صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی رئال مادرید و بارسلونا کوپا دل ری+خلاصه
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
realm

دانلود بازی رئال مادرید و بارسلونا کوپا دل ری+خلاصه

|پوشش کامل بازیهای بارسلونا و رئال مادرید در اسپرت دانلود|
Real Madrid vs Barcelona
Real Madrid vs Barcelona

در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در پایان بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در این دیدار مهیج که در استادیوم مملو از تماشاگر سانتیاگو برنابئو برگزار شد، دو تیم در نیمه نخست بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.کریم بنزما و کریستیانو رونالدو برای رئال مادرید و ژاوی ۲ بار (یک بار از روی ضربه ایستگاهی و یک بار از روی اشتباه مرگبارکاروالیو) برای بارسلونا می توانستند در نیمه نخست گلزنی کنند اما هر بار با بدشانسی موقعیتشان از دست رفت.رئال مادرید که با غیبت دروازه بان و مدافعان اصلی اش پای به این دیدار گذاشته بود در ضد حملات بسیار خظرناک نشان داد. از سویی نیز بارسلونا با تیکی تاکای خود توانست بازی را در نیمه اول به خوبی مدیریت کند.
در نیمه دوم سسک فابرگاس در دقیقه ۵۰ موفق شد از اشتباه خوسه کایه خون که آفساید را پر کرده بود استفاده کند و بارسلونا یک بر صفر جلو بیفتد. بعد ازاین گل بازی روند آرامی به خود گرفت تا اینکه در دقیقه ۵۹ رئال مادرید صاحب بهترین موقعیت خود در این نیمه شد اما رونالدو هر چه تلاش کرد به توپ نرسید. دقیقه ۷۱ پدرو می توانست اختلاف را برای بارسلونا دو برابر کند اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۸۰ ورق برگشت و رئال مادرید توانست با سانتر دیدنی مسوت اوزیل با ضربه سر رافائل واران گل تساوی را به ثمر برساند. در ادامه مسابقه دو تیم به حملات جسته و گریخته خود ادامه دادند تا در نهایت بازی با همان نتیجه تساوی به پایان برسد.

مشخصات:  AVI  ۷۲۰*۴۰۰  ۱٫۲GB

دانلود کامل مسابقه از لینک مستقیم:   نیمه اول  |   نیمه دوم
دانلود خلاصه بازی HD:     مستقیم
دانلود خلاصه بازی SD:     مستقیم
برای دانلود از لینک کمکی و بحث و تبادل نظر در مورد مسابقه به انجمن مراجعه فرمایید

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *