتیاز ۲۵-۱۸ به سود استرالیا به پایان رسید.

ایران ست سوم را هم واگذار کرد. دو تیم در آغاز این ست با احتیاط بازی می‌کردند. اما استرالیا موفق تر از ایران ظاهر شد و توانست این ست را با نتیجه ۲۵-۱۸ به سود خود به پایان برساند.

ست چهارم هم گرچه می توانست آخرین ست مسابقه نباشد، اما استرالیایی ها با اختلاف تنها دو امتیاز این ست را هم بردند تا با ثبت نتیجه ۲۵-۲۳ به سود خود، ایران را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند. استرالیا با این پیروزی ۹ امتیازی شد تا به صدرنشینی خود در این رقابت ها ادامه دهد.

لینک دانلود: 

دانلودبالینک مستقیم ازسرورقدرتمندسایت

لینک دانلود اختصاصی اسپرت دانلود (سرور هیپ فایل) :

دانلودازلینک کمکی هیپ فایل 

 

 

 

 

نوبیتکس

یک نظر

  1. از نظر من خیلی عالی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *