صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی لیورپول_منچسترسیتی (هفته دوم لیگ انگلیس)+خلاصه
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
لیورپول_منچسترسیتی
لیورپول_منچسترسیتی

دانلود بازی لیورپول_منچسترسیتی (هفته دوم لیگ انگلیس)+خلاصه

[پوشش کامل مسابقات لیورپول و منچسترسیتی در اسپرت دانلود ]
لیورپول_منچسترسیتی
لیورپول_منچسترسیتی

من سیتی یک امتیاز با ارزش از لیورپول گرفت

در دقایق ابتدایی سیتی عمدتا بازی را در دست داشت و لیورپول سعی میکرد با حفظ توپ در خط دفاعی تیم سیتی رو جلو بکشد و بتواند از توپ را برای از منافذ ایجاد شده به کار ببندد تا موقعیت بسازد. نخستین اتفاق بازی مصدومیت لوکاس لیوای برزیلی بود که باعث شد در دقیقه ۴ تعویض شود و جای خود را به شلوی بدهد.

لوکاس اکثر فصل گذشته را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داده بود. دو تیم جسته و گریخته موقعیت‌هایی خلق میکردند اما نخستین موقعیت جدی بازی را لیورپول به وجود آورد که در دقیقه ۱۷ روی سانتر زیبای رحیم استرلینگ جوان فابیو بورینی مهاجم ایتالیایی و جدید لیورپول توپ را با کمترین فاصله از تیرک دروازه به بیرون فرستاد. پس از این موقعیت لیورپول به خودباوری بیشتری رسید و توانست بازی خود را به سیتی دیکته کند. چند دقیقه بعد بود که سیتی روی یک ضدحمله صاحب موقعیتی شد که توز توپ را از در زاویه بسیار بسته در حالی که رینا را جا گذاشته بود به سمت دروازه شلیک کرد که توپ آرام آرام روی خط حرکت کرد و به تیرک خورد و سپس توسط رینا مهار شد. چند دقیقه بعد باز هم لیورپول بود که با سانتر استیون جرارد صاحب موقعیت شد که این توپ را کمپانی در حالی که قصد دور کردن آن را داشت چیزی نمانده بود که زیر طاق دروازه جای دهد که با فاصله‌ای اندک به کرنر رفت. همین کرنر با سانتر زیبای کاپیتان با هد پرقدرت مارتین اسکرتل همراه شد و این بازیکن نتیجه را ۱-۰ به نفع لیورپول بدل کرد.

در مجموع دو تیم بازی بسیار جذابی را در اتمسفر عالی آنفیلد به نمایش گذاشتند و اگرچه لیورپول در مجموع موقعیت‌های بهتری داشت ولی بازیکنان سیتی با موقعیت شناسی خوب خود یک امتیاز مهم را از آنفیلد به خانه بردند.

نخستین موقعیت خطرناک نیمه دوم را میلنر به وجود آورد که به پاس توز به تو زد و پاس به بیرونش توسط بالوتلی به تیر زده شد. اما پرچم کمک داور بالا بود و مشخص بود از ابتدا میلنر در آفساید قرار داشت. دقیقه ۶۳ بود که رینا نتوانست سانتر توز را مشت کند و توپ پس از برخورد به مارتین کلی جلوی پای یایا توره افتاد و او نیز به راحتی دروازه را باز کرد. این نتیجه سه دقیقه بیشتر دوام نیاورد و لوئیس سوارز روی یک ضربه آزاد دیدنی با ارتفاع پایین توانست از فاصله بیست و چند متری دروازه جو هارت را بگشاید. دقیقه ۷۲ جانسون به تو زد و در نزدیکی نقطه پنالتی با تکل از پشت یکی از بازیکنان سیتی روبرو شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. چند دقیقه بعد بورینی با پرسینگ خوب توپ خوبی را برای جرارد فراهم کرد و پاس جرارد میتوانست سوارز را با هارت تک به تک کند که کمپانی آن را جمع کرد. دقیقه ۸۰ بود که توز با هوش بالای خود وقتی متوجه شد اسکرتل قصد پاس به عقب دادن دارد به طرف دروازه حرکت کرد و پاس اسکرتل را دریافت کرد و رینا رو جا گذاشت و بازی را به تساوی کشاند. دو دقیقه بعد شوت محکم شلوی روی پاس جرارد با کمترین فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. دو دقیقه مانده به پایان پس از یک جابجایی روی یک کرنر سوارز توپ را برای کارول سانتر کرد و هد کارول در آستانه ورود به دروازه توسط رادول دور شد.

 

فرمت فایل: ts
کیفیت: ۴۸۰p
 حجم فایل:۱.۷ GB

دانلود خلاصه بازی         نیمه اول       نیمه دوم     ۲۰۰ MB 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *