صفحه اصلی / سایر رسانه ها / طراحی و اجرای استخر های تفریحی و مسابقه ای با اپوکسی
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
کفپوش اپوکسی

طراحی و اجرای استخر های تفریحی و مسابقه ای با اپوکسی

اجرای کفپوش اپوکسی استخر یک اقدام هوشمندانه و کم هزینه برای بازسازی و زیباسازی استخر است که اگر توسط نیروهای متخصص و با استفاده از مواد اولیه مرغوب اجرا شود، از ماندگاری بالایی برخوردار خواهد بود.

 

تولید کفپوش اپوکسی استخر با کیفیت بالا توسط ویرا اپوکسی

در طی چند سال اخیر، استقبال مردم برای اجرای کفپوش اپوکسی در استخر بسیار زیاد شده است؛ به طوری که امروزه شرکت های متعددی در سراسر کشور به تولید و اجرای کفپوش اپوکسی اقدام کرده اند.

شرکت ویرا اپوکسی با سابقه طولانی مدت و به کارگیری نیروهای زبده و دوره دیده، تولید و اجرای کفپوش اپوکسی برای استخر را با کیفیت بالایی انجام می دهد؛ به نحوی که امروزه بسیاری از متقاضیان مایل هستند تا در مورد تولید و اجرای اپوکسی استخر با ویرا اپوکسی قرارداد ببندند.

ویرا اپوکسی تولید کفپوش استخر را با استفاده از متریال درجه یک و کیفیت مطمئن انجام می دهد تا کفپوش هایی را با طرح های زیبا و دوام بالا تولید کند و به مشتریان تحویل دهد.

مزایای استفاده از کفپوش اپوکسی در استخر ها

بسیاری از افراد تنها مزیت کفپوش اپوکسی استخر را زیبایی و جلوه خاص آن می دانند اما اجرای کفپوش اپوکسی در استخرها با فوایدی همراه است که در ذیل به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • جلوگیری از لیز خوردن
  • شستشو و نظافت آسان
  • اجرای سریع
  • پر کردن منافذ و صاف کردن کف استخر
  • جلوگیری از داغ شدن کف در برابر تابش نور خورشید

کفپوش اپوکسی

 

افزایش ایمنی به کمک استفاده از اپوکسی در استخر ها

اجرای اپوکسی برای استخرها یک اقدام عالی برای بالا بردن ایمنی و سلامت شنا گران است زیرا این نوع کفپوش مانع از لیز خوردن و آسیب دیدن شناگر می شود.

کفپوش های اپوکسی علاوه بر جلوگیری از لیز خوردن، از تاول زدن یا داغ شدن دست و پا در فصل گرما و در هنگام تابش نور خورشید پیشگیری می کنند؛ به همین دلیل استفاده از آن ها برای کف استخر از پوست در برابر آسیب محافظت می کند.

استفاده از اپوکسی در استخر ها

ماندگاری بالای رنگ اپوکسی در آب و در برابر نور خورشید

اپوکسی از جمله موادی است که در صورت استفاده به عنوان کفپوش، رنگ خود را از دست نمی دهد و زیبایی خود را برای سال های طولانی حفظ می کند. در واقع کفپوش اپوکسی استخر در برابر رطوبت، نور و گرما بسیار مقاوم است و دچار رنگ پریدگی نمی شود. به همین جهت اجرای آن برای استخر با صرفه اقتصادی همراه است.

شرکت ویرا اپوکسی به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک، می تواند کفپوش هایی را برای استخر تولید کند که علاوه بر مقاومت در برابر رنگ پریدگی؛ در برابر اشعه های مضر خورشید مانند پرتوهای فرابنفش و فرو سرخ آسیب نبینند و باعث تولید گرمای غیر قابل تحمل نشوند.

استفاده از اپوکسی

تنوع بالای طرح و رنگبندی اپوکسی استخر

تنوع سلیقه ها باعث شده است تا شرکت ویرا اپوکسی طرح ها و رنگبندی های متنوعی از کفپوش اپوکسی را در اختیار مشتریان قرار دهد. کسانی که مایل به اجرای کفپوش اپوکسی استخر هستند، می توانند با مراجعه به شرکت ویرا اپوکسی، برای انتخاب طرح و رنگ کفپوش اقدام کنند.

  • کفپوش اپوکسی رنگ آبی، کفپوش اپوکسی طرح دریا و اقیانوس، کفپوش اپوکسی طرح سنگ و گرانیت، از پر طرفدار ترین انواع کفپوش های اپوکسی استخر هستند که در صورت اجرا با جلوه و نمای خیره کننده ای همراه خواهند بود.

مقاومت شیمیایی بالا در برابر حلال ها و اسید ها

مقاومت شیمیایی بالا در برابر حلال ها و اسید ها

برخی از افراد نگران این موضوع هستند که در صورت اجرای کفپوش اپوکسی در استخر، قادر به استفاده از کلر و مواد شیمیایی مختلف برای تمیز کردن آب و کف آن نباشند؛ اما این نگرانی بی مورد است زیرا مجموعه ویرا اپوکسی از موادی برای اجرای کفپوش استخر استفاده می کند که در برابر انواع حلال ها و اسیدها مقاوم هستند و دچار خورندگی نمی شوند.

البته باید به این نکته توجه شود که برخی از حلال ها و اسیدها دارای خورندگی شدیدی هستند و ممکن است باعث آسیب دیدگی جزئی این کفپوش شوند، به همین دلیل قبل از استفاده از هر نوع ماده اسیدی و شیمیایی؛ میزان قدرت آن را باید دانست.

قیمت کفپوش اپوکسی استخر چگونه محاسبه می شود؟

مجریان کفپوش اپوکسی استخر در مجموعه ویرا اپوکسی، قیمت این نوع کفپوش را بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می کنند. اولین فاکتور تأثیرگذار بر قیمت این نوع کفپوش، نوع کف استخر است. قطعاً استخرهایی که دارای کف صاف و بدون منافذ نیستند، ابتدا باید هزینه ای را برای آماده سازی زیر کار تقبل کنند.

در کنار نوع کفی استخر، عواملی مانند مساحت استخر، ضخامت کفپوش اپوکسی، طرح کفپوش و… می توانند در قیمت کفپوش اپوکسی برای استخر و اجرای آن تأثیرگذار باشند.

چنانچه قصد اطلاع دقیق از قیمت این نوع کفپوش اپوکسی را دارید؛ می توانید با کارشناسان ویرا اپوکسی تماس حاصل کنید و بعد از بازگو کردن مشخصات استخر، نوع کفپوش، مساحت کل استخر، ضخامت مد نظر و… از قیمت دقیق این کفپوش مطلع شوید.

اجرای حرفه ای و سریع کفپوش اپوکسی استخر

مواد به کار رفته برای ساخت کفپوش اپوکسی به گونه ای است که باید در زمان کوتاه و با ظرافت بالایی اجرا شود تا نتیجه کار یک کفپوش اپوکسی استخر زیبا باشد.

بر این اساس، شرکت ویرا اپوکسی نیروهایی را برای اجرای کفپوش های اپوکسی استخر استخدام کرده است که به سبب تجربه و مهارت بالا؛ قادر هستند تا اجرای اپوکسی در استخر را با سرعت بالا و کیفیت عالی انجام دهند.

کافیست در کنار خرید این کفپوش، از مجموعه ویرا اپوکسی بخواهید تا نیروهای متخصص خود را برای اجرای کفپوش استخر به محل مورد نظرتان اعزام کند. کار نیروهای متخصص در مجموعه ویرا اپوکسی با نظارت کامل کارشناسان و ناظران انجام می شود.

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *