صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتسال / جام جهانی2012 / دانلود بازی فوتسال ایران اسپانیا-جام جهانی ۲۰۱۲
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
ایران اسپانیا
ایران اسپانیا

دانلود بازی فوتسال ایران اسپانیا-جام جهانی ۲۰۱۲

ایران اسپانیا
ایران اسپانیا

 تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در هفتمین دوره جام جهانی فوتسال از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن هومارک بانکوک به مصاف اسپانیا رفت که در پایان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
در ابتدای نیمه اول این بازیکنان اسپانیا بودند که بازی را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۵ توانستند توسط مگیلیل به گل اول خود دست یابند.

شاگردان علی صانعی پس از اینکه ۹ دقیقه از زمان بازی گذشته بود توپ و میدان را در اختیار گرفتند و روی دروازه اسپانیا فشار آوردند. تاکتیک اصلی ایران روی ضربات از راه دور بود.

در دقیقه ۱۲ اسپانیا صاحب یک موقعیت خطرناک شد که بازیکن این تیم نتوانست دروازه خالی ایران را باز کند.

پس از این اتفاق، لوپز، سرمربی اسپانیا درخواست وقت استراحت کرد که با ورود تیم‌ها به زمین ماتادورها صاحب فرصت گل شدند و مصطفی نظری با دو واکنش پشت سر هم مانع از فروپاشی دروازه ایران برای بار دوم شد، اما در ادامه لوزانو در دقیقه ۱۶ در یک توپ برگشتی توانست برای بار دوم دروازه ایران را باز کند.

در دقایق پایانی نیمه اول نیز ایران به فشار خود اضافه کرد و افشین کاظمی دو بار دروازه اسپانیا را تهدید کرد، اما تیم ایران راه به جایی نبرد و نیمه اول را با نتیجه ۲ بر صفر واگذار کرد.

در نیمه دوم همچون ۲۰ دقیقه ابتدایی شاگردان لوپز بهتر بازی را آغاز کردند و در دقیقه ۴ توپ را به دیرک افقی دروازه ایران زدند. در ادامه و در دقیقه ۵ نیز مصطفی نظری با خروج از دروازه و تکل روی پای بازیکن اسپانیا خطر را از دروازه ایران دور کرد.

شاگردان علی صانعی در دقیقه ۸ نیمه دوم توسط مسعود دانشور به گل اول رسیدند. پس از این گل، حملات ایران افزایش یافت و محمد طاهری در دقیقه ۱۱ نیمه دوم توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه حملات ایران افزایش یافت و فشار زیادی روی دروازه اسپانیا وارد کرد و حتی یک توپ را علی‌اصغر حسن‌زاده به دیرک دروازه زد.

قضاوت این دیدار برعهده فرانچسکو ریویرا از مکزیک بود. وی به علی‌اصغر حسن‌زاده و حمید احمدی از ایران و لین، اورتیز، کیکه و آلمائو از اسپانیا کارت زرد نشان داد.

تیم ملی فوتسال ایران در گروه دوم با تیم‌های مراکش و پاناما نیز هم‌گروه است که روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه در دومین دیدار خود از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف مراکش می‌رود و روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه نیز از ساعت ۱۵:۳۰ رو در روی پاناما قرار می‌گیرد.

کیفیت : ۴۸۰p    حجم: ۴۲۰MB   شبکه: یورواسپرت

لینک مستقیم

کیفیت : ۷۲۰p    حجم: ۱GB   شبکه: یورواسپرت

لینک مستقیم

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *