صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی یوونتوس موناکو یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Juventus FC vs AS Monaco
Juventus FC vs AS Monaco

دانلود بازی یوونتوس موناکو یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

فول مچ بازی یوونتوس موناکو لیگ قهرمانان اروپا
Juventus FC vs AS Monaco
Juventus FC vs AS Monaco
یوونتوس موناکو  |  فول مچ یوونتوس موناکو  |  هایلایت بازی یوونتوس موناکو  |  خلاصه بازی یوونتوس موناکو  |  مسابقه یوونتوس موناکو

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا,امشب با دو دیدار حساس آغاز میگردد.تیم یوونتوس در استادیم خانگی خود یوونتوس آره نا شهر تورین میزبان تیم موناکو فرانسه بود.در این دیدار زیبا تیم یوونتوس علی رغم موقعیتهای بسیاری که داشتند در پایان با تک گل آرتور ویدال از روی نقطه پنالتی بازی را بسود خود خاتمه داد.

یوونتوس

شاگردان ماسیمیانو آلگری در مجموع فصل عملکرد بسیار خوبی داشته اند و با قدرت در سری آ پیشتاز هستند. همچنین آنها با پیروزی ۳-۰ مقابل فیورنتینا موفق به حضور در فینال کوپا ایتالیا شدند و شانس بالایی برای کسب سه گانه دارند. با این حال، گاهی آنها دچار لغزش‌های عجیب می‌شوند. یووه در دیدار پیشین خود در سری آ، ۱-۰ مغلوب پارما ی بحران زده شد ، نتیجه ای که شاید بدبین ترین هوادار یووه، تصور آن را نمی‌کرد. همین موضوع باعث شده تا هواداران موناکو، به صعود تیمشان امید داشته باشند. یووه در اروپا نیز عملکرد خوبی داشته و با وجود شروع ضعیف، رفته رفته نتایج خوبی کسب کرد تا جایی که با پیروزی در دیدار رفت و برگشت مقابل دورتموند موفق شد به این مرحله صعود کند. آلگری برای این بازی، کسرس، پوگبا و پیرلو را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین لیش‌اشتاینر، موراتا، پریرا و ویدال، تنها یک کارت با محرومیت فاصله دارند.

موناکو

موناکو در ۵ بازی اخیر خود، ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست کسب کرده و در لیگ فرانسه، موفق شده خود را از رده ی چهارم جدا کرده و با صعود به رده ی سوم، در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرد. موناکو به عنوان صدرنشین از گروه خود صعود کرد و در مرحله قبل موفق شد آرسنال را از گردانه رقابت‌ها خارج کند ژاردیم تیم خوبی تشکیل داده که در خط دفاع، بسیار مستحکم و سازمان یافته بازی می‌کند. همچنین ژاردیم تمامی بازیکنانش را برای این بازی در اختیار خواهد داشت.

مشخصات:   MKV   ۷۲۰p   English   Sports NET   ۱٫۹ GB

دانلود کامل مسابقه:   نیمه اول  |  نیمه دوم

دانلود خلاصه بازی:    لینک مستقیم

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *