صفحه اصلی / دانلود مسابقات / شطرنج / ورود کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به ماجرای مهدی ترابی
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
57703270

ورود کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به ماجرای مهدی ترابی

رییس کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال می‌گوید پس از بررسی‌های نهایی، این کمیته درباره انتقال ترابی به پرسپولیس رای خود را اعلام می‌کند.

 مهدی ترابی، بازیکن فصل گذشته سایپا در فصل نقل‌ و انتقالات تابستانی با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست. البته او با توجه به محرومیت باشگاه پرسپولیس تا نیم فصل نمی‌تواند سرخپوشان را همراهی کند. با این‌حال پس از امضای قرارداد بین ترابی و پرسپولیس، باشگاه تراکتورسازی ادعا کرد که با این بازیکن قرارداد دارد و این ملی‌پوش سایپا نمی‌تواند به پرسپولیس بپیوندد.

روزبه وثوق احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این ادعای باشگاه تراکتورسازی، اظهار کرد: ما هم در همین حد مطلع ماجرا هستیم. کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان باید تمام شرایط را بسنجد و در نهایت رای مناسب بر این قضیه را صادر کند. ما یک مکاتبه با سازمان لیگ داشتیم تا کپی تمام قراردادهای باشگاه پرسپولیس، سایپا و تراکتورسازی در مورد انتقال ترابی را برای کمیته‌ تعیین وضعیت ارسال کند. ما تقدم و تاخر این قراردادها را بررسی می‌کنیم و در نهایت درباره این موضوع تصمیم می گیریم.

رییس کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که  تصمیم گیری درباره انتقال ترابی تا چه زمانی نهایی خواهد شد؟ بیان کرد: ما به باشگاه‌ها فرصت دادیم که تا هفته‌ آینده تمام مدارک راجع‌ به این موضوع را برای ما بیاورند. همچنین ممکن است خود مهدی ترابی و مسئولان باشگاه‌های پرسپولیس، سایپا و تراکتورسازی را به کمیته‌ تعیین وضعیت دعوت کنیم تا از آنها سوالاتی بپرسیم. تاکنون شکایتی از سوی تراکتورسازی در مورد این انتقال صورت نگرفته است و کمیته‌ تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال در حوزه نظارتی خود به این موضوع ورود کرده است. تصمیم گیری راجع‌ به این موضوع هم پس از بررسی‌های نهایی گرفته خواهد شد.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *