صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / سری آ ایتالیا / دانلود بازی یوونتوس و آتلانتا هفته هفدهم
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Juventus vs Atalanta
Juventus vs Atalanta

دانلود بازی یوونتوس و آتلانتا هفته هفدهم

 |پوشش کامل بازیهای یوونتوس در اسپرت دانلود|
Juventus vs Atalanta
Juventus vs Atalanta

هفته هفدهم رقابت‌های سری A با انجام ۶ دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی یوونتوس با نتیجه ۳ بر صفر مقابل آتالانتا به پیروزی رسید و با ۴۱ امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید.
در این دیدار که در ورزشگاه یوونتوس برگزار شد، شاگردان آنتونیو کونته در همان ۳۰ دقیقه اول کار حریف را یکسره کردند.میرکو ووچینیچ مهاجم آماده این روزهای بیانکونری در دقیقه ۲ گل نخست را به ثمر رساند تا ورزشگاه غرق در شادی شود. حملات بازیکنان یوونتوس با وجود این گل زودهنگام ادامه یافت و در دقیقه ۱۴ آندرا پیرلو هافبک طراح این تیم گل دوم را به ثمر رساند. ۱۳ دقیقه بعد کلودیو مارکیزیو گل سوم تیفوسی‌ها را به ثمر رساند و فاصله را به ۳ گل افزایش داد.
در دقیقه ۳۲ توماس مانفردینی مدافع آتالانتا کارت زرد دوم خود را از داور دریافت کرد تا کار برای تیمش سخت و سخت‌تر شود.با ۱۰ نفره شدن آتالانتا حملات یوونتوس بیشتر شد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.با شروع نیمه دوم باز هم این بازیکنان یوونتوس بودند که بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند اما گلی به ثمر نرسید و بازی با همان نتیجه ۳ بر صفر به پایان رسید.

مشخصات:  MP4  ۷۰۴ x 400  ۹۰۰MB

دانلود نیمه اول:    مستقیم  |    کمکی

دانلودنیمه دوم:    مستقیم  |    کمکی

——————————————

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *