صفحه اصلی / دانلود مسابقات / سایر ورزش ها / دانلود مسابقه فینال هندبال جام جهانی ۲۰۱۳ اسپانیا و دانمارک
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Handball World Cup 2013
Handball World Cup 2013

دانلود مسابقه فینال هندبال جام جهانی ۲۰۱۳ اسپانیا و دانمارک

Handball World Cup 2013
Handball World Cup 2013

تیم ملی اسپانیا که توسط ˈوالرو ریوراˈ رهبری می شد، در دیدار نهایی موفق شد با نتیجه ۳۵ بر ۱۹ بر دانمارک غلبه کند و دومین مدال طلای جهانی را برای هندبال کشورش به ارمغان آورد.
اسپانیا با این بازی موجب شد دانمارک برای دومین دوره پیاپی به مدال نقره در مسابقات جهانی هندبال قناعت کند.به گفته تلویزیون اسپانیا، در شش دیداری که دانمارک تاکنون در جام جهانی هندبال با اسپانیا داشته، چهار بار به پیروزی رسیده بود اما این بار در ˈسنت جوردیˈ تسلیم شد تا یکی از مهمترین و خاطره انگیزترین پیروزیهای این رشته را به قرمزپوشان جنوب اروپا تقدیم کند. 
پس از آنکه در همان آغاز بازی، تیم اسپانیا با نتیجه سه بر صفر جلو افتاد، ˈاورلیک ویلبکˈ سرمربی دانمارک در دقیقه چهارم ناچار شد وقت استراحت درخواست کند، اما از آنجا که دفاع دانمارک بخوبی کار نمی کرد و ضد حمله چندانی نداشت، سرمربی آنها برای بار سوم در دقیقه ۲۲ که بازی با نتیجه ۱۳ بر ۸ به نفع اسپانیا در جریان بود، درخواست وقت استراحت کرد و نهایتا، نیمه نخست با نتیجه ۱۸ بر ۱۰ به سود اسپانیاییها به پایان رسید. 
اما در نیمه دوم با وجود آنکه دانمارک نخستین گل را زد، روحیه اش را چنان از دست داده بود که دیگر کاریکاتوری از دانمارک واقعی بود به گونه ای که در دقیقه چهارم این نیمه، اسپانیا توانست شمار گلهای خود را به عدد ۲۲ در برابر ۱۱ برساند و نهایتا، این مسابقه را با نتیجه ۳۵ بر ۱۹ در دقیقه ۶۰ بازی به سود خود به پایان برساند.اسپانیا با این پیروزی پس از ۸ سال توانست به مقام قهرمانی جام جهانی هندبال برسد. پیروزی قبلی آنها در اولین دوره این جام در تونس بدست آمده بود. 
جام جهانی هندبال با شرکت تیمهایی از ۲۴ کشور در چهار گروه از ۱۱ ژانویه – ۲۲ دی- در شهر بارسلونا آغاز شده بود و از همان در ورزشگاه سرپوشیده سنت جوردی این شهر جریان داشت. قطر، عربستان سعودی و کره جنوبی کشورهای آسیایی حاضر در این مسابقات بودند.ورزشگاه سنت جوردی در سال ۱۹۹۰ میلادی ساخته شده و میزبان بازیهای المپیک بارسلونا در سال ۱۹۹۲ بود.بیش از ۱۴ هزار نفرشاهد مسابقه فینال جام جهانی هندبال بودند. 

مشخصات:  MP4  ۶۴۰*۴۸۰  ۴۰۰MB

دانلود کامل مسابقه:     مستقیم
برای دانلود از لینک کمکی و بحث و تبادل نظر در مورد مسابقه به انجمن مراجعه فرمایید

نوبیتکس

۳ نظرات

  1. vaghean gol kashtin

  2. سلام فایلها دانلود نمیشه !!!!
    راهنمایی کنید لطفا……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *