صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود مسابقه فوتبال آلمان و یونان جام ملتهای اروپا Euro 2012
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Euro 2012 greece vs. germany
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲

دانلود مسابقه فوتبال آلمان و یونان جام ملتهای اروپا Euro 2012

Euro 2012 greece vs. germany
دانلود مسابقات جام ملتهای اروپا ۲۰۱۲

توضیحات بازی:

دو تیم آلمان و یونان در یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ به مصاف یکدیگر رفتند. تیم ملی فوتبال آلمان با وجود مسائل سیاسی پیش آمده در حاشیه دیدار با یونان به برتری پرگل چهار بر دو رسید و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

به گزارش «تابناک»، یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان، چهار تغییر نسبت به بازی گذشته در تیم خود انجام داد. وی «جروم بواتنگ»‌، ‌مدافع عضو بایرن را که در جدال با دانمارک دو اخطاره بود، به خط دفاع بازگرداند. همچنین به جای «توماس مولر» و «لوکاس‌ پودولوسکی» از «مارکو رویس» و «آندره شورله» استفاده کرد.

در خط حمله نیز بر خلاف سه بازی قبلی از وجود «می‌روسلاو کلوزه» بهره گرفت.

در نیمه نخست، یونانی‌ها کاری جز دفاع نداشتند. این موضوع به خوبی از درصد مالکیت توپ در نیمه نخست، که ۷۰ ـ ۳۰ به سود آلمان بود، مشهود است. در دقیقه چهارم، خدیرا شوت محکمی را روانه دروازه یونان کرد که سیفاکیس توپ را دفع کرد و در برگشت شورله این توپ را درون دروازه جای داد اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت و گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه شانزده، سامی خدیرا درون محوطه جریمه یونان، در حالی که تلاش داشت برای زدن ضربه سر اقدام کند، پس از برخورد با مدافع حریف، نقش زمین شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در دقیقه ۳۲، کلوزه با یک پاس مناسب، اوزیل را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن هم با درخشش سیفاکیس وارد دروازه یونان نشد.

در دقیقه ۲۴، ریس با یک پاس عرضی، توپ را برای کلوزه فرستاد، ولی تکل بلند این بازیکن بی‌فایده بود و توپ از مقابل دروازه خالی یونان عبور کرد. یک دقیقه بعد، ریس شوت محکمی را روانه دروازه یونان کرد که این بار نیز توپ راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۲، نینیس در یکی از معدود فرصت‌های یونان در نیمه نخست، اقدام به شوت‌زنی کرد، ولی نویر در حالت درازکش، توپ او را در اختیار گرفت. در دقیقه ۳۶، خدیرا دروازه یونان را هدف گرفت اما سیفاکیس توپ را دفع کرد.

حمله‌های آلمان سرانجام در دقیقه ۳۹ نتیجه داد و این تیم به گل رسید. فیلیپ لام کاپیتان ژرمن‌ها پشت محوطه جریمه یونان صاحب توپ شد و پس از چند گام حرکت، با یک شوت قدرتمند و دقیق دروازه حریف را باز کرد تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر آلمان به پایان برسد.

در نیمه دوم، با وجود اینکه یونانی‌ها با یک گل عقب افتاده بودند، باز هم میل به حمله نداشتند و تیم آلمان بود که به فشار خود ادامه داد. با این حال، یونانی‌ها موفق شدند در دقیقه ۵۵ روی یک ضد حمله سریع به گل برسند.

ساماراس، مهاجم یونان توپی را که از سمت راست به صورت زمینی روی دروازه آلمان ارسال شده بود، وارد دروازه این تیم کرد تا بازی یک بر یک مساوی شد.

 تغییرات انجام شده در دو تیم بیش از همه نزد ژرمن‌ها ثمر داد، زیرا مربی ۵۲ ساله تیم قهرمان سه دوره گذشته اروپا تلاش کرد با تزریق نیروهای سرعتی، تیمش را به بازی کاملا هجومی وادارد.

این تدبیر وی از‌‌ همان آغاز ثمر داد، زیرا ژرمن‌ها از آغاز بازی تا پایان بر توپ مسلط نشان دادند که ثمره آن چهار گل در دقایق ۳۹، ۶۰، ۶۹ و ۷۴، توسط لام، خدیرا، کلوزه و رویس بود، در حالی‌که یونان تنها در دقیقه ۵۴ توانست توسط ساماراس در یکی از معدود حملات خود به گل برسد.

به این ترتیب ژرمن‌ها پس از پنج برد و سه تساوی قبلی با حریف هم قاره‌ای توانستند ششمین برد خود را مقابل حریف جشن گرفته و به طور جدی خود را شایسته عنوان قهرمانی معرفی کند.

*ترکیب دو تیم در این بازی به شرح زیر است:

آلمان:

نویر، هوملس، باداشتوبر، لام، بواتنگ، خدیرا، شواین اشتایگر، اوزیل، شورله (دقیقه ۶۶ توماس مولر)، رویس (از دقیقه ۷۹ گوتسه)، کلوزه (از دقیقه ۷۹ ماریو گومس)

یونان:

سیفاکیس، مانیاتیس، ‌زوالس (از دقیقه ۴۶ فوتاکیس)، تورسیدیس، پاپالودوپولوس، ماکوس (دقیقه ۷۰ لیورپولس)، نییس (از دقیقه ۴۶ گکاس)، کاتسورانیس، ساماراس، سالپیگانس

 

لینک دانلود:

دانلودنیمه اول بالینک مستقیم ازسرورقدرتمندسایت 

دانلودنیمه دوم بالینک مستقیم ازسرورقدرتمندسایت

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *