صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی برگشت رئال مادرید اتلتیکو مادرید ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
Real Madrid vs Atletico Madrid
Real Madrid vs Atletico Madrid

دانلود بازی برگشت رئال مادرید اتلتیکو مادرید ۱/۴ نهایی لیگ قهرمانان اروپا

فول مچ بازی رئال مادرید اتلتیکو مادرید کیفیت HD
Real Madrid vs Atletico Madrid
Real Madrid vs Atletico Madrid
رئال مادرید اتلتیکو مادرید  |  فول مچ بازی رئال مادرید اتلتیکو مادرید  |  مسابقه  رئال مادرید اتلتیکو مادرید  |  هایلایت بازی رئال مادرید اتلتیکو مادرید

دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید،دیشب در ورزشگاه برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر رفتند.شاگردان کارلو آنچلوتی، با وجود کسب پیروزی در بازی‌های اخیر خود، مقابل اتلتیکو عملکرد خوبی نداشتند و در بازی رفت با نتیجه ۰-۰ متوقف شدند.دراین مسابقه زیبا وحساس رئال موقعیتهای بیشتری را خلق کرد اما در پایان با تک گل هرناندز در دقیقه ۸۸ توانست اتلتیکو سختکوش را مغلوب کند و به مرحله نیمه نهایی برسد.

رئال مادرید

شاگردان کارلو آنچلوتی، با وجود کسب پیروزی در بازی‌های اخیر خود، مقابل اتلتیکو عملکرد خوبی نداشتند و در نهایت با نتیجه ۰-۰ متوقف شدند و حالا کار سختی در برنابئو پیش روی آنهاست.شاید مهم‌ترین نکته ای که بتوان حول محور رئال مادرید به آن اشاره کرد، مصدومیت ستاره‌هایی مثل مودریچ، بیل، بنزما و محرومیت مارسلو برای این بازی است. در غیاب مودریچ، رئال ضعیف ترین عملکرد فصل خود را داشت و احتمال می‌رود غیبت او بار دیگر محسوس باشد. از اعضای مثلث بی بی سی نیز تنها رونالدو در زمین خواهد بود و احتمالا چیچاریتو در خط حمله، زوج او را تشکیل خواهد داد، زوجی که در بازی پیشین رئال مقابل مالاگا، خیلی خوب جواب داد و این دو هماهنگی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

اتلتیکومادرید

شاگردان دیگو سیمئونه در این مقطع از فصل، نوسانات زیادی تجربه کرده اند و هنوز نتوانسته اند به ثبات برسند. با این حال، در ۵ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی و ۲ تساوی کسب کرده اند و حالا خود را برای تقابل با حریفی آماده می‌کنند که در ۷ بازی اخیر، مقابل انها شکستی تجربه نکرده اند. با این حال، حضور مانژوکیچ در خط حمله اتلتی در هاله ای از ابهام قرار دارد. مصدومیت او باعث شده تا تکلیف خط حمله ی اتلتی نامشخص بماند. با این حال، با وجود مصدومیت‌های متعدد در اردوی رئال، این فرصت خوبی برای اتلتیکو خواهد بود تا بتواند با پیروزی بر رئال و حذف آنها، انتقام فینال سال گذشته را به خوبی بگیرد.

مشخصات:   MKV   ۷۲۰p   ۱۷۰۰kbs   English   ۱٫۳ GB

دانلود کامل مسابقه لینک مستقیم:   نیمه اول  |   نیمه دوم 

دانلود خلاصه بازی:   لینک مستقیم 

نوبیتکس

۴ نظرات

  1. سلام ادمین جان آقا مرتضی
    من میخواستم با شما اگه امکانش هست خصوصی صحبت کنم

  2. کیفیت کامل بازی مثل ویدئو های سابقتون خوبه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *