صفحه اصلی / اخبار ورزشی / دو برادر در دو تیم مختلف در جام جهانی قطر
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
8554564

دو برادر در دو تیم مختلف در جام جهانی قطر

برای دومین‌بار در تاریخ شاهد حضور دو برادر در دو تیم مختلف در جام جهانی خواهیم بود.

 پدر و مادر ایناکی و نیکولاس ویلیامز از غنا به اسپانیا آمدند و در این کشور پناهنده شدند. اکنون این دو برادر برای دو تیم ملی مختلف بازی می‌کنند.

اسپانیا فهرست نفرات را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرد و نیکولاس در این فهرست قرار گرفت.  پسر ۲۰ ساله‌ که در اتلتیک بیلبائو بازی می‌کند، تاکنون ۲ بازی ملی دارد و در پست وینگر فعالیت دارد.

با وجود این که هر دو در اسپانیا متولد شده‌اند، ایناکی در بیلبائو و نیکو در پامپلونا، آن‌ها نماینده تیم‌های مختلف در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهند بود.

ایناکی درباره دلیل انتخاب غنا گفت: من دوبار به غنا رفته‌ام. در کودکی زمانی که ۲ ساله بودم و یک بار نیز قبل از شیوع کرونا یک ماه در غنا در تعطیلات بودم. آن‌جا فهمیدم که خیلی در غنا احساس راحتی می‌کنم و حس می‌کنم ریشه من به آن‌جا تعلق دارد.

برای اولین‌بار در جام جهانی ۲۰۱۰ بود که دو برادر در دو تیم مختتلف بودند؛ کوین پرنس در غنا و ژروم بواتنگ در تیم ملی آلمان و اتفاقا برابر هم نیز به میدان رفتند که این دیدار در مرحله گروهی با یک گل به سود آلمان به پایان رسید.

اکنون در جام جهانی ۲۰۲۲ برای دومین‌بار در تاریخ دو برادر در دو تیم ملی مختلف بازی می‌کنند و بازی کردن این دو تیم یعنی اسپانیا و غنا کمی بعید است.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *