صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی چلسی و شاختار لیگ قهرمانان اروپا+خلاصه و گلها
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
چلسی و شاختار
چلسی و شاختار

دانلود بازی چلسی و شاختار لیگ قهرمانان اروپا+خلاصه و گلها

 |پوشش کامل مسابقات مهم لیگ قهرمانان در اسپرت دانلود|
[به همراه لینک مستقیم و لینک کمکی از ۲ سرور]
چلسی و شاختار
چلسی و شاختار

توقع از مدافع عنوان قهرمانی بالا بود. اما چلسی بازی را چندان خوب شروع نکرد و در همان دقایق اولیه این شاختار بود که به گل دست پیدا کرد. الکس تکسیرا در دقیقه ۳ روی شوت آدریانو که به جان تری برخورد کرد تیمش را پیش انداخت.بعد از گذشت چند دقیقه حملات چلسی شدت می گیرد اما نه فرارهای فرناندو تورس فایده دارد نه پاس‌های دقیق لمپارد نه جنگیدن های رامیرس و جان تری. بازی به تعادل رسید و کم کم کفه ترازو باز به سمت شاختار پایین میرود و بعد از چند حمله و کرنر پیاپی این ثابت میشود که اگر پیتر چک در دروازه چلسی نبود نتیجه بسیار متفاوت می‌بود.

و ادامه این حملات مهر تاییدیست به چهار امتیازی که شاختار در دو بازی خودش به دست آورده.نیمه اول تمام شد و همه منتظریم ببینیم چلسی چه جوابی برای این سبک بازی شاختار دارد ، اما تغیری در کار نیست و چلسی با همان ترکیب نیمه اول وارد زمین میشود … بازی آرام پیش میرود و نشانه هایی از آن چلسی که فصل قبل بارسلونا را حذف کرد دیده نمی­شود و همین طور از آن بازیکنان جنگجو. تا در دقیقه ۵۲ شاختار برتری نسبی نیمه اول را کامل میکند و برای دومین بار توپ به تور دوازهی پیتر چک میچسبد. فرناندینیو روی پاس آدریانو از زاویه‌ای نسبتا بسته گل زد.

همین باعث میشود بازیکنان چلسی عصبی تر بازی را دنبال کنند و این از اشتباهات مکرر و خطاهای بیش از حدشان کاملا واضح است و حتی از همان معدود موقعیت های ایجاد شده هم هیچ استفادهای نمی‌کنند … حالا دیگر نزدیک دقیقه ۸۰ کاملا طبیعیست که حملات پی در پی چلسی را ببینیم و البته ضد حملات بیسار خطر ناک شاختار که اگر پیتر چک نبود بی شک تعدادی از آنها گل میشد و باید اعتراف کنیم با اینکه دوگل وارد دروازه اش شده اما یکی از بهترین بازیکنان زمین بوده… مثل اینکه در این دقایق تازه بازیکنان چلسی به خودشان آمده اند و یک شروع مجدد و بالاخره گل اول چلسی. روی حرکت خوب برانیسلاو ایوانوویچ و سانتر زمینی او بود که اسکار گل چلسی را در دقیقه ۸۸ زد.

اسکار و انتظاری که همه از تیم چلسی در این دقایق دارند این است که برای امتیاز گرفتن خودش را به آب و آتش بزند ، اما بازیکنان شاختار به خوبی بازی را کنترل میکنند تا با شایستگی به سه امتیاز بازی برسند و تنها سوال باقی مانده این است: آیا قهرمانی پارسال اتفاقی بود؟

دانلود کامل مسابقه

مشخصات:   AVI    ۶۴۰×۳۶۸     ۹۳۷ MB

دانلود از لینک مستقیم:   پارت۱   پارت۲   پارت۳   پارت۴

لینک های مستقیم فقط برای کاربر ویژه فعال می باشد   

دانلودازلینک کمکی:        پارت۱   پارت۲   پارت۳   پارت۴

دانلودازلینک کمکی۱:      پارت۱   پارت۲   پارت۳   پارت۴

————————————————————–

دانلود خلاصه:   مستقیم   کمکی   کمکی۱

————————————————————–

دانلود گلها از لینک مستقیم:   گل اول   گل دوم   گل سوم

دانلود گلها از لینک کمکی:      گل اول   گل دوم   گل سوم

نوبیتکس

یک نظر

  1. slm, khob dary nob dar miaria

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *