صفحه اصلی / سایر رسانه ها / خرید نسخه اصلی بازی‌های محبوب پلی استیشن
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
بازی‌های محبوب پلی استیشن

خرید نسخه اصلی بازی‌های محبوب پلی استیشن

یکی از دغدغه‌های اصلی در کشور ما برای طرفداران پلی استیشن ، خرید بازی‌های مدنظرشان به‌صورت اورجینال است.

درواقع پس از خرید کنسول بازی ، گیمرها به دنبال روشی آسان برای خرید از این پلتفرم می‌گردند.

باوجود محدودیت‌های زیاد، فروش بازی‌ها دیجیتال از playstion store حدود ۸۰% افزایش داشته است؛ ازآنجایی‌که هیچ روشی برای کرک کردن اکانت شما وجود ندارد، خرید نسخه‌ی اورجینال بازی‌ها توسط گیفت‌ کارت‌های پلی استیشن راه‌حل منطقی است.

ابتدا اطلاعات مختصری درمورد کمپانی سونی در اختیارتان می‌گذاریم؛ سپس شما را با روش‌های مناسب برای خرید از آن آشنا می‌کنیم.

 

تاریخچه شرکت سونی

سونی در سال ۱۹۴۶ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تولید و توسعه پلتفرم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بازی‌های ویدئویی در جهان است.

این شرکت با تولید و توزیع پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۳ و پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۱۹ تحولی در حوزه‌ی گیمینگ ایجاد کرده و توانست با فروش بالای ۵۲۵ میلیون کنسول در جهان برای مدتی رقیب اصلی خود، ایکس باکس را شکست دهد.

رقابت بین دو شرکت ایکس باکس و پلی استیشن همواره ادامه دارد و هرکدام به دنبال ارائه امکانات بیشتر برای مشتریان خود هستند.

در ایران خرید بازی‌های ایکس باکس نیز مانند پلی استیشن فقط با گیفت کارت ایکس باکس امکان‌پذیر است و گیمرها می‌توانند با توجه به سلیقه‌ی خود کنسول مناسبی را انتخاب و خرید کنند.

 

خرید بازی‌های اورجینال با گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت اعتباری با کد چند رقمی است که امکانان خرید مستقیم از playstion store را فراهم می‌کند.

استفاده از گیفت کارت playstion کاربردهای زیادی را برای گیمرها ایجاد می‌کند؛ ازجمله:

خرید بازی‌های پلی استیشن:

برای خرید از فروشگاه آنلاین پلی استیشن می‌توان از اعتبار گیفت کارت آن استفاده کرد و از تنوع بازی‌ها لذت برد.

بازی به‌صورت آنلاین:

شما برای انجام بازی چند نفره به صورت آنلاین نیاز به عضویت در پلی استیشن پلاس دارید که خرید اشتراک آن با گیفت کارت پلی استیشن پلاس امکان‌پذیر است.

استفاده از تنوع تم‌های آنلاین:

تم‌های متنوعی وجود دارد که با توجه به سلیقه‌ی خود می‌توانید آن‌ها را خریداری و به صورت آنلاین استفاده کنید.

پیش خرید بازی‌ها:

تنها با داشتن گیفت کارت پلی استیشن می‌توانید قبل از انتشار بازی‌ها آن‌ها را سفارش دهید و جزو اولین نفراتی که بازی‌های جدید را انجام می‌دهند باشید.

استفاده از تخفیفات مختلف:

شرکت سونی سالانه در مناسبت‌های متفاوت تخفیفاتی را برای کاربران خود ارائه می‌دهند؛ به‌طور مثال یکی از زمان‌های مناسب برای خرید بازی‌ها، جمعه سیاه (Black Friday) است که با داشتن گیفت کارت پلی استیشن به‌راحتی می‌توانید با قیمت ارزان بازی‌های دلخواه خود را بخرید.

 

بازی‌های محبوب پلی استیشن

بازی‌های پلی استیشن

یکی از پردرآمدترین صنعت‌ها در تمامی نقاط جهان صنعت بازی‌سازی است؛ شرکت سونی علاوه بر تولید کنسول‌های بازی، از تولیدکنندگان برتر بازی نیز به‌حساب می‌آید؛ به‌گونه‌ای که دلیل اصلی محبوبیت آن تنوع در بازی‌های پلی استیشن می‌باشد.

 

معرفی چند بازی محبوب پلی استیشن

The last of us

یک داستان غم‌انگیز اما دل‌نشین: قهرمان داستان (جول) که با دختر خود (الی) زندگی می‌کند از وجود ویروسی خطرناک باخبر می‌شود که متاسفانه دخترش نیز با آن درگیر است؛ تلاش‌های او برای نجات و همراهی الی حس و حال عجیبی را در گیمرها ایجاد می‌کند.

God of war

بازی خدای جنگ: بازی اکشن – ماجراجویی که در آن بازیکنان نبردهای تن‌به‌تن، حرکات واکنشی مختلفی را تجربه می‌کنند.

Among Thieves

یک بازی اکشن – ماجراجویی که هیجانات زیادی را در بازیکن ایجاد می‌کند؛ به صورتی که با داشتن تفنگ‌های حرفه‌ای به دل دشمن می‌روید و تلاش دارید آن‌ها را شکست دهید.

Deathloop

در ابتدا شخصیت اصلی بازی (کولت) در یک جزیره از خواب بیدار می‌شود و پروسه‌ی حل یک پازل بزرگ را شروع می‌کند.

در این بازی با هر بار شکست، شما به مرحله‌ی اول باز می‌گردید و باید دوباره شروع کنید.

Demon’s Souls

این بازی درمورد سرزمینی است که روبه نابودی می‌رود و هیچ شخصی در آن زنده نمی‌ماند؛ شما باید در نقش یک قهرمان برای نجات آن‌ها تلاش کنید؛ البته این کار آسان نیست و نیاز به تلاش‌های زیادی دارد.

Horizon Forbidden West

شما به‌عنوان نقش اصلی بازی (Aloy) برای نجات زمین با افرادی که دارای قدرت‌های شیطانی هستند می‌جنگید.

در این سرزمین ربات‌ها قدرت‌های زیادی از انسان‌ها گرفته‌اند و بشر برای بقای خود تلاش می‌کند.

Returnal

بازیکن یک فضای ترسناک و پرشده از تکنولوژی‌های عجیب را تجربه می‌کند؛ در این بازی هر شکست برابر با شروع دوباره است.

Elden Ring

در یک جهان مرموز بازیکن در نقش یک Tarnished برای مبارزه با لردها تلاش می‌کند؛ اسطوره شناسی و ارتباط با کاراکترها این بازی را برای مخاطبین جذاب می‌کند.

Marvel’s Guardians of the Galaxy

این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ابرقهرمانی با موضوع شرط‌بندی است؛ تأثیرات جنگ بین ستاره‌ای در جهان باقی مانده درنتیجه نگهبانان کهکشان در تلاش هستند تا در زمان کوتاه فعالیت‌های مفیدی را انجام دهند.

Assassin’s Creed Valhalla

در این بازی شما به‌عنوان یک قهرمان با داشتن عصای باستانی، دنبال انتقام از حمله‌کنندگان به گروه وایکینگ‌ها هستید.

تغییر جنسیت نقش اصلی (ایوور) از همان ابتدا در این بازی امکان پذیر است.

Ghost of Tsushima

در این بازی شما به‌عنوان یک سامورایی با نام جین ساکای وظیفه‌ی دفاع از جزیره‌ی سوشیما و هدایت نیروهای مدافع را بر عهده دارید.

Ratchet & Clank

این بازی برخلاف اکثر بازی‌های محبوب دارای فضای آرام و دل‌نشین است و در آن دیگر خبری از استرس نیست؛ نقش اصلی این بازی (رچت) با داشتن یک آچار در طول مسیر پیچ و مهره‌های زیادی جمع می‌کند و با ملاقات نقش دیگری به اسم (کلنک) که مغز متفکری دارد به جنگ آلونزو می‌روند.

Final Fantasy VII

یک بازی با داستانی دراماتیک و هیجان‌انگیز به‌طوری که یک عضو سابق Soldier به نام کلود استرایف پس از رخ دادن اتفاق‌های مختلف، به‌عنوان یک مزدور به گروه اولانچ کمک می‌کند تا سازمان شینرا را از بین ببرد.

سخن پایانی

بازی جزء جدانشدی انسان‌ها از گذشته تا به امروز بوده؛ این حق همه‌ی علاقه‌مندان به حوزه‌ی گیمینگ است که به بازی‌های محبوب و جدید دسترسی داشته باشند.

ما در استیگان همواره در تلاش هستیم تا با ارائه‌ی گیفت کارت ‌های مختلف مخصوصا گیفت کارت‌های پلی استیشن ، مسیر را برای شما طرفداران بازی هموار کنیم.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *