صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی رئال مادرید و والنسیا هفته بیستم+خلاصه
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Valencia vs Real Madrid
Valencia vs Real Madrid

دانلود بازی رئال مادرید و والنسیا هفته بیستم+خلاصه

 |پوشش کامل بازیهای رئال مادرید در اسپرت دانلود|
Valencia vs Real Madrid
Valencia vs Real Madrid

رئال مادرید نشان داد کلاسی متفاوت با والنسیا دارد و این تیم را با نمایشی بسیار درخشان پنج بر صفر برد.مردان ژوزه مورینیو تلاش کردند فاصله با بارسلونا را کم کنند و در این بازی فوق‌العاده کار کردند.گونسالو ایگواین در دقیقه ۹ گل اول بازی را زد.رئال ضدحمله‌ای سریع داشت و پاس دی‌ماریا را ایگواین به گل تبدیل کرد.سپس رئال در دقیقه ۳۴ گل دوم را به ثمر رساند. مسعود اوزیل توپ را در سمت چپ به کریس رونالدو سپرد و او هم پس از جا گذاشتن ریکاردو کاستا توپ را در دهانه دروازه برای دی‌ماریا ارسال کرد تا او به سادگی گل‌زنی کند.دو دقیقه بعد بود که گل سوم هم به ثمر رسید. پاس عمقی عالی فابیو کوئنترائو به رونالدو رسید و او هم که با سرعتی فوق‌العاده از تله آفساید گریخته بود توپ را روی پای چپش آورد و با ضربه‌ای به تیر نزدیک‌تر دروازه حریف را گشود.
رئال در دقیقه ۴۱ گل چهارم را هم زد. دی‌ماریا که فراری عالی از سمت چپ داشت توپ را روی دروازه ارسال کرد. اوزیل آن را مقابل پای رونالدو انداخت تا او با ضربه‌ای خوب گل بزند.
در نهایت دی‌ماریا در دقیقه ۴۵ گل بعدی را زد. اوزیل با پاسی عالی توپ را به او سپرد تا در مصافی تک به تک دیه‌گو آلوز را مغلوب کند. چندین تماشاگر والنسیا پس از این گل ورزشگاه را ترک کردند.والنسیا در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و یک بار شوت پابلو پیاتی به تیر دروازه برخورد کرد و یک بار هم ضربه سر عادل رامی را کوئنترائو از روی خط برگرداند.رونالدو هم می توانست هت تریک کند که البته موقعیت های خوبی را از دست داد.

مشخصات:  MPEG  ۱۲۸۰×۷۲۰  ۱٫۳GB

دانلود کامل مسابقه از لینک مستقیم:   نیمه اول  |   نیمه دوم

دانلود خلاصه بازی:    مستقیم

برای دانلود از لینک کمکی و بحث و تبادل نظر در مورد مسابقه به انجمن مراجعه فرمایید

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *