صفحه اصلی / سایر رسانه ها / مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش بدنسازی
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
اپلیکیشن‌های آموزش بدنسازی

مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش بدنسازی

امروزه در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که داشتن یک بدن خوش فرم تقریباً یک ارزش تلقی می‌شود. در جهان امروزی، در معرض دید قرار گرفتن توسط شبکه‌های اجتماعی باعث شده است تا همه افراد میل به داشتن پوست، چهره، مو، استایل و از همه مهم‌تر، هیکلی متناسب و ترجیحاً عضلانی را داشته باشند. دست یافتن به چنین هیکل و بدنی تا جایی خوب است که سبب آسیب به سلامت انسان نشود و شامل روش‌های خطرناکی نظیر قرص‌های لاغری معلوم الحال و جراحی‌های پرخطری نظیر پیکر تراشی نشود. بهترین، تضمینی‌ترین و سالم‌ترین راه برای دست یافتن به یک هیکل بی‌نقص و یا سیکس پکی جذاب، ورزش کردن در کنار یک رژیم غذایی تنظیم شده توسط پزشک است. راه‌های بسیاری برای ورزش کردن و ساخت یک بدن خوش تراش وجود دارد. یکی از متداول‌ترین آنها، مراجعه به باشگاه است. اما استفاده از یک اپلیکیشن آموزش بدنسازی نیز می‌تواند یک راهکار کم دردسر و بهتر باشد. در ادامه مزایای ورزش با آپ‌های آموزش بدنسازی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اپلیکیشن آموزش بدنسازی چیست؟

سری به لیست برنامه‌های موجود بر روی گوشی هوشمند خود بزنید مسلماً تعداد زیادی برنامه یا همان اپلیکیشن دارید که هر کدام در یک حوزه به خصوص به شما کمک می‌کنند تا به زندگی خود کیفیت بیشتری ببخشید. یک اپلیکیشن آموزش بندسازی که برخی به آن آموزش فیتنس (fitness) نیز می‌گویند به شما کمک می‌کند تا بتوانید در هر جا و هر زمان، به ورزش و ساخت یک بدن فوق العاده بپردازید. به گفته افرادی که تجربه ورزش با چنین دست اپلیکیشن‌هایی را داشته‌اند اذعان می‌کنند بدنسازی به این شیوه مزایای بسیاری در برابر سایر روش‌ها نظیر باشگاه رفتن دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن‌ آموزش بدنسازی

مزایای ورزش با اپلیکیشن‌های آموزش بدنسازی

  • آموزش صحیح حرکات

غالباً در یک باشگاه بدنسازی روند بدین گونه است که مربی حرکاتی را برای جلسه آن روز به شما یاد می‌دهد تا به تعدادی مشخص در مدت زمانی محدود آنها را انجام دهید. به همین دلیل مربی بدنسازی شما باید برای تعداد نه چندان کمی از افراد در همان مدت زمان چنین فرآیندی را شرح دهد؛ معمولاً زمان کافی برای آموزش صحیح تک تک حرکات برای تک تک افراد ندارد. همچنین نظارت نیز به دلیل ذیق وقت، به اندازه کافی نخواهد بود، به همین دلیل است که بسیاری از افراد در باشگاه‌ها به خود آسیب می‌زنند. در صورتی که اگر نحوه صحیح حرکات را یاد گرفته و اجرا کرده بودند، هیچ آسیبی به هیچ یک از اعضای بدن وارد نمی‌شد.

یک اپلیکیشن آموزش بدنسازی خوب، دارای ویدئوها و یا گیف‌هایی از یک مربی با تجربه و یا تصویر انیمیشن سازی شده تحت نظارت افراد مجرب است که می‌تواند برای مدت زمانی نامحدود، هر حرکت را به طور صحیح به شما آموزش داده و شما فرصت کافی برای یادگیری نحوه اجرای تک تک حرکات داشته باشید و یک ورزش سالم و بی‌خطر را از سر بگذرانید.

  • عدم محدودیت زمانی و مکانی

بسیاری از ما در دوره‌ای، به دلیل نداشتن وقت کافی قید باشگاه رفتن را زده‌ایم. حقیقت این است که رفتن به باشگاه علاوه بر مدت زمان هر سانسی که قصد شرکت در آن را دارید ملزم به صرف زمان برای آماده شدن و رفت و آمد نیز می‌باشد که این مسئله، رفتن به باشگاه را برای افراد پرمشغله، بسیار پرچالش می‌سازد. با استفاده از یک اپلیکیشن آموزش بدنسازی، بدون نیاز به صرف وقت برای آماده شدن و رفت و آمد که اصطلاحاً زمان مرده محسوب می‌شوند؛ می‌توانید بدون اتلاف وقت به بدنسازی به طور مفید و خالص در هر زمانی از شبانه روز که فرصت آن را داشته باشید بپردازید.

چالش بعدی که بسیاری از ورزش دوستان را با مشکل مواجه می‌کند نبود یک باشگاه استاندارد و قابل قبول در محل زندگی‌شان است. این محدودیت مکانی بیشتر افراد ساکن روستاها و شهرستان‌ها را درگیر می‌کند که باعث می‌شود برخی امکان ورزش به طور صحیح و اصولی را نداشته باشند در صورتی یک اپلیکیشن آموزش بدنسازی می‌تواند در نقش یک مربی تمام وقت برای آنها ظاهر شود و هیچ بهانه‌ای و محدودیتی برای نپرداختن به بدنسازی را برای آنها باقی نگذارد.

  • هزینه کم‌تر

شهریه‌های باشگاه‌ها نیز همانند سایر موارد در اثر وضعیت بغرنج اقتصادی روز به روز دستخوش تغییر می‌شود. همچنین مراجعه به باشگاه شامل هزینه‌های رفت و آمد و همچنین انواع هزینه‌های متفرقه نیز می‌باشد. از طرفی دیگر اپلیکیشن‌های آموزش بدنسازی اکثراً رایگان هستند و باعث می‌شوند که بتوانید به طور کاملاً رایگان منزل خود را تبدیل به باشگاهی با تمامی مزایای پیش از این گفته شده تبدیل کنید. حتی اگر ملزم به پرداخت هزینه‌ای برای اپلیکیشن‌های آموزش بدنسازی باشید نیز همچنان این هزینه مبلغی ناچیز در مقایسه با هزینه‌های باشگاه‌ها خواهد بود که غالباً به دلیل خرید اشتراک ویژه برای دسترسی بیشتر به امکانات فوق العاده این اپلیکیشن‌ها دریافت می‌شوند.

  • ورزش اصولی‌تر

در باشگاه‌های بدنسازی معمولاً به رِنج بسیار متنوعی از افراد برنامه‌‌های ورزشی یکسانی داده می‌شود که باعث نارضایتی بسیاری از افراد می‌شود. در صورتی که یک اپلیکیشن آموزش بدنسازی که به بهترین شکل طراحی شده باشد؛ انعطاف‌پذیری‌های بسیاری در امر ساخت برنامه ورزشی دارد. به عنوان مثال شما قادر خواهید بود توسط آن با توجه به نیازها، خواسته‌ها و محدودیت‌های خود یک برنامه شخصی سازی شده طراحی کنید تا بهترینِ خودتان باشید و یا از برنامه‌های پیشنهادی از پیش طراحی شده آن استفاده کنید که چنین دست برنامه‌هایی با توجه به شاخص توده بدنی (BMI) افراد و غالباً توسط افراد خبره و برای اهدافی مشخص طراحی شده‌اند که می‌توانند برای سایرین با اهداف و ویژگی‌های مشابه نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

اپلیکیشن آموزش بدنسازی فیتنس کار

اپلیکیشن آموزش بدنسازی فیتنس کار

فیتنس کار نام یک اپلیکیشن ایرانی در حوزه آموزش تخصصی بدنسازی است که تمامی قابلیت‌ها و مزایای گفته شده را داراست. شما می‌توانید در فیتنس کار از آموزش صحیح و اصولی بیش از ۱۳۰۰ حرکت ورزشی مربوط با تمامی بخش‌های بدن شامل پشت بازو، جلو بازو، سر شانه، سینه، ساق پا، شکم و … برخوردار شوید. با ساخت برنامه‌ای شخصی سازی شده و یا شرکت در برنامه‌های کاربردی آماده، در هر ساعت از شبانه روز در هر مکانی که در آن حضور دارید به بدنسازی و ساخت اندامی زیبا و عضلانی بپردازید. از دیگر ویژگی‌های خوب فیتنس کار می‌توان به مجلسه ورزشی-انگیزشی آن اشاره کرد. همچنین استفاده از ماشین حساب ورزشی آن نیز در یافتن وضعیت شاخص بدنی و همچنین میزان انرژی مورد نیاز روزانه به شما کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب اپلیکیشن می‌توانید به سایت فیتنس کار به نشانی اینترنتی https://fitnesskar.com مراجعه نمایید.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *