صفحه اصلی / اخبار ورزشی / دور خیز نادال برای المپیک پاریس
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
رافائل نادال

دور خیز نادال برای المپیک پاریس

رافائل نادال تنیسور اسپانیایی درباره شکست خود در رولان گاروس ۲۰۲۴ اظهار نظر کرد.

 رافائل نادال تنیسور ۳۷ ساله در دور اول مسابقات ورلان گاروس در سه ست مغلوب الکساندر زورف شد. به این ترتیب قهرمان ۱۴ دوره مسابقات برای اولین بار در دور اول این مسابقات حذف شد.

نادال بعد از مسابقه گفت: از بازی لذت می‌برم، شرایط بدنم نسبت به دو ماه قبل بهتر شده است. شاید دو ماه دیگر بگویم کافی است ولی هنوز احساس نمی کنم نمی توانم ادامه دهم. امیدوارم برای المپیک به پاریس برگردم. حضور در بازی‌های المپیک پاریس به من انگیزه می دهد. نمی دانم این آخرین حضور من در رولان گاروس خواهد بود یا نه. اگر چنین باشد، باید بگویم من همه ساین سال‌ها از حضور در رولان گاروس لذت بردم. هواداران عالی بودند، توصیف احساساتم سخت است. دو سال گذشته برای من آسان نبود. سخت است که بگویم آینده برای من چه خواهد بود. احتمال زیادی وجود دارد که به اینجا برنگردم و این آخرین حضور من در رولان گاروس باشد اما نمی توانم با اطمینان صد درصد در این مورد صحبت کنم. هرگز تصور نمی کردم که بتوانم این همه عناوین قهرمانی را کسب کنم. پس امیدوارم همه شما را دوباره اینجا ببینم.

 نادال که با ۱۴ قهرمانی پرافتخارترین تنیسور تاریخ رولان گاروس است، به سلطان خاک رس معروف است ولی مصدومیت و شرایط بدنی باعث شده است تا او از شرایط آرمانی فاصله داشته باشد.

مسابقات تنیس بازی های المپیک در زمین‌های خاکی برگزار می‌شود و نادال تمایل دارد در این رقابت‌ها حاضر  باشد.

بیانیه رئال‌مادرید در حمایت از نادال

باشگاه رئال‌مادرید نیز در بیانیه‌ای از این تنیسور اسپانیایی که هوادار رئال است حمایت کرد. در این بیانیه آمده است: رافائل عزیز، تو همیشه در زمین و خارج از زمین یک الگوی عالی برای ما هستی. مادریدی‌ها به ورزشکار افسانه‌ای مثل تو افتخار می‌کنند.

ما همیشه در تمام روزها با شما خواهیم بود.

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *