صفحه اصلی / سایر رسانه ها / با سایبان برقی، از استخر خود در تابستان به راحتی استفاده کنید!
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
سایبان برقی

با سایبان برقی، از استخر خود در تابستان به راحتی استفاده کنید!

چرا به سایبان برقی استخر نیاز داریم؟

اگر شما یکی از افراد خوش شانسی هستید که در ملک خود استخر دارید، بدون شک تجربه تابش نور خورشید در سطح آب یا آفتاب سوختگی ناشی از ماندن طولانی مدت در کنار استخر را تجربه کرده اید. در هنگام بهبود و طراحی فضای بیرون از خانه، محافظت در برابر نور آفتاب همیشه باید در خط مقدم ذهن ما باشد. زیرا این کار از خود و خانواده و دوستان در برابر آسیب های خورشید و سرطان پوست محافظت می کند.

اغلب ما تاثیر نور خورشید بر پوست خود را نادیده می گیریم. با این حال نور آفتاب حتی در روزهای ابری که فکر می‌کنیم بیرون رفتن بدون کرم ضد آفتاب بی‌خطر است، بر روی پوست ما تاثیر می گذارد. علاوه بر این، وقتی یک استخر به ترکیب خانه شما اضافه می شود، حتی اگر کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنید، کرم ممکن است با آب شسته شود.

یکی از محصولات خاص شرکت نایس، سایبان برقی استخر است. این نوع سایبان برقی، ویژه ی استخرهای روباز است. این سایبان ها، با طراحی خاص خود نه تنها به استخر زیبایی می بخشد بلکه شما را در برابر آفتاب هم محافظت می کند.

سایبان برقی استخر وسیله ای ساده برای دستیابی به دمای بالاتر آب استخر و یا داشتن محافظ در برابر آفتاب است. با سایبانی که از آب استخر در برابر تأثیرات خارجی محافظت می کند، می توانید در مصرف انرژی و هزینه ها صرفه جویی کنید و همچنین گرمای آب را افزایش دهید. آب استخر با وجود سایبان های استخر با سرعت بیشتری گرم می شود و با گرم شدن آب تا ۶ درجه، می توانید تفریح خود را زودتر از همیشه آغاز کنید!

سایبان برقی

سایبان برقی استخر، بهترین راه برای محافظت در برابر نور خورشید

وقتی به استخر فکر می کنید، نور خورشید عضوی جدانشدنی از آن خواهد بود. با این حال، تا زمانی که نور در چشمانمان بتابد یا خیلی داغ شویم، به سایه محافظ فکر نمی کنیم! خوشبختانه، بیشتر ما به اهمیت محافظت در برابر نور خورشید پی می‌بریم. چه به دلیل نگرانی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش باشد، چه نیاز به استراحت در مقابل آفتاب گرم ظهر یا صرفاً برای جلوگیری از آفتاب سوختگی. همین موارد است که سبب می شود بسیاری از دارندگان استخر به راه های ایجاد سایه برای استخرهای خود روی بیاورند.

نصب یک سایبان بر روی استخر می تواند طیف وسیعی از مزایای فراتر از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را به همراه داشته باشد. سایبان برقی استخر می تواند از نظر زیبایی شناسی برای استخر مفید باشند. هر سایبان برقی دارای یک بازوی مفصلی است که با بالاترین کیفیت آلومینیوم کروماتیزه شده. این محصول از قطعات ریخته‌گری شده بادوام و کابل‌های فولادی ایمن ساخته شده است که منجر به عملکرد فوق‌العاده و بدون مشکل می‌شود.

سایبان برقی

بایدها و نبایدهای نصب سایبان برقی استخر

یک سایبان برقی استخر می تواند سایه ای همراه با مقدار مناسبی از نور فیلتر شده روی یک استخر ایجاد کند. امروزه انواع مختلفی از سایبان وجود دارد که می توانید به کمک آن ها میزان نور مورد نظر خود را کاملاً کنترل کنید. هنگام انتخاب سایبان استخر خود، حتما با یک تامین کننده معتبر کار کنید. تامین کننده ای که هم به بهترین وجه به اموال شما احترام بگذارد و هم بهترین توصیه ها را در مورد موقعیت سایبان شما ارائه دهد. یک سایبان مدرن بر روی استخر می تواند یک استراحتگاه عالی و بصری ارائه دهد.

همانقدر که یک استخر روباز یک سازه دائمی برای خانه شما است و به ملک شما ارزش می افزاید، سایبان نیز یک سازه دائمی است و ارزش ملک شما را زیاد می کند. با افزودن یک سایبان برقی استخر به سرمایه خود می افزایید.

سایبان برقی

سایبان برقی استخر برای محافظت از محل نشستن

همان طور که ذکر شد، سایبان برقی استخر تنها برای قرار گرفتن بر فراز آب طراحی نمی شود. بلکه می تواند متناسب با درخواست شما، هر چقدر از فضای کنار استخر را هم دربرگیرد. امکانات رفاهی استخر شما اهمیت زیادی در کیفیت اوقات فراغت تان خواهد داشت. یک سایبان برقی استخر می تواند اثرات مضر نور خورشید را بر روی میز و صندلی های استراحت اطراف استخر کاهش دهد. سایبان های استخر با قابلیت مسدود کردن اشعه ماوراء بنفش روی فضای خود استخر، صندلی‌های راحتی و مبلمان حصیری اطراف آن نه تنها از منظر مالی، بلکه به عنوان یک پیشنهاد برای زیباتر کردن طراحی استخر منطقی است. در ضمن افرادی که از روی عادت تلفن همراه، عینک آفتابی و سایر اقلام را روی میزهای کنار استخر می گذارند، در صورت در دسترس بودن سازه سایبان برقی استخر، نگران آسیب آفتاب به وسایل خود نخواهند بود.

بررسی های فنی پیش از نصب سایبان برقی

برای اطمینان از تناسب و عملکرد کامل سایبان برقی خود، بررسی فنی خانه شما بخش مهمی از فرایند است. کارشناسان این مرحله مهم که شامل بررسی لوازم الکتریکی، ساخت دیوار و قابلیت های باربری است، را به عهده می گیرند.

اگر در یک ساختمان یک طبقه مانند خانه های ویلایی زندگی می کنید نگران نباشید. زیرا سایبان شما با براکت های مخصوص به دیوار نصب می شود. گام بعدی این است که اندازه سایبان خود را بررسی کنید. همانطور که خورشید در طول روز حرکت می کند، سایبان شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا همیشه سایه ایجاد کند. این یکی از بخش‌های مهم بررسی فنی است تا اطمینان حاصل شود که سایبان شما پس از نصب در موقعیت مناسبی قرار می‌گیرد تا به درستی سایه ایجاد کند.

سایبان های برقی برای دسترسی به منبع برق خانه شما نیاز به حفاری دارند. نصاب سوراخ کوچکی در دیوار یا زمین ایجاد می کند تا سیم برق را بتوان به پریز خانه شما وصل کرد.

سایبان برقی

مزایای نصب سایبان برقی استخر

  • خانه و سبک زندگی شما را بهبود می بخشد.
  • عملکردی راحت و سریع برای ایجاد سایه دارد.
  • سایبان ها یک تهویه مطبوع طبیعی هستند که شما را خنک تر نگه می دارد.
  • تا ۹۸ درصد از اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند.
  • از محو شدن و رنگ رفتگی اثاثیه داخلی و خارجی به خاطر تابش نور خورشید جلوگیری می کند.
  • هزینه های مربوط به مصرف انرژی را کاهش می دهد.
  • طرح های بادوام ساخته شده از مواد درجه یک دارند.
  • سایبان ها دارای پارچه های مقاوم در برابر آب که پوسیده نمی شوند هستند.
  • راهی مقرون به صرفه برای ارزش افزودن به خانه شما است.

سایبان برقی استخر برای کدام استخرها مناسب است؟

به  طور کلی استخر ها را از نظر شکل ظاهری می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد.

  •     استخر گرد با نرده باریک و پهن
  •     استخر بیضی شکل با نرده عریض
  •     استخر های چند ضلعی

سایبان برقی استخر به شکل یک چتر غول پیکر است که برای انواع فریم و نرده استخر قابلیت استفاده دارد. فرقی نمی کند که استخر شما دایره ای باشد یا چند ضلعی، و یا حتی مانند استخر های مدرن شکل پیچیده تر و گسترده تری داشته باشد. در هر صورت در نایس سایبان می توانید سایبانی متناسب با ابعاد و شکل ظاهری استخر خود داشته باشید. سایبان برقی استخر می تواند وزش باد تا ۲۰ کیلومتر در ساعت را به راحتی تحمل کند. این سایبان ها معمولا از پارچه پلی استر بادوام و قاب محکم از پایه های فایبرگلاس یا آلومینیوم ساخته می شوند. در ضمن به دلیل وزن کم این آفتابگیرها، مونتاژ آن ها سریع و آسان است. جنس پوشش بیرونی این سایبان ها عموما از پلی استر با روکش جانبی PVC شفاف است.

سایبان برقی استخر مجموعه نایس سایبان، قابل تنظیم بر اساس نیاز شما

مجموعه نایس سایبان طیف کاملی از سایبان های بازویی تاشو را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای مختلف طراحی شده اند. تمام مدل های سایبان برقی استخر می توانند مطابق با نیازهای شما سفارشی شوند. سفارشی سازی سایبان ها برای شامل ابعاد، رنگ، طرح و افزودن سنسورهای گوناگون به سایبان است.

نایس سایبان بهترین ها را ارائه می دهد و سایبان هایی زیبا و سفارشی را برای استخرهای کوچک یا بزرگ شما فراهم می کند. سایبان های این مجموعه با جدیدترین طراحی و عملکرد، با مواد با کیفیت و عملکرد آسان و بدون نقص ساخته شده اند.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *