صفحه اصلی / دانلود مسابقات / اتومبیلرانی / دانلود مسابقه رالی داکار ۲۰۱۳ مرحله هشتم
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
DAKAR 2013 stage 8
DAKAR 2013 stage 8

دانلود مسابقه رالی داکار ۲۰۱۳ مرحله هشتم

DAKAR 2013 stage 8
DAKAR 2013 stage 8

در مرحله هشتم رقابتهای رالی داکار که روز گذشته حد فاصل شهرهای سالتا و سن میگل آرژانتین برگزار شد، جوآن باردا بورت از از اسپانیا به مقام اول دست یافت.فاصله این دو شهر ۷۳۹ کیلومتر بود که ۴۹۲ کیلومتر آن جزو مسیر مسابقه محسوب می شد اما بعدا به دلیل شرایط جوی نا مناسب این مسافت به ۱۸۳ کیلومتر کاهش یافت.
نفر دوم این مسابقه هم جانی کمپل از آمریکا بود که با اختلاف ۷ دقیقه و ۴ ثانیه نسبت به باردا مسیر مسابقه را به پایان برد. ایوان یاکس از اسلواکی هم به مقام سوم رسید.
داوید کاستوی فرانسوی هم در این مسابقه ششم شد و به صدر جدول کلی صعود کرد.دربخش اتومبیلرانی هم به دلیل جاری شدن سیل تنها چهار نفر به خط پایان رسیدند و با تصمیم هیئت داوران زمان نفر چهارم برای سایر شرکت کنندگان منظور شد.
نفر اول این مسابقه گرلن شیشری فرانسوی بود که در یک ساعت و ۵۵ دقیقه و شش ثانیه مسی تعیین شده را پیمود.اورلاندو تِرانوآ از آرژانتین با اختلاف زمان چهار دقیقه و دو ثانیه نسبت به شیشری دوم شد و رابی گوردون آمریکایی هم به مقام سوم رسید.نفر چهارم این مسابقه هم استفان پیتر هانسل صدرنشین این مسابقات بود که با دوازده دقیقه و پانزده ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول، چهارم شد.

مشخصات:  MP4  ۱۲۸۰×۷۲۰  ۵۹۰MB

دانلود کامل مسابقه:      مستقیم

برای دانلود از لینک کمکی و بحث و تبادل نظر در مورد مسابقه به انجمن مراجعه فرمایید

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *