صفحه اصلی / دانلود مسابقات / NFL / مسابقه سوپربول لیگ NFL (فوتبال آمریکایی) ۲۰۱۷/ پربیننده ترین مسابقه آمریکا
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
سوپربول لیگ NFL فوتبال آمریکایی 2017

مسابقه سوپربول لیگ NFL (فوتبال آمریکایی) ۲۰۱۷/ پربیننده ترین مسابقه آمریکا

نیوانگلند پاتریوت پس از رسیدن به فینال فصل ۵۱ لیگ فوتبال آمریکایی (۲۰۱۷)، رو در روی تیم آتلانتا فالکونز قرار گرفت و یکی از به یادماندنی ترین فینال های این مسابقات را رقم زدند.

گزارش: انگلیسی

حجم:۲٫۱۵GB , 5.6GB

کیفیت:۷۲۰p , HD

کیفیت خوب: لینک دانلود

کیفیت HD: لینک دانلود 

مشاهده تصاویر زیبای بازی

گزارش بازی:

شروع بازی برای نیو انگلند اصلا جالب نبود و کار تا آنجایی پیش میرود که تا اواخر کوارتر سوم، ۲۸-۳ عقب می مانند. اما نیو انگلند کواتر چهارم بازی را طوفانی آغاز و کار را مساوی (۲۸-۲۸۸) کرد و بازی به وقت اضافه کشید.

این اولین فینال در تاریخ لیگ فوتبال آمریکایی بود که به وقت اضافه کشیده شد. در وقت اضافه نیو انگلند تسلط بازی را حفظ کرده و ۲۸-۳۴ در کمال ناباوری آتلانتا فالکونز، را شکست داد و برای پنجمین بار قهرمان شد. تام بریدی نقش به سزایی را در برد و قهرمانی این تیم ایفا کرد.

خواننده محبوب لدی گاگا نیز در وسط دو نیمه به اجرایی زیبا برای طرفدارانش داشت.

آمریکایی nfl 4

 

سوپربول مسابقه سالانه فوتبال آمریکایی قهرمانی لیگ فوتبال ملی (آمریکا)، بالاترین سطح حرفه‌ای فوتبال آمریکایی در جهان می‌باشد.‌ این‌‌‌‌ بازی اوج فصل رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا می‌باشد که در اواخر تابستان سال قبل میلادی آغاز می‌شود. معمولا از اعداد یونانی برای شناسایی هر بازی به جای استفاده از سال استفاده می‌شود. برای مثال سوپر بول I در ۱۵ ژانویه ۱۹۶۷ در ادامه رقابت‌های فصل ۱۹۶۶ ان‌اف‌ال بازی شد.

آمریکایی nfl 20

این مسابقه و مراسم‌های جانبی در «یکشنبه سوپر بول» برگزار می‌شود که همین مسابقه در طی سالیان دراز تبدیل به پربیننده‌ترین مسابقهٔ تلویزیونی آمریکا گشته‌است.

گرچه زمان پخش این مسابقه تعطیل رسمی نیست، اما در زمان پخش آمریکا بصورت نیمه رسمی تعطیل می‌شود. در نیمه مسابقه نیز بسیاری از خواننده‌ها و موسیقی‌دان‌های مشهور به اجرای مسابقه می‌پردازند.که در نیمه ی مسابقه سال گذشته کیتی پری خواننده مشهور آمریکایی با اجرای بی نظیر خود توانست ۱۱۸/۵۵ میلیون بیننده را به خود جذب کند و این اجرا به پر بیننده ترین اجرا در کل تاریخ آمریکا مشهور شد.

نوبیتکس

۳ نظرات

  1. کارتون عاااالیه!!! دمتون گرم! خسته نباشید. مسابقات هفتگی NFL رو خواهشا به محض اینکه فصل شروع شد رای دانلود بذارین.

  2. دمتون گرم. این فصل کارتون عالی بود…

  3. سلام. فصل جدید شروع شده. لطفا برای دانلود قرار بدین. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *