صفحه اصلی / اخبار ورزشی / باورنکردنی مثل لبران جیمز
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
لبران جیمز
لبران جیمز

باورنکردنی مثل لبران جیمز

فوق ستاره بسکتبال جهان در دو دهه حضور مداومش در سطح اول این رشته، آماری باورنکردنی را به ثبت رسانده است.

لبران جیمز، فوق ستاره بسکتبال جهان و تیم لس‌آنجلس لیکرز، اگر نه بهترین ولی قطعا یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ به شمار می‌رود که با گذشت بیش از ۲۰ سال از دوران حرفه‌ای‌ خود همچنان در بهترین فرم ایفای نقش می‌کند. آماری باورنکردنی از پادشاه بسکتبال جهان منتشر شده است که مشخص می‌کند شاید دیگر چنین بسکتبالیستی در تاریخ این رشته و ورزش جهان تکرار نشود. با توجه به این آمار، می‌توان راز موفقیت و رکوردشکنی‌های این فوق ستاره را تداوم عملکرد و دوران اوجش دانست.

طبق آمار منتشرشده لبران جیمز در سه تا چهار سال ابتدایی دوران حرفه‌ای، در هر بازی میانگین ۲۹.۴ امتیاز، ۶.۹ ریباند، ۶.۳ پاس گل، ۴۷.۸ فیلد گل و ۳۲.۸ پرتاب سه امتیازی موفق را به ثبت رسانده است.

این آمار زمانی قابل توجه و باورنکردنی می‌شود که او ۲۰ سال بعد هم همچنان چنین آماری و حتی بهتر از آن را به ثبت می‌رساند. فوق ستاره بسکتبال جهان در بیستمین سال دوران حرفه‌ای نیز میانگین ۲۹.۶ امتیاز، ۸.۳ ریباند، ۶.۵ پاس‌گل، نسبت گل (فیلدگل) ۵۱.۲ و ۳۴.۲ پرتاب سه امتیازی موفق در هر بازی را به ثبت رسانده است.

لبران جیمز ۳۸ساله که به اواخر دوران حرفه‌ای نزدیک شده است، همچنان یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های لیگ NBA به شمار می‌رود و باید دید که آیا می‌تواند در فصل پیش رو بار دیگر با تیم لس‌آنجلس لیکرز به عنوان قهرمانی دست یابد یا خیر.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *