صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی فینال سوپر جام اروپا چلسی – اتلتیکو مادرید
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
vlcsnap 2012 08 31 15h48m10s243
چلسی-اتلتیکومادرید

دانلود بازی فینال سوپر جام اروپا چلسی – اتلتیکو مادرید

vlcsnap 2012 08 31 15h48m10s243
چلسی-اتلتیکومادرید

فالکائو چلسی را به آتش کشید.

چلسی قدرتمندترین تیم ممکن را به میدان فرستاده بود و فرانک لمپارد و رائول میرلش در ترکیب تیم بودند. فرناندو تورس هم مقابل تیم محبوب دوران کودکی‌اش بازی می‌کرد، تیمی که در آن به شهرت رسید.اتلتیکو بازی را عالی آغاز کرد و در همان ابتدای بازی بود که فالکائو روی سانتر فلیپه لوییز توپ را به تیر دروازه کوبید.
تنها شش دقیقه از بازی گذشته بود که فالکائو از سد خط دفاعی چلسی گریخت و توپ را از روی سر پتر چک پیش آمده رد کرد. داوید لوییز نتوانست توپ را از روی خط برگرداند و اتلتیکو به گل رسید.
چلسی تلاش کرد روند بازی را برگرداند اما فالکائو در دقیقه ۱۹ گل دوم را هم زد. او اشلی کول را جا گذاشت و با پای چپ ضربه‌ای کات‌دار به گوشه بالای دروازه زد. توپ از کنار دستان چک گذشت و وارد دروازه شد.
چلسی بازی خوبی انجام می‌داد اما به موقعیت نمی‌رسید. اتلتیکو در دقیقه ۳۰ می‌توانست گل سوم را هم بزند اما نشد. آردا توران از کنار گریخت، توپ را برای آدرین فرستاد اما او نتوانست توپ را خوب بزند و توپ به دستش هم برخورد کرد. فالکائو ناگهان از راه رسید اما ضربه او هم به تیر دروازه برخورد کرد.
اتلتیکو مادرید کاملا فضا را بر خوان ماتا و ادن آزار بسته بود و در دقیقه ۴۵ به گل سوم هم رسید. این بار آردا توران، که نمایشی فوق‌العاده داشت توپ را گرفت و آن را در مسیر فالکائو قرار داد. او هم توپ را کنترل کرد و آن را از بین پاهای چک وارد دروازه حریف کرد تا ضدحمله سریع تیمش را به گل برساند.
چلسی نیمه دوم را هم با مالکیت توپ آغاز کرد اما باز هم گل خورد. این بار میراندا، مدافع پیش‌تاخته اتلتی بود که گل زد. در دقیقه ۶۰ بود که ضربه ایستگاهی کوکه به محوطه جریمه رسید. فالکائو نتوانست توپ را بزند اما میراندا توپ را از چک عبور داد و این بار گری کیهیل نتوانست توپ را از روی خط برگرداند!
یک بار هم موقعیتی مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه چلسی روی داد که داور اعتقادی به خطا نداشت.
چلسی در دقیقه ۷۵ یکی از گل‌های خورده را پاسخ گفت. روی یک ضربه کرنر توپ به کیهیل رسید و ضربه او پس از برخورد با میراندا از بین پاهای کورتوا به گل تبدیل شد.
چلسی کم مانده بود در دقایق پایانی باز هم گل بخورد. ابتدا ضربه نه‌چندان خوب فلیپه لوییز را چک در موقعیت تک به تک گرفت، و سپس پاس عالی امره بلوزاوغلو را داوید لوییز با تکلی بلند به تیر دروازه خودی کوبید!

این دومین قهرمانی اتلتیکو در سوپرجام در سه سال گذشته بود. 

فرمت فایل: MKV
کیفیت: ۵۷۶p
حجم فایل: ۸۴۰ MB

نوبیتکس

۶ نظرات

  1. آقا خلاصه بزار.آخه خودت میتونی ۸۴۰ مگ دانلود کنی؟؟؟؟

    • مصطفی-مدیرسایت

      باسلام.دوست عزیز خیلی از کاربران کیفیت بالاتر از این درخواست کردند ولی چشم از این به بعد خلاصه تمام بازیهارو می ذاریم. با احترام

  2. آقا مصطفی من یه سر از گلهای یورو رو میخواستم. دیدم شما بازی کامل رو واسه دانلود گذاشتین. به نظر منم اگه هایلایت بازی ها و گلهاش رو بذارین خیلی بهتر باشه. فکر کنم تعداد کمی باشن که بخوان کل بازی ها رو به صورت کامل دانلود کنن. ممنونم ازتون

  3. سلام
    سایتت واقعا قشنگه
    واقعا داری زحمت می کشی
    من عاشق کشتی کج هستم
    کاش کشتی کج هم می ذاشتی
    باز هم میام
    یا حق

  4. اگه میشه اهداء جام رو هم بزارید عالی میشه دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *