صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / سری آ ایتالیا / دانلود بازی میلان و بولونیا هفته بیست و یکم+گلها
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
AC Milan vs Bologna
AC Milan vs Bologna

دانلود بازی میلان و بولونیا هفته بیست و یکم+گلها

 |پوشش کامل مسابقات میلان در اسپرت دانلود|
AC Milan vs Bologna
AC Milan vs Bologna

میلان با دو گل جامپائولو پاتزینی، بولونیا را ۲-۱ شکست داد و جای رم را در رتبه ششم جدول سری آ گرفت.میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و الشعراوی می توانست در همان ۱۰ دقیقه ابتدایی تیمش را پیش بیندازد اما واکنش به موقع فدریکو آلیاردی، مانع باز شدن دروازه بولونیا شد.
بازی با برتری میلان ادامه پیدا کرد اما نتوانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند. تا اینکه در دقیقه ۳۰، بولونیا اولین موقعیت جدی اش را به وجود آورد اما آبیاتی به خوبی توانست ضربه مارتی ریورولا، مهاجم اسپانیایی حریف را دفع کند.میلانی ها نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و ام بایه نیانگ می توانست در همان دقایقی ابتدایی گل اول را به ثمر برساند اما ضربه این مهاجم جوان بعد از برخورد به بازیکنان حریف به بیرون رفت.
برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۶۵ پاتزینی دروازه حریف را باز کرد. او که در دیدار رفت مقابل بولونیا هت تریک کرده بود، در درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف منحرف شد و در گوشه دروازه بولونیا قرار گرفت؛ در حالی که آلیاردی تنها شاهد ورود توپ به دروازه بود.حملات میلانی ها ادامه پیدا کرد و پاتزینی در فاصله ۱۰ دقیقه به پایان بازی ، برای پنجمین بار در این فصل دروازه بولونیا را باز کرد. او این بار با یک ضربه والی زیبا دروازه آلیاردی را باز کرد.دو دقیقه بعد، گل به خودی فیلیپ مکسس، اختلاف دو تیم را به حداقل رساند اما این گل هم نتوانست مانع از شکست بولونیا شود.

مشخصات:  AVI  ۷۰۰×۴۰۰   ۸۰۰ MB

دانلود کامل مسابقه از لینک مستقیم:   نیمه اول  |   نیمه دوم

دانلود گلهای بازی:     مستقیم

برای دانلود از لینک کمکی و بحث و تبادل نظر در مورد مسابقه به انجمن مراجعه فرمایید

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *