صفحه اصلی / دانلود مسابقات / شطرنج / ثبت رکورد خارق العاده ای از سرخیو راموس
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود

ثبت رکورد خارق العاده ای از سرخیو راموس

سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان با تجربه رئال مادرید در تساوی شب گذشته تیمش مقابل لوانته رکوردی بی نظیر در تاریخ لالیگای اسپانیا از خود بر جای گذاشت.

شب گذشته (شنبه شب) رئال مادرید در چارچوب هفته بیست و دوم لالیگا با تساوی ۲-۲ مقابل لوانته متوقف شد. این نتیجه ضعیف شاگردان زیدان، نکته مثبتی هم داشت و آن ثبت رکورد گلزنی یک مدافع بود.

سرخیو راموس، کاپیتان و مدافع اسپانیایی رئال مادرید به نخستین و تنها مدافع تاریخ لالیگای اسپانیا تبدیل شد که در ۱۴ فصل متوالی موفق به گلزنی در این رقابت ها شده است. راموس در دقیقه ۱۱ بازی روی ارسال تونی کروس از روی نقطه کرنر و با ضربات سری که در آنها تخصص دارد و او را تبدیل به یکی از خطرناک ترین بازیکنان دنیا در محوطه جریمه روی ضربات شروع مجدد کرده است، رئال مادرید را پیش انداخت تا خود هم رکوردی شگفت انگیز به ثبت برساند.

فرناندو هیرو، کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه مادریدی هم در ۱۵ فصل پیاپی در لالیگا گلزنی کرد، اما همه این فصول را به عنوان مدافع بازی نکرده است.

لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا هم در ۱۴ فصل متوالی برای آبی اناری پوشان گلزنی کرده است و پس از راموس و مسی، آرتیز آدوریز، مهاجم اتلتیک بیلبائو در ۱۳ فصل متوالی گلزنی کرده است.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *