صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / بازیهای دوستانه / دانلود بازی دوستانه رئال مادرید-میلان
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
دانلود بازی رئال - میلان
دانلود بازی رئال - میلان

دانلود بازی دوستانه رئال مادرید-میلان

[با لینک مستقیم از سرور سایت به همراه لینک کمکی]
دانلود بازی رئال - میلان
دانلود بازی رئال – میلان
تحقیر دوستانه میلان به سبک مورینیو 

شاگردان “خوزه مورینیو” در دیداری دوستانه در ورزشگاه یانکی نیویورک موفق شدند نایب قهرمانی فصل گذشته مسابقات فوتبال سری آ باشگاه‌های ایتالیا را گلباران کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، رئال مادرید در شب درخشش کاکا و رونالدو و در حضور نزدیک به ۵۰ هزار تماشاگر ورزشگاه یانکی نیویورک موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک میلان را در هم بکوبد. برای رئال در این بازی آنخل دی ماریا (۲۴)، کریستیانو رونالدو (۴۹ و ۶۵)، سرخیو راموس (۸۱) و خوزه کالخون (۸۹) گل زدند و تنها گل تیم میلان نیز توسط روبینیو در دقیقه ۳۳ به ثمر رسید.
کاکا در این دیدار ثابت کرد چرا میلان برای بازگرداندن او به سن سیرو حاضر است هر کاری انجام دهد. ستاره برزیلی رئال در دیدار دوستانه مقابل میلان سه پاس گل داد تا نقش کلیدی در پیروزی تیمش مقابل نایب قهرمان فصل گذشته سری آ داشته باشد.
خوزه مورینیو در پایان این بازی در مورد آینده کاکا گفت: اگر کاکا بخواهد در رئال بماند من خوشحال خواهم شد اما اگر هم خواهان ترک تیم باشد جلوی او را نخواهم گرفت، چرا که یک بازیکن باید از شرایط خود راضی و خوشحال باشد تا بتواند توانایی‌هایش را ثابت کند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر کاکا تصمیم بگیرد بهترین انتخاب برایش ترک رئال است ما به او کمک خواهیم کرد اما هیچکس الماس را مجانی نمی‎فروشد. هر کس الماس را می‌خواهد باید بهای آن را بپردازد!

فرمت فایل : mpg
کیفیت : ۴۸۰p
حجم فایل : ۱٫۳ GB

تاریخ برگزاری:۲۰۱۲/۸/۸

 

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *