صفحه اصلی / دانلود مسابقات / اتومبیلرانی / دانلود مسابقه رالی داکار ۲۰۱۳ مرحله دهم و یازدهم
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود

دانلود مسابقه رالی داکار ۲۰۱۳ مرحله دهم و یازدهم

DAKAR 2013 stage 10/11
DAKAR 2013 stage 10/11

مرحله دهم:رقابت‌های رالی داکار، حد فاصل شهرهای کوردوبا و ریوخای آرژانتین برگزار شد. فاصله این دو شهر ۶۳۶ کیلومتر بود که ۳۵۷ کیلومتر آن جزو مسیر مسابقه محسوب می شد. در این مرحله سیریل دپره فرانسوی از تیم کی تی‌ام به مقام دوم رسید اما همچنان صدرنشین جدول کلی باقی ماند.
مقام اول مسابقه هم به جوآن بارِدا بورت اسپانیایی رسید که با زمان چهار ساعت و ۴۳ دقیقه و ۱۴ ثانیه به کار خود پایان داد.پائولو گونزالوس پرتغالی هم با اختلاف زمان دو دقیقه و ۴۴ ثانیه نسبت به نفر اول، حائز مقام سوم شد.در بخش اتومبیلرانی هم اورلاندو تِرانوا از آرژانتین با خودروی بی‌ام و به مقام اول دست یافت. او مسیر مسابقه را در سه ساعت و ۵۷ دقیقه و ۵۸ ثانیه به پایان برد.نفر دوم هم کسی نبود جز نانی روما، برنده مرحله نهم که با اختلاف زمان دو دقیقه و ۷ ثانیه نسبت به ترانوآ به خط پایان رسید.پیتر هانسل فرانسوی، صدر نشین جدول کلی هم با خودروی مینی خود به مقام سوم بسنده کرد. اختلاف زمان او با نفر اول دو دقیقه و ۱۹ ثانیه بود.در رده بندی کلی، دو ویلیه دوم است و نوویتسکی هم در جایگاه سوم قرار دارد.

مرحله یازدهم:

در یازدهمین مرحله از رقابت های موتورسواریِ رالی داکار کرت کاسِلی به مقام اول دست یافت.این مرحله حد فاصل شهرهای ریوخا و فیامبالای آرژانتین برگزار شد. فاصله بین این دو شهر۴۵۲ کیلومتر بود که ۱۹۰ کیلومتر آن جزو مسیر مسابقه محسوب می شد.
پس از کرت کاسِلی، پائولو گونزالوش از پرتغال به مقام دوم دست یافت. اختلاف زمان او با نفر اول چهار دقیقه و چهل و پنج ثانیه بود.مقام سوم هم به سیریل دپره، صدرنشین رده بندی کلی رسید که شش دقیقه و بیست و چهار ثانیه با نفر اول اختلاف زمان داشت.در رده بندی کلی، روبن فاریا دوم است و چالکو لوپز هم در مکان سوم قرار دارد.اما مسابقه اتومبیرانی این مرحله به دلیل جاری شدن سیل و طغیان رودخانه پس از ۵۳ کیلومتر متوقف شد. در جدول کلی رقابت های اتومبیلرانی، استفان پیترهانسل فرانسوی صدرنشین است و ژینییل دو ویلیه از آفریقای جنوبی هم در مکان دوم قرار دارد.

مشخصات:  MP4  ۷۰۰*۴۰۰  ۶۰۰+۳۵۰MB

دانلود کامل مسابقه از لینک مستقیم:    دهم  |    یازدهم

برای دانلود از لینک کمکی و بحث و تبادل نظر در مورد مسابقه به انجمن مراجعه فرمایید

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *