صفحه اصلی / دانلود مسابقات / اتومبیلرانی / دانلود مسابقه رالی داکار ۲۰۱۳ مرحله دوم
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
2013 Dakar Rally Stage 2
2013 Dakar Rally Stage 2

دانلود مسابقه رالی داکار ۲۰۱۳ مرحله دوم

2013 Dakar Rally Stage 2
2013 Dakar Rally Stage 2

استفان پیترهانسل راننده فرانسوی در مسابقات رالی داکار با فاصله ای اندک از دیگر رقبای خود پیش افتاده است.پیترهانسن که با ده عنوان قهرمانی در مسابقات شرکت کرده است رقابت تنگاتنگی با ناصر العطیه قطری و کارلوس ساینس اسپانیایی ، قهرمانان سال دو هزار و ده و دو هزار و یازده دارد.
وی فاصله دویست و چهل و دو کیلومتری منطقه صحرایی پیزکو را در پرو با خودروی مینی خود در دو ساعت و سی و پنج دقیقه و سی و هشت ثانیه طی کرد.
دیگر رقیب جدی پیترهانسل در این رقابت جینیل دو ویلیرس دیگر قهرمان پرسابقه داکار با خودروی تویوتا با اختلاف دو دقیقه و سی و پنج ثانیه بعد از وی به خط پایان رسید و دیگر راننده فرانسوی، با سه دقیقه و پنجاه و دو ثانیه سوم شد.
العطیه قهرمان دو هزار و یازده نیز از تیم باگی، با یازده دقیقه و سی و هت ثانیه اختلاف بعد از پیترهانسل، در مقام ششم قرار دارد.
خوان باردا بورت با موتورسیکلت هاسکوارنا (Husqvarna) در این مسابقات از دیگر رقبای خود پیش افتاده است. وی با دو ساعت و چهل و دو دقیقه و سی و یک ثانیه، از خوان پدررو گارسیا با موتورسیکلت کی تی ام که سه دقیقه و دوازده ثانیه بعد از وی از خط پایان گذشت، پیشی گرفته است.
مت فیش استرالیایی با موتورسیکلت هاسکوارنا که بعد از پنج دقیقه و پنجاه و سه ثانیه فاصله از نفر اول، از خط پایان گذشت، در مقام سوم قرار گرفته است.

مشخصات:  mkv  ۱۲۸۰x720p  ۵۶۹MB

دانلود کامل مسابقه از لینک مستقیم:  پارت۱  پارت۲  پارت۳

دانلود از لینک کمکی:    کمکی

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *