صفحه اصلی / دانلود مسابقات / فوتبال / دانلود بازی آرسنال_استوک سیتی (هفته دوم لیگ انگلیس)+خلاصه
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
آرسنال_استوک سیتی
آرسنال_استوک سیتی

دانلود بازی آرسنال_استوک سیتی (هفته دوم لیگ انگلیس)+خلاصه

[ پوشش کامل مسابقات آرسنال در اسپرت دانلود ] 

آرسنال_استوک سیتی
آرسنال_استوک سیتی

در هفته دوم هم آرسنال  با تساوی به خانه رفت

آرسنال در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه استوک سیتی به تساوی بدون گل رسید.
به گزارش سایت هواداران آرسنال در ایران، دو تیم بازی را آرام شروع کردند و ۶ دقیقه زمان برد تا اولین موقعیت روی دروازه آرسنال رقم بخورد که پاس با سر کراوچ در شرایطی آفساید به والتر رسید و او هم دروازه را باز کرد اما کمک داور پرچم خود را به درستی بالا برد و این گل مردود شد.

لحظاتی بعد روی همکاری خوب ژروینیو و ژیرو و با به هم خوردن تعادل مدافع استوک موقعیت خوب شوت زنی برای پودولسکی مهیا شد که شوت او به بلوکه شد و به کرنر رفت. بازی کماکان آرام دنبال می شد و بیشتر توپ و میدان همانند دیدار با ساندرلند در اختیار یاران آرسنال بود ولی آن ها در ایجاد موقعیت خوب ضعیف عمل می کردند. دقایقی بعد لوکاس پودولسکی در یک حرکت انفرادی می رفت برای خود موقعیت شوت زنی ایجاد کند که در پشت محوته جریمه با خطا متوقف شد و این خطا موقعیتی خوب برای کاسورلا بود اما کاشته او به دیوار دفاعی برخورد کرد و به خودش رسید و شوت دوم او هم به بیرون رفت.

در نیمه ای که موقعیت گل خوبی برای دو تیم خصوصا روی دروازه مانونه وجود نداشت در دقیقه ۲۸ برای اولین بار مانونه با گرفتن شوت نه چندان محکم بازیکن استوک برای اولین بار دست به واکنشی ساده زد. دقایقی بعد در حالی که در میانه میدان روی آرتتا خطا شد توپ به کازورلا رسید و داور به خوبی آوانتاژ داد و شوت خوب کاسورلا هم توسط بگویچ دروازبان استوک به کرنر رفت. بازی سرد دنبال می شد و با اینکه آرسنال ۶۱ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت راه به جایی نمی برد. در ۱دقیقه وقت اضافی گرفته شده بازی هم دو کرنر پیاپی برای آرسنال شکل گرفت که راه به جایی نبرد.
در نیمه دوم هم روال نیمه اول ادامه پیدا کرد و بازی کم موقعیتی شاهد بودیم. بازی آرام دنبال می شد و دو تیم هم به جنگ میانه میدان مشغول بودند دقیقه ۶۳ باز هم در پشت محوته روی پودولسکی خطای نسبتا خشنی شد و ویلکینسون هم اخطار گرفت اما این کاشته را آرتتا به دیوار دفاعی کوبید تا این موقعیت از دست برود. چند دقیقه بعد شوت کازورلا به کرنر رفت و کرنر را خود او با پاسی خوب روی پای تخصصی ژیرو فرستاد که ضربه ژیرو به بیرون رفت.
در این دقایق ونگر دست به دو تغییر زد و والکات و چمبرلین را به جای ژروینیو و پودولسکی به بازی آورد اما این تعویض ها هم نتوانست روال تکراری بازی را عوض کند. چند دقیقه بعد پاس تئو جنکینسون را در شرایط سانتر قرار داد و پاس او به دیابی رسید و دیابی هم با تعلل و ضربه کم جون خود موقعیت را از دست داد. در ۱۰دقیقه پایانی ونگر سومین تعویض خود را هم کرد که ورود رمسی به جای کاسورلا بود!
چند دقیقه بعد والترز با فرار خود می رفت تا با مانونه تک به تک شود که ضربه کم دقت و عجولانه او راهی به جایی نبرد. ۱ دقیقه بعد رمسی روی پاس چمبرلین با یک شوت شانس خود را امتحان کرد که توپ به بیرون رفت. در ۲دقیقه مانده با پایان وقت قانونی هم در ضد حمله موقعیتی برای آرسنال به وجود آمد که ژیرو از فاصله دور به قصد باز کردن دروازه و عبور دادن توپ از بالای دروازبان شوت خوبی زد که روی تور دروازبه فرود آمد البته ژیرو می توانست رمسی را که در موقعیت خوبی بود ببیند و با یک پاس او را در موقعیت بهتری قرار دهد.
بازی ۳دقیقه وقت اضافه داشت که در این دقایق هم بدون گل پیش رفت.

فرمت فایل: mpg
کیفیت: ۴۸۰p
 حجم فایل:۱٫۶ GB

 

دانلود خلاصه بازی        نیمه اول         نیمه دوم             ۱۳۵ MB 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *