صفحه اصلی / سایر رسانه ها / ویژگی‌ها و نکاتی که باید در مورد هاست دانلود بدانید
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
هاست دانلود

ویژگی‌ها و نکاتی که باید در مورد هاست دانلود بدانید

برخی از افراد ممکن است به دنبال راه اندازی یک سایت دانلودی هم‌چون سایت فیلم، آهنگ و یا نرم افزار باشند. از این رو برای انجام این کار نیاز است که یک هاست دانلود را در اختیار داشته باشید تا میزبانی فایل‌های شما را بر عهده داشته باشد.

با توجه به این موضوع ما در هاست ایران قصد داریم که در ادامه، مطالبی را در رابطه با هاست دانلود و همچنین ویژگی‌ها و نکاتی که باید در مورد آن بدانید، برای شما عزیزان بیان کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
هاست دانلود چیست ؟
هاست دانلود در واقع نوعی از هاست است که می‌تواند به هاست اصلی شما متصل شود و فشار را از روی آن بردارد. از این رو سرعت دانلود و آپلود فایل‌ها بر روی هاست اصلی بهبود پیدا می‌کند و در عین حال شاهد بازدهی بیشتر سایت خود خواهید بود.
انواع هاست دانلود
به طور معمول هاست‌های دانلود در ایران به ۴ دسته کلی تقسیم می‌شوند که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

هاست دانلود

ابری : این نوع از هاست‌های دانلود، منابعی هم‌چون RAM، CPU و پهنای باند اختصاصی شبیه به VPS را دارند که می‌توانند چندین سرور هاست را به صورت خوشه‌ای پشتیبانی کنند.
اختصاصی :  در این نوع از هاست‌ها، تمام منابع پرسرعت و پرقدرت، متعلق به شما خواهند بود و این امکان را خواهید داشت که میزان مشخصی از منابع را در ابتدا استفاده کنید و به مرور زمان در صورت نیاز آن‌ها را ارتقا دهید.
اشتراکی :  در این نوع از هاست‌ها، یک فضای ذخیره سازی بزرگ بین افراد مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود و تمامی منابع به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
مجازی (VPS) :  این نوع هاست بر روی یک سرور مادر ایجاد می‌شود که منابع آن بین تعداد محدودی سایت تقسیم می‌شود و از لحاظ امنیت از هاست اشتراکی قوی‌تر عمل می‌کند.
ویژگی‌های هاست دانلود
در زمان خرید هاست دانلود بایستی به یکسری نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین هاست را با ویژگی‌های مد نظرتان تهیه کنید. با توجه به این موضوع در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های هاست دانلود اشاره شده است تا بتوانید با آگاهی و شناخت کامل اقدام به خریداری آن کنید. 

هاست دانلود

به صرفه بودن :  همواره به عنوان یک مدیر کسب و کار بایستی مدیریت هزینه داشته باشید. در خصوص این موضوع باید اشاره کنیم که ترافیک مصرفی کاربران به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.
مدیریت آسان : در زمان خرید هاست دانلود، بایستی سعی کنید که هاستی را برای خرید انتخاب کنید که مناسب شما بوده و بتوانید به راحتی با آن کار کنید. در هاست دانلود امکان استفاده از آخرین نسخه کنترل پنل cPanel را خواهید داشت.
پهنای باند مناسب :  باید سعی کنید هاست دانلودی را انتخاب کنید که پهنای باند نامحدود یا بسیار زیاد را در اختیارتان قرار دهد، چرا که پهنای باند محدود، می‌تواند در آینده برای شما مشکل ساز باشد.
زمان پاسخگویی بالا : برای این‌که سایت شما با کندی رو به رو نشده و کاهش سرعت در آن مشاهده نکنید، بهتر است از هاست دانلود پر سرعتی که زمان پاسخگویی بالایی دارد، استفاده کنید.
پشتیبانی از پروتکل FTP : با وجود FTP امکان ساخت یک اکانت در هاست دانلودی شما به وجود می‌آید که می‌توانید به صورت غیر مستقیم نرم‌افزارهایی هم‌چون Filezilla را برای آپلود فایل در اختیار داشته باشید.
هارد Raid 10 : در هاست دانلود به صورت پیش فرض از هاردهای Raid 10 استفاده شده است.
نکاتی مهم در رابطه با هاست دانلود
قبل از خرید هاست دانلود بهتر است چند نکته مهم در رابطه با هاست دانلود را بدانید که در ادامه به آن‌ها اشاره شده است:
– امکان بک‌آپ گیری و یا تهیه نسخه پشتیبان از هاست دانلود وجود ندارد.
– امکان استفاده از دیتابیس در هاست دانلود وجود ندارد.
– امکان میزبانی سایت و فایل‌ها به صورت جداگانه وجود دارد.
کلام آخر …
همان‌طور که در مطالب بالا ذکر شد، در اختیار داشتن هاست دانلود پر سرعت و قدرتمند می‌تواند به بهبود سایت شما کمک کند. هاست ایران به عنوان یکی از برترین ارائه کنندگان هاست دانلود می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که در صورت تهیه هاست از این مجموعه از پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته بهره‌مند خواهید شد.
در عین حال نیز باید اشاره کنیم که هاست دانلودی خریداری شده از هاست ایران، ۷ روز ضمانت دارد و شما می‌توانید در صورت عدم رضایت وجه پرداختی خود را دریافت کنید. همچنین باید اشاره کنیم که بسیاری از سایت‌های بزرگ و پر ترافیک نیز در هاست ایران میزبانی می‌شوند و از خدمات هاست دانلودی با کیفیت این مجموعه بهره می‌برند.
در صورتی که شما عزیزان قصد خریداری هاست دانلود با کیفیت، پرسرعت و قدرتمند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که به سایت هاست ایران مراجعه کنید و پلن مورد نظر خود را انتخاب کرده و یا بسازید و در نهایت خرید آسوده و مطمئن را تجربه کنید.

منبع : سرزمین دانلود

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *