صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود مسابقه ایتالیا و اسپانیا جام ملتهای اروپا Euro 2012 مرحله گروهی
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
دانلود مسابقه ایتالیا و اسپانیا جام ملتهای اروپا Euro 2012

دانلود مسابقه ایتالیا و اسپانیا جام ملتهای اروپا Euro 2012 مرحله گروهی

نوستالژی- ایتالیا و اسپانیا دیدار نخست خود در یورو ۲۰۱۲ را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند. دو تیم نبرد جذابی داشتند و هرچند آنتونیو دی‌ناتاله در دقیقه ۶۰ ایتالیا را پیش انداخت، اما سسک فابرگاس تنها چهار دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند.

بیسنته دل‌بوسکه ترکیبی نامتعارف به میدان فرستاده بود و فابرگاس به عنوان شماره ۹ کاذب در ترکیب قرار گرفته بود. او جای فرناندو تورس و فرناندو یورنته را گرفته بود.اسپانیا در اوایل دیدار تلاش کرد که تیکی-تاکای همیشگی خود را اجرا کند، اما دفاع مستحکم ایتالیا به رهبری دروسی حملات آنها را خنثی می‌کرد.

چزاره پراندلی بالوتلی را تعویض کرد و آنتونیو دی‌ناتاله ۳۴ ساله به میدان رفت. او لحظاتی پس از ورودش به میدان بود که روی پاس عمقی تماشایی آندره‌آ پیرلو از دفاع اسپانیا گذشت و با ضربه‌ای دقیق و زیبا دروازه کاسیاس را در دقیقه ۶۰ گشود.اما برتری ایتالیا دوامی نداشت. تنها چهار دقیقه بعد روی اشتباه دفاع ایتالیا، اینیستا و سیلوا با هم همکاری کردند و در نهایت پاس سیلوا در عمق به فابرگاس رسید و او هم که از جاکرینی گذشته بود توپ را با خونسردی تحت فشار مدافعان حریف به گل تبدیل کرد.

 ترکیب اسپانیا 

در تیم اسپانیا ایکر کاسیاس، جرارد پیکه، سرخیو راموس، آربلوا، جوردی آلبا، اینیستا، ژاوی هرناندز، فابرگاس، ژابی آلونسو، بوسکتس و سیلوا یازده بازیکن اصلی را تشکیل می‌دهند.

ویکتور والدس، رینا، رائول آلبیول، ژاوی مارتینز، خوانفران، سانتی کازورلا، خسوس ناواس، پدرو رودریگوئز، تورس، نگردو، خوان ماتا و لورنته روی نیمکت هستند.

سرمربی : ویسنته دل بوسکه

ترکیب ایتالیا 

در تیم ملی ایتالیا بوفون ، ماجیو، چیلینی، بنوچی، تیاگو موتا، مارکیسیو، گیاچرینی، ده‌روسی، پیرلو، بالوتلی، کاسانو دیگر بازیکنان ترکیب اصلی پراندلی را تشکیل می‌دهند.

سیریگو، دی سانکتیس، اوگبونا، بالزارتی، آباته، بارزاگلی، مونتولیوو، دیامانتی، نوچرینو و دی ناتاله روی نیمکت هستند.

سرمربی :  چزاره پراندلی

 

لینک دانلود گزارش: اسپانیایی | حجم: ۷۰۰MB

 

دانلود مسابقه ایتالیا و اسپانیا جام ملتهای اروپا Euro 2012
دانلود مسابقه ایتالیا و اسپانیا جام ملتهای اروپا Euro 2012

دانلود مسابقه ایتالیا و اسپانیا جام ملتهای اروپا Euro 2012

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *