صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / بازیهای دوستانه / دانلود بازی دوستانه چلسی – پاری سن ژرمن
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
چلسی - پاریس سن ژرمن
چلسی - پاریس سن ژرمن

دانلود بازی دوستانه چلسی – پاری سن ژرمن

 [با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه لینک کمکی ]

چلسی - پاریس سن ژرمن
چلسی – پاریس سن ژرمن

چلسی در دومین بازی دوستانه پیش فصل خود در تور آمریکا در ورزشگاه نیو یانکی مقابل پاری سن ژرمن با تساوی ۱-۱ متوقف شد. این در حالی بود که در آنطرف میدان آنجلوتی  و میلیاردرهای عرب این تیم حضور داشتند.

سایت گل-در دقیقه ۳۰ این بازی بود که نه نه برای پاری سن ژرمن گلزنی کرد و درنهایت لوکاس پیازون در دقیقه ۸۲ بازی را به تساوی کشاند تا تیم روبرتو دی متئو با یک تساوی زمین را ترک کنند.این بازی درحقیقت رویارویی کارلو آنچلوتی مربی سابق چلسی با شاگردانش بود و از سوی دیگر، روبرتو دی متئو، مربی جوان ابی ها، بازیکنانی مثل ادن آزارد را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده بود و به علاوه به بازیکنان جوانی مثل سام هوتچینسون، کوین د بروین، گائل کاکوتا و روملو لوکاکو هم فرصت به نمایش گذاشتن توانایی هایشان را داد .
از سوی دیگر آنچلوتی ، دراین بازی شانس استفاده از زلاتان ایبراهیموویچ _که روز سه شنبه به هم تیمی های جدید محلق می شود- و تیاگو سیلوا _که در اردوی تیم المپیک برزیل است- را نداشت و تیم قدرتمندی را با حضور اسکیل لاوتزی در ترکیب اصلی به میدان فرستاده بود.پاستوره هم برای پاری سن ژرمن بازی می کرد تا این تیم با کسب یک تساوی مقابل قهرمان اروپا، قدرتنمایی اش را شروع کند

اطلاعات مسابقه :
فرمت فایل : mp4
کیفیت : ۴۸۰p
حجم فایل :۶۸۰ MB

لینک مستقیم نیمه اول                 لینک کمکی هیپ فایل

لینک مستقیم نیمه دوم                 لینک کمکی هیپ فایل

 

 (لینک مستقیم یک ماه اعتبار دارد)

 

 

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *