صفحه اصلی / سایر رسانه ها / لوازم کمپینگ ارزان را از کجا بخریم؟
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
لوازم کمپینگ

لوازم کمپینگ ارزان را از کجا بخریم؟

کمپینگ یکی از این فعالیت های تفریحی-ورزشی است که عموماً مبتنی بر گروه انجام می شود. کمپینگ می تواند توسط خانواده ها، دوستان یا حتی توسط یک سازمان به عنوان بخشی از گردش تیمی سازماندهی شود. کمپینگ یک فعالیت در فضای باز است که شامل شب مانی دور از خانه در یک پناهگاه، مانند چادر یا وسیله نقلیه تفریحی می شود. معمولاً شرکت‌کنندگان مناطق توسعه‌یافته و شهری را ترک می‌کنند تا زمانی را در خارج از منزل در مکان‌های طبیعی‌تر سپری کنند تا به دنبال فعالیت‌هایی باشند که برای آنها لذت می‌برد. در اصطلاح رایج، سفر کمپینگ شامل سخت تر کردن روش زیستن با زندگی در چادرها و قرار گرفتن در آغوش طبیعت است. با این وجود شما برای کمپینگ به یک سری از لوازم کمپینگ و طبیعت گردی نیاز دارید و لازم است آنها را از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید. به همین دلیل ما در این مقاله به معرفی یکی از بهترین فروشگاه های لوازم کمپینگ و طبیعت گردی پرداختیم.

معرفی فروشگاه موج کوه

فروشگاه موج کوه به آدرس https://mojekooh.com/shop/ یکی از بهترین عرضه کنندگان لوازم و تجهیزات کمپینگ می باشد. در این فروشگاه می توانید انواع لوازم کمپینگ از قبیل چادر کوهنوردی و کمپینگ، ظرف و ظروف کمپینگ، کوله پشتی کوهنوردی و سایر اقلام مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و بهترین کیفیت خرید نمایید.

چرا موج کوه

مشاوره تخصصی پیرامون لوازم کمپینگ و طبیعت گردی

یکی از ویژگی های فروشگاه موج کوه ارایه مشاوره تخصصی می باشد. بسیاری از دوست داران کمپ لازم است در هنگام خرید با افراد با تجربه مشورت کنند تا بهترین گزینه های پیش رو را با توجه به بودجه و اهداف خود تهیه نمایند. در فروشگاه موج کوه می توانید از طریق مشاوره آنلاین یا تلفنی اقدام به درخواست مشاوره کنید.

ضمانت ۷ روزه عودت و تعویض خرید لوازم کوهنوردی

در موج کوه اعتقاد بر این است که علاقمندان به طبیعت باید تجهیزات مناسب را داشته باشند تا بتوانند با بهترین کیفیت به ورزش بپردازند. بنابراین سیاست کاری موج کوه بر امکان عودت بدون قید و شرط خریدهای انجام شده به مدت ۷ روز استوار است. برای کارکنان موج کوه مهم است که طبیعت گردان و ورزشکاران از خرید خود کاملا راضی باشند تا بتوانند هر چه بیشتر از محیط طبیعت لذت ببرند.

امکان پیگیری خرید

شما پس از خرید از موج کوه امکان پیگیری وضعیت مرسوله خود را به صورت آنلاین یا با تماس تلفنی و همچنین پشتیبانی آنلاین خواهید داشت. همچنین می توانید مراحل بسته بندی، ارسال و کیفیت و زمان دریافت مرسوله خود را تنظیم نمایید.

امکان ارسال فوری برای سراسر ایران

در هنگام خرید اینترنتی از فروشگاه موج کوه این امکان برای اهالی تهران ایجاد شده است که خریدهای خود را در اسرع وقت به صورت ارسال پیک دریافت کنند. شما می توانید در سامانه خرید از موج کوه زمان تحویل مرسوله خود را به راحتی تنظیم نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های موج کوه ارسال های رایگان و سریع این فروشگاه است که به صورت پستی در اسرع وقت به دست خریداران می رسند.

لوازم کمپینگ

خرید لوازم کوهنوردی ارزان

یکی از اهداف موج کوه ارایه بهترین قیمت ها برای لوازم کمپینگ و طبیعت گردی می باشد. مجموعه موج کوه با تلاش در جهت بهترین کیفیت و قیمت ارزان در صدد توسعه ورزش در بین مردم بوده است. شما با خرید از موج کوه ضمانت بهترین قیمت ها را خواهید داشت.

انواع ابزار کوهنوردی

در فروشگاه موج کوه علاوه بر تجهیزات کمپینگ می توانید انواع ابزار فنی کوهنوردی و سنگنوردی را از برندهای مختلف جهانی تهیه نمایید.

مجله موج کوه

به غیر از بحث خرید وسایل کمپینگ ، تیم موج کوه مجله موج کوه را منتشر کرده است. در مجله موج کوه صدها مقاله پیرامون کمپینگ، طبیعت گردی، کوه های ایران و جهان، گزارش صعودها، راهنماهای صعود و راهنمای خرید وجود دارد که می توانید با استفاده از این مطالب سطح اطلاعات و دانش خود در این زمینه را افزایش دهید.

 

لیست لوازم کمپینگ و طبیعت گردی

لوازم کمپینگ و طبیعت گردی شامل همه تجهیزاتی می شود که برای کمپ در طبیعت نیاز دارید. بسته به نوع فعالیت، فصل و هدفی که از طبیعت گردی دارید این موارد می تواند متفاوت باشد.

لیست تجهیزات کمپینگ و طبیعت گردی

مهمترین تجهیزات کمپینگ و طبیعت گردی که بایست نسبت به خرید و تهیه آنها اقدام کنید به شرح زیر هستند:

  • چادر کمپینگ و طبیعت گردی
  • اجاق کوهنوردی و کمپینگ و وسایل پخت و پز
  • چراغ چادری و چراغ پیشانی
  • زیرانداز چادر و زیرانداز کیسه خواب
  • چاقو، بشقاب، بطری آب، قاشق و چنگال
  • کتری و قابلمه و ماهیتابه
  • تجهیزات شستشو
  • کیسه خواب

نکات مهم در خرید تجهیزات کمپینگ و طبیعت گردی

همه این تجهیزات با طیف های گوناگونی در بازار موجود است.

در مورد چادر انواع مختلفی را می توانید ببینید. چادرهای سه فصل دوپوش مناسب ترین موارد به شمار می روند. از این چادرها هم در کمپینگ و هم در کوهنوردی در فصل تابستان می توانید استفاده کنید.

همچنین کیسه خواب لازم برای کمپینگ در گام اول باید به درجه بندی دمای آن توجه کنید. به طور کلی کیسه خواب های کمپینگ معمولا سبکتر و ارزانتر هستند و دمای آسایش آنها نیز بین ۵ تا ۱۰ درجه بالای صفر می باشد.

یک زیرانداز کیسه خواب خوب مانند تشک روی تخت است، اما همچنین دارای عایق با تکنولوژی بالا برای جلوگیری از از دست دادن گرمای بدن در زمین سرد است.

از زیرانداز چادر می توانید برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به چادر و همچنین افزایش دوام چادر خود استفاده کنید.

چراغ چادری یکی از تجهیزات کمپینگ است که کار کردن در چادر را راحت خواهد کرد. برخی از انواع چراغ چادری دارای شارژ پاوربانک نیز می باشند که برای شارژ گوشی خود می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین به همراه داشتن هدلایت با شارژ یا باتری کافی ضرورت دارد.

صندلی های کمپ نیز از دیگر لوازمی هستند که برای راحتی در کمپینگ و طبیعت گردی کاربرد دارند. این صندلی ها سبک بوده و به راحتی قابلیت حمل دارند.

لوازم کمپینگ

فواید کمپینگ

این فعالیت مزایای زیادی برای همه افراد پیر و جوان دارد که شما و خانواده‌تان می‌توانید در حین گذراندن وقت در فضای باز عالی از آنها لذت ببرید. در ادامه به مهمترین فواید کمپینگ اشاره کرده ایم:

  • کاهش استرس: برنامه ریزی بیش از حد دقیق را در خانه رها کنید. وقتی در کمپ هستید، جایی برای حضور در زمان مشخصی وجود ندارد، و هیچ چیز مانع شما نمی شود. نتیجه طبیعی این نوع تنظیمات کاهش استرس و آرامش است که در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید.
  • هوای تازه: ممکن است متوجه نباشید که هوای تازه در زندگی روزمره به خصوص شهرهای آلوده چقدر کمیاب است. هنگامی که به کمپینگ می روید، عطرهای شگفت انگیز فضای باز و همچنین بوی پختن شام روی آتش باز به مشام می رسد.
  • ایجاد رابطه: یکی از بهترین و مهمترین جنبه های کمپینگ این است که چگونه به شما در ایجاد و تقویت روابط کمک می کند. وقتی با دوستان یا خانواده به کمپینگ می روید، حتی تا اواخر شب فرصتی برای صحبت و دیدار بدون حواس پرتی دارید.
  • آمادگی جسمانی: زمان صرف شده در کمپ زمان فیزیکی است. چادر زدن، هیزم جمع کردن، کوهپیمایی. در خانه، ما اغلب زندگی های بی تحرکی داریم که باعث ارتقای آمادگی جسمانی نمی شود. وقتی در کمپینگ هستید، نمی‌توانید از فعالیت بدنی خودداری کنید.
  • ارتباط با طبیعت: زمانی که در کمپینگ هستید، این فرصت را خواهید داشت که با طبیعت ارتباط برقرار کنید، با حیات وحش روبرو شوید و ستاره ها را دور از نورهای درخشان شهر بزرگ ببینید.
  • توسعه مهارت‌های جدید: شما می‌توانید مهارت‌های جدید را در حین کمپینگ توسعه دهید. همه افراد در این سفر کمک خواهند کرد و این فرصتی عالی برای یادگیری چیزهای جدید است. ممکن است یاد بگیرید که چگونه چادر بزنید، گره بزنید، آتش درست کنید، غذای جدید بپزید و موارد دیگر. داشتن این مهارت‌ها مهم است، و با این حال، ما اغلب فرصتی برای توسعه آنها در طول برنامه‌های شلوغ منظم خود نداریم.
  • فرصت‌های آموزشی: برای بچه‌ها، زمان صرف شده برای کمپینگ، زمان صرف شده برای یادگیری به شمار می رود، که یکی از دلایلی است که برنامه‌های پیشاهنگی بسیار ارزشمند هستند. آنها تجربه های کمپینگ را تسهیل می کنند که برای کودکان ایجاد شده است که چیزهای جدید را یاد می گیرند.
  • رشد اعتماد به نفس: برای کودکان مهم است که به تدریج مستقل تر شوند و به توانایی های خود اعتماد داشته باشند. یکی از مزایای کمپینگ برای جوانان این است که به آنها امکان می دهد استقلال را در یک محیط امن و کنترل شده بیاموزند. کودکان وقتی چیزهای جدید یاد می گیرند و برای اولین بار تجربه می کنند، اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورند.

در این مقاله به فروشگاه موج کوه به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید لوازم کمپینگ ارزان و تجهیزات طبیعت گردی اشاره کردیم. همچنین توضیحاتی کوتاه پیرامون فواید کمپینگ و مهمترین تجهیزاتی که باید با خود ببرید ارایه شده است که امیدواریم برایتان مفید واقع شود.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *