صفحه اصلی / اخبار ورزشی / مبارزه بوکس هالند و ام‌باپه در رینگ منتفی شد
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
هالند

مبارزه بوکس هالند و ام‌باپه در رینگ منتفی شد

ارلینگ هالند می‌گوید تمایلی به مبارزه بوکس با کیلیان ام‌باپه در رینگ ندارد.

 ارلینگ هالند در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس نمایش خیره‌کننده‌ای داشت و بیش‌ترین سهم را در قهرمانی سیتیزن‌ها ایفا کرد. اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای لیگ برتر انگلیس در مراسم سالانه خود ارلینگ هالند را به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته انتخاب کرد.

هالند در رقابت با دی‌بروینه، روبن دیاز، جان استونز، مارتین اودگارد، هری کین و بوکایو ساکا بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

او در پادکست Impaulsive با لوگان پل مصاحبه‌ای را انجام داد. در ابتدا از هالند پرسیده شد که آیا روزی به بازی در MLS فکر می‌کند که مهاجم نروژی پاسخ داد: گفتنش دشوار است. من ۲۳ ساله‌ام و هرگز به بازی در آمریکا فکر نکرده‌ام چون جوانم. ۱۰ سال دیگر ۳۳ساله می‌شوم و دو سال آخر فوتبالم ممکن است به فکر انتقال به MLS باشم.

هالند در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: در سیتی شرایط خوبی دارم. اکنون ۱۰ ماه در سال فرصت دارم تا روی فوتبال تمرکز کنم و سپس یک ماه استراحت می‌کنم و سپس یک ماه به استقبال آماده‌شدن برای فصل بعد بروم.

راز گلزنی‌ هالند

هالند از زمان انتقالش به ردبول سالزبورگ در سال ۲۰۱۹ در هر بازی تقریبا یک گل به ثمر رسانده است که در تاریخ فوتبال سابقه نداشته است. او استعداد زیادی برای گلزنی دارد و از فیزیک فوق‌العاده‌ای هم برخوردار است.

در جریان این گفتگو، از هالند پرسیده شد که چگونه از فیزیکش استفاده می‌کند که مهاجم نروژی گفت: «من به بیومکانیک علاقه دارم.» استفاده از بدن برای یک فوتبالیست خیلی مهم است اما هالند توصیه مهمی درباره کاری که همه ما در روز انجام می‌دهیم، دارد: خواب. او گفت: فکر می‌کنم خواب مهم‌ترین چیز در جهان است. برای خوب‌خوابیدن از چیزهای ساده استفاده می‌کنم. blue-blocking glasses (عینک‌های مسدودکننده نور آبی با مسدودکردن نور آبی مضر و در عین حال اجازه ورود همه نورهای مفید دیگر سلامت شما را افزایش می‌دهد.) خاموش‌کردن تمامی وسایل سیگنال در خانه و اتاق خواب. این کارهای کوچک هر روز برای مدت طولانی واقعاً نتیجه می‌دهد.

هالند علاقه‌ای به رقابت با ام‌باپه ندارد

از ارلینگ هالند اغلب به عنوان رقیب کیلیان ام‌باپه به عنوان بهترین بازیکن جهان در نظر گرفته می‌شود. لوگان پل، شخص مصاحبه‌کننده، که روی به بوکس نیز آورده است از هالند پرسید که آیا این دو ستاره جوان به مبارزه‌ای در رینگ فکر می‌کنند یا خیر؟ هالند پاسخ داد: خیر. من واقعاً اهل مبارزه نیستم. صادقانه بگویم، ترجیح می‌دهم فقط صحبت کنم.

پس از زدن ۵۵ گل در ۵۸ بازی اول خود برای منچسترسیتی، چه کسی می تواند او را سرزنش کند؟

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *