صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / بازیهای دوستانه / دانلود بازی دوستانه بارسلونا و هامبورگ
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
بازی دوستانه بارسلونا هامبورگ
بازی دوستانه بارسلونا هامبورگ

دانلود بازی دوستانه بارسلونا و هامبورگ

با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه لینک کمکی

بازی دوستانه بارسلونا هامبورگ
بازی دوستانه بارسلونا هامبورگ

تیتو ویلانووا در اولین بازی خود به عنوان مربی بارسلونا این تیم را به برد دو بر یک مقابل هامبورگ در ورزشگاه ایمتک آره‌نا رساند. این بازی برای جشن ۱۲۵ سالگی باشگاه هامبورگ برگزار شد.

سایت گل –بارسلونا بازی را مثبت آغاز کرد و در دقیقه ۵ به گل رسید. دنیس آئوگو نتوانست کرنری را دفع کند و الکسیس سانچس توپ را در نزدیکی تیر دروازه گرفت و به دانیل آلوز سپرد تا او با ضربه‌ای بسیار محکم توپ را به سقف دروازه رنه آدلر بکوبد.تولگای علی-ارسلان در دقیقه ۲۱ گل تساوی را زد. او به پیش تاخت و توپ را به مارکوس برگ سپرد. ضربه برگ به تیر دروازه خوسه پینتو برخورد کرد و در برگشت خود علی-ارسلان گل‌زنی کرد.

اندکی بعد الکسیس رنه آدلر را به واکنشی عالی واداشت. اما دروازه آدلر سرانجام در دقیقه ۳۸ دوباره باز شد. این بار توپ ابراهیم آفلای را آدلر برگشت داد اما توپ به جرارد دولوفو رسید و این بازیکن ۱۸ ساله به‌خوبی گل دوم تیمش را زد. دولوفو را بسیاری پدیده آینده بارسلونا می‌دانند.ویلانووا بین دو نیمه ۹ تعویض انجام داد و مارک مونیسا و رافینیا را به میدان فرستاد. تورستن فینک هم هفت بازیکن را تعویض کرد.در اواسط نیمه دوم مونیسا به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند و مارک بارترا که تعویض شده بود دوباره به میدان رفت تا تیمش ۱۰نفره نشود.بارسلونا در این نیمه حاکمیت مطلق میدان را در دست داشت و در دقیقه ۷۳ می‌توانست گل دوم را هم بزند. اما کریستین لوباتو، مدافع بارسا نتوانست توپ را وارد دروازه خالی کند.

اطلاعات  مسابقه :
فرمت فایل :  mpg
کیفیت : ۷۲۰p
حجم فایل : ۱٫۱ GB

لینک مستقیم نیمه اول    لینک کمکی هیپ فایل

لینک مستقیم نیمه دوم    لینک کمکی هیپ فایل

 (لینک مستقیم یک ماه اعتبار دارد)

 

 

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *