صفحه اصلی / دانلود مسابقات / بسکتبال / NBA / دانلود مسابقه پلی آف بسکتبال NBA نیویورک و ایندیانا بازی ششم
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Indiana Pacers vs New York Knicks
Indiana Pacers vs New York Knicks

دانلود مسابقه پلی آف بسکتبال NBA نیویورک و ایندیانا بازی ششم

Indiana Pacers vs New York Knicks
Indiana Pacers vs New York Knicks

در تک مسابقه ای که امروز در مرحله حذفی برگزار گردید ایندیانا در خانه ۱۰۶-۹۹ نیویورک را شکست داد تا در مجموع شش بازی ۴-۲ از سد حریف قدرتمند خود بگذرد و راهی فینال شود.آنتونی هم با کسب ۳۹ امتیاز برای نیویورک نتوانست جلوی حذف تیمش را بگیرد.

مشخصات:   MP4   ۹۰۰*۶۰۰   ۱٫۳ GB

دانلود کامل مسابقه:   مستقیم  |   کمکی  |   کمکی۱ 

نوبیتکس

۳ نظرات

  1. چه عجب گذاشتین، حالا که ما بازی رو از سایت دیگه با لینک کمکی دانلود کردیم؟ بابا الآن تو ان بی ای فقط ۴ تیم موندن دیگه، روزی یه بازی برگزار میشه دیگه سریع بذارین. خوب نیست ما منتظر بمونیم آخرش هم بریم از جای دیگه دانلود کنیم 🙁

  2. kurus زیاد بازی شاخی نبود…

    کلا فصل داغونی شد… اکلاهاما که نیست نییویورک که نیست شیکاگو که نیست لیکرز که نیست. کوبی که داغون و رز که داغون و هاوارد که از دست مربی لیکرز عصبانی !! و آمار استادامایر هم که خیلی باش حال میکنم داغون و دورانت و وستبروک هم که نیستن و از همه مهمتر جیمز هاردن منم که نیست و کارملو انتونی هم که نیست و بوستون و پیرس هم که خیلی باشون حال میکنم هم نیستن و ………….
    خدا کنه میامی قهرمان نشه !! الان دیگه تنها امیدم به سن آنتونیو هست

  3. آره، من خودم اگه بدونی طرفدار کوبی ولیکرزم، کوبی که مصدوم شد گریم گرفت. از همون موقع هم گفتم اگه لبران رو MVP کنن دیگه NBA رو دنبال نمیکنم، سال بعد اصلاً دنبال نمیکنم. فقط بازی ها رو میبینم که انالیز کنم و به مربیگریم کمک کنه. وگرنه دیگه واسم مهم نیست میامی قهرمان شه یا تیم دیگه، البته فقط بازی ها لیکرزو دنبال میکنم چون عاشقشم. منکه دوست دارم امسال ایندیانا پیسرز و ممفیس گریزلیز برن فینال. یه تونعی به هر حال رخ بده که دیگه NBA تکراری نباشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *