صفحه اصلی / دانلود مسابقات / MMA / دانلود مبارزه تاریخی نت دیاز – خورخه ماسویدال UFC 244
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
نت دیاز - خورخه ماسویدال UFC 244
نت دیاز - خورخه ماسویدال UFC 244

دانلود مبارزه تاریخی نت دیاز – خورخه ماسویدال UFC 244

دانلود مسابقات ufc 2019 نت دیاز – خورخه ماسویدال برای کسب اولین کمربند BMF

سازمان UFC بامداد یکشنبه به برنده مبارزه نت دیاز با خورخه ماسویدال، برای اولین بار کمربند BMF را اهدا کرد که مخفف baddest motherfucker است یعنی “ولدزناترین” یا «خفن‌ترین مادر… روزگار» و هر دو با تکیه به سوابقی که دارند، خود را شایسته این عنوان می‌دانند.
دیاز کسی است که مک‌گرگور را با شوک گردن در راند دوم از پا درآورده. ماسویدال هم سریع‌ترین ناک اوت تاریخ یو‌اف‌سی را طی ۵ ثانیه مقابل بن اسکرن بجا گذاشته.
ماسویدال (پدر کوبایی، مادر پرویی) پیش از آنکه به شهرت برسد، سابقه بوکس خیابانی “رو کم کنی” مقابل تبهکارها را در محلات خطرناک میامی دارد. پدرش بیش از ۲۰ سال به جرم قتل و قاچاق مواد مخدر در زندان بود.
دیاز قبل از شروع تمرینات روبروی دوربین‌ها، حشیش می‌کشد. می‌گوید: «خواص درمانی داره و برای سلامتیم مفیده. ماسویدال (از جنوب آمریکا) گنگستره اما نه برای ایالات غربی»
ماسویدال می‌گوید: ما دو نفر وحشی‌ترین موجودات سیاره‌ایم. مبارزه واجبه تا معلوم بشه کدوممون کمی بیشتر وحشیه و کمی کمتر اهلی!

دونالد ترامپ هم برای تماشا وارد سالن شد و عکسی با کمربند گرفت که مخفف baddest motherfucker است.
برخلاف کمربند #UFC که قهرمانان در مبارزه‌ بعدی باید برای حفظش دفاع کنند، یو‌اف‌سی اعلام کرده هر مبارزه‌ای برای عنوان “ولدزناترین” برگزار شود، برنده‌اش صاحب ابدی کمربند است و پس گرفته نخواهد شد.
نقل از مهدی رستم پور

 

لینک دانلود حجم:۶٫۴GB
مبارزات MMA

masvidal diaz

Masvidal vs Diaz Live 2144803

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *