صفحه اصلی / اخبار ورزشی / ساکرامنتو و کلیپیرز دومین بازی پرامتیاز تاریخ NBA را رقم زدند
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
ساکرامنتو و کلیپیرز

ساکرامنتو و کلیپیرز دومین بازی پرامتیاز تاریخ NBA را رقم زدند

تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز موفق شد با نتیجه عجیب ۱۷۶ بر ۱۷۵، میزبانش کلیپرز را شکست دهد تا دومین بازی پر امتیاز تاریخ NBA را ثبت کند.

بامداد امروز (شنبه) و در ادامه رقابت‌های NBA، لس‌آنجلس کلیپرز در ورزشگاه کرپتو دات کام میزبان ساکرامنتو بود که با نتیجه عجیب ۱۷۶ به ۱۷۵ شکست خورد تا دومین بازی پر امتیاز تاریخ NBA در بازی رقم بخورد. این بازی دو بار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

کوارتر نخست این بازی با نتیجه ۴۰ بر ۴۰ به پایان رسید و میزبان در کوارتر دوم موفق شد با نتیجه ۴۰ بر ۳۶، کینگز را شکست دهد. در کوارتر سوم، کلیپرزی‌ها ۳۷ بر ۳۴ پیروز شدند تا اختلاف را به عدد ۷ برسانند.

در کوارتر آخر و در حالی که امتیاز دو تیم به ۱۳۰ بر ۱۲۹ به سود میزبان پیش می‌رفت، سرمربی کلیپرز وقت استراحت گرفت و بعد از این استراحت آن‌ها موفق شدند یازده امتیاز متوالی از حریف خود بگیرند و نتیجه را ۱۴۱ به ۱۲۹ کنند. اما این پایان کار نبود و کینگز موفق شد در بازگشتی دیدنی، در پایان کوارتر چهارم بازی را به تساوی ۱۵۳ بر ۱۵۳ برسانند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه نخست بازی برابر دنبال شد تا سهم هر کدام ۱۱ امتیاز باشد و بازی در ۵ دقیقه دوم وقت اضافه ادامه پیدا کند.

دانلود مسابقه ساکرامنتو و کلیپیرز

در وقت اضافه دوم و در حالی که در یک دقیقه پایانی، کلیپرز با نتیجه ۱۷۵ بر ۱۶۹ پیش بود، ساکرامنتو باز هم کامبک زد و با گرفتن ۷ امتیاز متوالی توانست برنده این ماراتن جذاب باشد تا دومین بازی پرامتیاز تاریخ NBA در سالن کریپتو دات کام لس‌آنجلس اتفاق بیافتد.

پر امتیازترین بازی تاریخ NBA نیز برتری ١٨۴-١٨۶ دیترویت پیستونز برابر دنور ناگتس در سال ١٩٨٣ است.

در این بازی کیگان مورای و هریسون بارنس، ستاره‌های ساکرامنتو کینگز بودند که هر کدام موفق شدند به ترتیب ۴۳ و ۴۱ امتیاز کسب کنند. کاهی لئونادر، فوروارد کلیپرز بهترین بازیکن میدان بود و توانست ۴۴ امتیاز، ۴ اسیست و ۴ ریباند ثبت کند اما نتوانست مانع شکست تیمش در خانه شود. همچنین راسل وستبروک، در نخستین بازی خود برای کلیپرز ۱۷ امتیاز، ۱۴ اسیست و ۵ ریباند ثبت کرد و یکی از بهترین‌های تیمش بود.

در جدول کنفراس غرب، ساکرامنتو در رده سوم قرار دارد و کلیپرز در رده پنجم قرار گرفته است.

نوبیتکس

یک نظر

  1. سلام خسته نباشید ، لطفا لینک دانلود این بازی هیجان انگیز رو قرار بدین
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *