صفحه اصلی / سایر رسانه ها / بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما

بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما

تماشای فیلم به ویژه فیلم‌های ورزشی تاریخ سینما در یک روز تعطیل بسیار لذت بخش است؛ چه بسا اگر علاقمند به بازی‌های ورزشی باشید. برخی از فیلم‌های سینمایی با تم انگیزشی و هیجانی در آمیخته‌اند و به همین سبب مخاطبان نیز روحیه جنگویی و رقابت به خود می‌گیرند. اگر علاقمند به تماشای چنین فیلم‌هایی هستید، می‌توانید با دسترسی به لیست بهترین‌های سینمای جهان یک روز تعطیل خود را با تماشای بهترین فیلم‌های جهان سپری کنید.

قطعاً انتخاب بهترین‌ها بر اساس نظرات کاربران در جهان از طریق روش‌های مختلف امتیازدهی تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید چند ساعتی از تعطیلات خود را به تماشای بهترین فیلم‌های جهان بپردازید با ما همراه باشید.

بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما

چند فیلم بی‌نظیر ورزشی جهان

ورزش به عنوان یک هنر یا یک علاقه کم و بیش در زندگی همه ما نقش دارد چه بسا اینکه بسیاری از افراد به عنوان یک سرگرمی به آن نگاه می‌کنند. با تماشای بهترین فیلم ‌های ورزشی تاریخ سینما برای چند ساعتی هم که شده فارغ از دنیای اطراف لحظات فوق العاده جذاب و لذت بخشی را خواهید داشت. فیلم‌های ورزشی نیز از نظر اهداف نویسنده و یا ژانر می‌توانند متفاوت باشند که قطعاً هر یک از آنها طرفداران خود را دارند و با استقبال بالایی نیز مواجه هستند. در اینجا با بهترین فیلم‌ های انگیزشی ورزشی آشنا می‌شوید که در جهان طرفداران بسیار زیادی دارند.

فیلم creed

فیلم creed جزو بهترین فیلم‌ های ورزشی برای شما افرادی است که عاشق فیلم‌های مبارزه‌ای هستید. این فیلم با نقش آفرینی سیلوستر استالونه، تست تامپسون و مایکل بی جردن جزو محبوب‌ترین فیلم‌های ورزشی به شمار می‌رود. راکی بزرگترین قهرمان سابق جهان است که تصمیم دارد تجربیات خود را به آدونیس جانسون انتقال دهد.

در واقع راکی در یک مسیر سخت و پر پیچ و خم می‌خواهد تا مایکل بی جردن را در مسیر قهرمانی راهنمایی کند. این فیلم در همان قسمت اول طرفداران بسیار زیادی داشت و چه بسا اینکه سری دوم این فیلم بسیار جذاب‌تر و ماهرانه‌تر ساخته شد. این محصول که در سال ۲۰۱۵ میلادی به اوکراین رسید به کارگردانی و نویسندگی رایان کوگلر بود که جزو بزرگترین کارگردانان و نویسندگان جهان به شمار می‌رود.

فیلم warrior

بهترین فیلم های ورزشی تاریخ سینما

فیلم warrior به کارگردانی گوین اکونر و با نقش آفرینی تام هاردی و جوئل و اجرتون و جنیفر موریسون یکی از بهترین فیلم ‌های ورزشی محسوب می‌شود. حضور تام هاردی در این فیلم محبوبیت آن را بیشتر می‌کند و چه بسا اینکه باعث شده با نقش آفرینی خود این فیلم مبارز بسیار مورد توجه باشد. تام هاردی با نقش آفرینی زیبا در این محصول بی‌نظیر جهانی توانست نامزد کسب اسکار بازیگر محبوب شود. اگر توجه کرده باشید بسیاری از فیلم‌های ورزشی و مبارزه‌ای کلیشه‌ای هستند؛ اما در این روایت شاهد چنین صحنه‌ای نیستیم. تمام اهداف شخصیت اصلی داستان برای حضور در مسابقات و داشتن برگ برنده است.

داستان روایت دو برادر به نام تامی و برندون است که تامی ‌توانست همانند پدرش در نیروهای نظامی آمریکا مشغول به کار شود. در نتیجه پس از بازگشت می‌خواهد تا پدرش جهت شرکت در مسابقات پیش رو او را راهنمایی کند. در این میان برادر دیگر آن نیز به دلیل مشکلات مالی و از دست دادن سرمایه به خانه باز می‌گردد. این دو برادر که رابطه خوبی با یکدیگر ندارند؛ در مقابل هم قرار گرفته و باعث می‌شوند فیلم جذابیت بیشتری داشته باشد.

نتیجه

هم اکنون در جهان شاهد درخشیدن بهترین فیلم ‌های ورزشی هستیم که توانسته‌اند با روایت‌های مختلف در بین افراد جامعه و جهان تاثیرگذار باشند. گاهی یک فیلم با مضمون ورزشی داستان‌های مختلف واقعی، عاشقانه، سیاسی و حتی اجتماعی را به تصویر می‌کشد. در این مقاله نیز شما کاربران عزیز با بهترین‌های تاریخ سینمای جهان آشنا شدید که از نظر افراد جهان محبوبیت دارند. اگر می‌خواهید ساعاتی از روز خود را به تماشای یک فیلم ورزشی جذاب بپردازید، می‌توانید در ناب مووی بهترین‌ها را انتخاب کنید.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *