صفحه اصلی / دانلود مسابقات / تنیس / آزاد آمریکا / دانلود مسابقه تنیس فدرر و بردیچ – گرند اسلم آزاد آمریکا ۲۰۱۲
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Roger-Federer-vs-Tomas-Berdych
Roger-Federer-vs-Tomas-Berdych

دانلود مسابقه تنیس فدرر و بردیچ – گرند اسلم آزاد آمریکا ۲۰۱۲

[پوشش کامل مسابقات مهم تنیس گرند اسلم آزاد آمریکا در اسپرت دانلود]
[با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه لینک کمکی]

Roger-Federer-vs-Tomas-Berdych
Roger-Federer-vs-Tomas-Berdych

باخت ناباورانه مرد اول تنیس جهان

فدرر نفر اول رده بندی جهانی تنیس مردان با باخت در یک چهارم نهایی برابر توماس بردیچ از دور رقابت در آخرین گرنداسلم فصل کنار رفت. این نخستین بار نبود که بردیچ در مرحله ای حساس فدرر را ناکام می گذاشت. اگرچه دو بازیکن در رکورد بازیها ۱۱ بر ۴ به نفع فدرر بودند که دو پیروزی بردیچ در رقابت های یک چهارم نهایی المپیک آتن ۲۰۰۴ و ویمبلدون ۲۰۱۰ به دست آمد.

اما بامداد امروز فدرر در حالی به مصاف بردیچ می آمد که رکورد ۲۳ پیروزی پیاپی بدون شکست در استادیوم آرتور اش زیر نور را را بازیهای قبلی داشت و تابستان موفقی را با قهرمانی در مسابقات ویمبلدون و سینسیناتی و مدال نقره المپیک پشت سر می گذاشت. اما بردیچ تا به حال به یک چهارم نهایی اوپن آمریکا نرسیده بود و برای نخستین بار زیر نور بازی می کرد.
فدرر که در دور قبلی به دلیل مصدومیت و انصراف ماردی فیش به نظر می بایست بسیار سر حال و پرانرژی باشد و همه چیز بر وفق مراد او بود.

دو تنیسور در ست اول ۶-۶ مساوی شدند تا کار به تای بریک برسد و در تای بریک این بردیچ بود که ۷-۱ به پیروزی رسید. وی ست دوم را نیز با شکستن سرویس فدرر آغاز کرد و نشان داد که آماده شکست دادن دارنده ۱۷ عنوان قهرمانی مسابقات گرنداسلم است.
پس از ست دوم بازی یادآور مسابقات اوپن استرالیا در سال ۲۰۰۹ بود که پس از اینکه بردیچ ۲-۰ پیش افتاد فدرر ۳ ست از او گرفت تا پیروز شود. این بار هم فدرر در ست سوم پیروز شد اما سرنوشت چیز دیگری بود.
اشتباهات مکرر فدرر در ست آخر نهایتا باعث شد تا بردیچ ۶-۳ ست آخر را نیز ببرد و امید اول قهرمانی رقابت ها از دور مسابقات حذف شود.

 

فرمت فایل:MP4
کیفیت: ۳۶۰p
حجم فایل: ۷۰۰ MB

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *