صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / انتخابی جام جهانی 2014 / دانلود بازی ایتالیا و دانمارک مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴+خلاصه و گلها
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
ایتایا و دانمارک
ایتایا و دانمارک

دانلود بازی ایتالیا و دانمارک مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴+خلاصه و گلها

 [پوشش کامل مسابقات مهم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در اسپرت دانلود]
ایتایا و دانمارک
ایتایا و دانمارک

ایتالیا توانست با وجود یک نیمه ده‌نفره بازی کردن دانمارک را در سن‌سیرو سه بر یک شکست دهد. آنها اکنون از ۴ بازی ۱۰ امتیاز دارند.
ایتالیایی‌ها توانستند از فشار اولیه دانمارک بگریزند و نیمه اول را با برد به رختکن بروند. پس از فشار اولیه دانمارک ایتالیا می‌توانست به گل برسد اما ضربه کلودیو مارکیزیو را سیمون کیائر از روی خط برگرداند.سپس لحظاتی پس از آن که مورگان دسانکتیس ضربه ویلیام کویست را با زانو گرفت، ایتالیا به گل رسید. ریکاردو مونتولیوو روی پاس عالی ماریو بالوتلی به پیش رفت و توپ را به گوشه پایین دروازه حریف زد. این گل در دقیقه ۳۳ زده شد.دانمارکی‌ها هنوز ناراحت از این گل بودند که آندره‌آ پیرلو در دقیقه ۳۷ پس از جا گذاشتن مایکل سیلبرباوئر در سمت راست توپ را برای دانیله دروسی سانتر کرد و او هم با ضربه سر گل‌زنی کرد.کویست در دقیقه ۴۵ برای دانمارک گل زد. او سانتر تغییرجهت‌یافته جاکوبسن را با بغل پا وارد دروازه دسانکتیس کرد.کمتر از ۴۰ ثانیه از آغاز نیمه دوم می‌گذشت که پابلو اوسوالدو به دلیل خطای بسیار خشن روی نیکولای استکهلم با کارت قرمز مستقیم داور اخراج شد.اما ایتالیا بالوتلی را داشت. او در دقیقه ۵۴ روی پاس عالی و بسیار دقیق پیرلو به پیش رفت و توپ را وارد دروازه استفان اندرسن کرد تا دانمارکی‌ها با ۲ امتیاز از ۳ بازی اوضاع مساعدی برای صعود به جام جهانی نداشته باشند.

 دانلود کامل مسابقه

مشخصات:    MKV     ۷۲۰×۵۷۶     ۱٫۲GB

دانلود از لینک کمکی

نیمه اول:    پارت۱    پارت۲    پارت۳

نیمه دوم:   پارت۱    پارت۲    پارت۳ 

———————————————

دانلود از لینک کمکی

نیمه اول:    پارت۱    پارت۲    پارت۳

نیمه دوم:   پارت۱    پارت۲    پارت۳

——————————————— 

دانلود خلاصه بازی HD:    دانلود

دانلود گلها:   گل اول   گل دوم    گل سوم   گل چهارم

دانلود گلها:   گل اول   گل دوم   گل سوم   گل چهارم 


نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *