صفحه اصلی / سایر رسانه ها / لباس ورزشی پاییزی
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
لباس ورزشی پاییزی

لباس ورزشی پاییزی

چنانچه برای ورزش در فکر خرید لباس مناسب فصل هستید، لباس ورزشی شرافیت می‌تواند خواسته خانم‌ها و آقایان را برای داشتن لباس مناسب برآورده نماید. افرادی که زمان زیادی از روز خود را به انجام تمرینات ورزشی و ورزش‌های حرفه‌ای می‌پردازند، داشتن لباس ورزشی مناسب هر فصل برایشان اهمیت بالایی دارد زیرا کمک می‌کند تا به راحتی به انجام فعالیت‌های خاص هر رشته ورزشی بپردازند. ما در این مطلب سعی داریم ضمن بررسی ویژگی‌های لباس ورزشی پاییزی به معرفی انواع لباس ورزشی برند شرافیت مانند لباس ورزشی مردانه شرافیت، پلیور مردانه  شرافیت و هودی  مردانه و زنانه شرافیت پرداخته و درباره کیفیت محصولات این برند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

لباس ورزشی پاییزی

لباس ورزشی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

لباس ورزشی لباسی است که با توجه به رشته‌های مختلف ورزشی طراحی و دوخته ‌شده و برای هر یک از ورزش‌ها لازم است المان‌های گوناگونی برای آن در نظر گرفته شود. به عنوان مثال لباس رشته‌های وزنه برداری، فوتبال، شنا و رشته‌های بدنسازی و .. متفاوت است و هر یک از کیفیت خاصی برخوردار خواهد بود.

لباس ورزشی خوب لباسی است که متناسب با فیزیک بدنی و سایز ورزشکار طراحی و دوخته شده باشد و همان طور که گفتیم برای انجام آن نوع فعالیت ورزشی مناسب باشد. دیگر آن که رنگ در طراحی لباس ورزشی اهمیت دارد و در بسیاری از ورزش‌های حرفه‌ای لازم است به این موضوع توجه شود. از دیگر موارد مهم در خصوص طراحی و دوخت لباس ورزشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • قابلیت جذب عرق داشته باشد

می‌دانید که به هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی تحرک باعث می‌شود تعریق بدن افزایش یابد، به همین منظور چنانچه لباس ورزشی نتواند عرق بدن را به خود جذب نماید بنابراین می‌تواند باعث عرق سوز شدن و یا به وجود آمدن مشکلات پوستی برای بدن ورزشکار شود و وی را از انجام فعالیت‌های ورزشی باز دارد. همچنین لباس ورزشی باید از جنسی تهیه شود که بدن بتواند جذب اکسیژن بالایی داشته و هوا از جنس لباس ورزشی عبور نماید و به این شکل بدن را خنک نماید.

  • لباس ورزشی باید کارایی ورزشکار را وسعت بخشد.

چنانچه لباس ورزشی متناسب با نوع ورزش خاصی تهیه شده باشد می‌تواند به کارایی و عملکرد بهتر ورزشکار کمک نماید به این ترتیب حرکت دست‌ها و پاها راحت‌تر انجام شده و ورزشکار می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را در مسابقات به دست آورد.

  • سایز لباس ورزشی باید متناسب با بدن ورزشکار باشد.

از دیگر نکات مهم در طراحی و انتخاب لباس ورزشی سایز مناسب است. زیرا لباس خیلی گشاد و یا تنگ می‌تواند مانع از ایجاد حرکت درست و به جا برای ورزشکار شود و در حساس‌ترین زمان‌ها باعث پیچیدن به بدن و یا درآمدن از بدن ورزشکار شود و مانع از موفقیت وی شود.

  • انتخاب کفش و جوراب ورزشی مناسب برای ورزشکار

شاید وقتی صحبت از لباس ورزشی به میان می‌آید کمتر به یاد کفش و جوراب مناسب بیفتیم اما این نکته نیز مهم است که کفش و جوارب مناسب می‌تواند در ایجاد تعادل حرکت ورزشکار و سرعت بخشیدن به عملکرد وی نقش داشته باشد. بنابراین کفش و جوراب نیز جزء لباس ورزشی به شمار می‌آیند و بهتر است از جوراب‌های کتانی که عرق پا را جذب می‌کنند و یا کفش‌هایی که امکان عبور هوا از آن‌ها وجود دارد، استفاده کرد.

  • استفاده از لوازم جانبی ورزشی

برای آن که بتوانید تمرینات ورزشی خود را با کیفیت مناسب‌تری انجام دهید بهتر است از وسایلی مانند حوله، زانوبند، آرنج بند، هدبند و غیره که به عملکرد شما در ورزش کمک می‌کند استفاده نمایید. شاید این وسایل جزء دسته لباس‌های ورزشی به شمار نیایند اما می‌توانند کمک کنند شما در انجام فعالیت‌های ورزشی راحت‌تر باشید.

لوازم ورزشی جانبی

خریداری لباس ورزشی مناسب با فصل

از دیگر نکاتی که به هنگام انتخاب و خرید لباس ورزشی باید در نظر داشته باشید تهیه لباس ورزشی مناسب فصل است. به عنوان مثال لباس ورزشی پاییزی می‌تواند بدن شما را گرم‌تر نگه داشته و از سرد شدن بدن شما و ابتلا به سرماخوردگی و درد عضلات به لحاظ سرما جلوگیری نماید. لباس ورزشی تابستانی باید بتواند هوا را عبور داده و اکسیژن را به بدن برساند. در بخش‌ بعدی به ویژگی‌های لباس ورزش پاییزی بیشتر خواهیم پرداخت. همچنین در ادامه با پرداختن به انواع لباس ورزشی شرافیت به این مورد اشاره خواهیم کرد که این برند سعی داشته لباس مناسب هر فصل را با کیفیت بالا تولید کرده و در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

چند دست لباس ورزشی خریداری کنید.

متناسب با نوع ورزش خود چند دست لباس ورزشی تهیه کنید این موضوع باعث می‌شود زمانی برای شست و شوی آن‌ها داشته و یا به هنگام انجام تمرینات  انگیزه و روحیه بهتری داشته باشید.

به جنس لباس ورزشی توجه کنید

تا جایی که می‌توانید از خرید لباس‌های ورزشی که از جنس پلاستیک هستند دوری کنید زیرا این نوع لباس‌های ورزشی مانع از عبور هوا و اکسیژن شده و ضمن ایجاد تعریق بالا، باعث خستگی بیشتر شما می‌شوند. لباس‌هایی که از جنس نخ یا نخ پنبه دوخته شده باشند، جذب عرق بالایی داشته و مانع از بروز مشکل و حساسیت برای بدن می‌شوند. برای دوخت لباس ورزشی شرافیت که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت به این موضوع بسیار توجه شده است.

 

لباس ورزشی مردانه شرافیت چه ویژگی‌هایی دارد؟

از نیمه‌های قرن بیستم بود که نوآوری‌های خاصی در صنعت تولید لباس ورزشی مخصوص رشته‌های مختلف ورزشی صورت گرفت و لباس ورزشی مردانه و زنانه متناسب با نوع ورزش و فعالیت‌های بدنی خانم‌ها و آقایان طراحی و تولید شد، به طوری که نوآوری در مواد و الیاف تولید پوشاک ورزشی تا آن جا پیش رفت که کیفیت این نوع البسه بسیار افزایش یافت. در طی سال‌های اخیر نیز برندهای پیشرو و موفق تولید البسه ورزشی که در جهان شناخته شده هستند توانسته‌اند انواع لباس ورزشی مردانه و زنانه را با کیفیت بالا و ویژگی‌های منحصربفرد در اختیار ورزشکاران قرار دهند.

در ایران نیز تولیدکنندگان لباس ورزشی سعی کرده‌اند ویژگی‌های مورد نظر را در طراحی و دوخت لباس‌های ورزشی به کار گیرند. برند شرافیت یکی از برندهای تولید کننده البسه و لوازم مختلف ورزشی در ایران است که چه در خصوص طراحی لباس ورزشی زنانه و چه در ارائه لباس ورزشی مردانه شرافیت سعی کرده نکات زیر را در نظر گیرد.

  • تنظیم حرارت و رطوبت بهینه
  • استفاده از الیاف کتان، نخ، نخ پنبه و پلی استر در تولید لباس ورزشی
  • نفوذپذیری خوب هوا و جذب اکسیژن مورد نیاز بدن
  • جذب سریع رطوبت و خشک شدن سریع آن
  • عدم باقی ماندن رطوبت در لباس
  • خشک شدن سریع برای جلوگیری از سرما خوردن
  • برخورداری از کیفیت و دوام بالا
  • قابلیت نگهداری و مراقبت آسان از آن‌ها
  • برخورداری از وزن کم
  • بهره‌مندی از جنس نرم و لطیف
  • طراحی هوشمند و کاربردی برای استفاده در موقعیت‌های مختلف

در طراحی و دوخت لباس ورزشی پاییزی چه فاکتورهایی باید در نظر گرفته شود؟

تا این بخش به ویژگی‌های کلی که لباس ورزشی باید از آن برخوردار باشد پرداختیم در این قسمت به این موضوع اشاره خواهیم کرد که لباس ورزشی پاییزی چه خصوصیات و ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا ورزشکار در آن احساس بهتری داشته و تمرینات ورزشی خود را به شکل بهتری انجام دهد. در انتهای این بخش نیز به انواع لباس ورزشی شرافیت که مناسب برای فصل پاییز و زمستان طراحی و دوخته شده است خواهیم پرداخت. همان طور که می‌دانید به هنگام ورزش در فصل پاییز یا زمستان بدن شما دچار تعرق می‌شود و لباس ورزشی پاییزی باید بتواند این میزان از عرق را جذب نماید. به این ترتیب پس از اتمام زمان ورزش هوای سرد و باد نمی‌تواند به بدن شما آسیبی رسانده و باعث سرماخوردگی یا درد در مفاصل و عضلات شما شود. به همین منظور برند شرافیت در تولید لباس ورزشی مردانه شرافیت و یا البسه زنانه ورزشی مناسب پاییز و زمستان به این موارد توجه بسیاری داشته و لباس‌های ورزشی را از جنس پارچه‌هایی تهیه کرده که سلامت و آسایش ورزشکاران را تامین نماید. ما در ادامه به چند نمونه لباس ورزشی مردانه و زنانه که مناسب فصل پاییز می‌باشد خواهیم پرداخت.

هودی به چه لباسی گفته می‌شود؟

هودی

هودی نوعی لباس مناسب پاییز و زمستان است که شباهت زیادی به سویشرت دارد با این تفاوت که جلو بسته است و اغلب دارای کلاه می‌باشد. هودی از پارچه‌های نخ و پنبه تهیه می‌شود که اغلب سمت داخلی آن‌ها پشمی و یا پرزدار است و کمک می‌کند در فصل پاییز و زمستان گرمای مورد نیاز بدن تامین شود. هودی شرافیت نیز جزء البسه ورزشی تولید شده این برند است که علاوه بر داشتن جنس عالی، بسیار شیک و منحصربفرد طراحی شده و برند شرافیت نمونه‌های مردانه و زنانه آن را تولید کرده که بسیار گرم و زیبا است.

چنانچه خانم‌ها و آقایان برای ورزش کردن در فصل پاییز و زمستان و گرم نگه داشتن اعضای بدن به دنبال یک لباس ورزشی مناسب هستند ، هودی شرافیت یک گزینه بسیار عالی خواهد بود.

هودی زنانه شرافیت هم مانند هودی‌های مردانه طراحی و تولید می‌شود با این تفاوت که لازم است هنگام خرید آن به نکاتی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت توجه کنید.

چنانچه بانوان به پوشیدن هودی علاقمندند بهتر است آن را یک سایز بزرگ‌تر از سایز معمول خود انتخاب کنند و این بزرگ بودن علاوه بر قد آستین خودش را در اندازه کلی لباس نیز نشان دهد. برند شرافیت انواع مختلف هودی را برای آقایان و خانم‌ها طراحی کرده که بهتر است خانم‌ها هنگام خرید هودی زنانه شرافیت، مدل بلندتر آن را خریداری کنند تا این هودی بتواند باسن و بخشی از ران‌های آن‌ها را گرم نگه دارد. تنوع رنگ هودی زنانه شرافیت زیاد است و می‌توان آن را به راحتی با انواع رنگ‌ها، لباس‌ها و همچنین کتونی و .. ست کرد.

اغلب هودی‌های مردانه و زنانه دارای یک جیب بزرگ در قسمت جلو هستند. این طراحی کمک می‌کند دست‌های شما در فصول سرد گرم شود و یا بتوانید از این جیب برای نگهداری گوشی موبایل و یا دستمال و .. استفاده نمایید.

فروشگاه آنلاین شرافیت

به قاطعیت می‌توان گفت کیفیت و کاربردی بودن لباس ورزشی در کنار قیمت مناسب آن از جمله آیتم‌های مهمی به شمار می‌آیند که در خصوص خرید لباس ورزش مردانه و زنانه باید به آن‌ها توجه کرد. برند شرافیت در مدت فعالیت خود در زمینه تولید به روز‌ترین و مرغوب‌ترین لباس ورزشی توانسته انواع لباس ورزشی مردانه شرافیت را با بالاترین کیفیت تولید نماید. در حوزه تولید لباس ورزشی زنانه نیز برند شرافیت کیفیت و ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم را رعایت کرده است.

از جمله لباس‌های ورزشی این برند می‌توان به انواع هودی زنانه شرافیت، پلیور پاییزی شرافیت و همچنین لوازم بدنسازی و انواع اکسسوری ورزشی مانند هدبند ورزشی، اسکارف، کوله و کلاه ورزشی اشاره کرد که هر یک از آن‌ها از مجموعه متنوعی برخوردار است و از کیفیت بالایی بهره‌مند می‌باشد. برند شرافیت سعی کرده در تولید محصولات شرافیت تمامی سایزبندی‌ها را برای ورزشکاران زن و مرد فراهم نماید و حق انتخاب بسیاری را در خصوص انتخاب رنگ و طرح در اختیار مشتریان بگذارد. برای دیدن انواع محصولات برند شرافیت و انتخاب و خرید آن‌ها می‌توانید سری به سایت این برند به آدرس الکترونیکی https://sherafit.com/ بزنید.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *