صفحه اصلی / سایر رسانه ها / دستگاه بدنسازی خانگی
ثبت نام در سایت
 
ترافیک دانلود از سایت اسپورت دانلود نیم بها محاسبه می شود
دستگاه بدنسازی خانگی

دستگاه بدنسازی خانگی

امروزه زندگی مدرن و مشغله های کاری باعث شده که افراد کمتر به فکر سلامتی خود باشند. اگر زمان کافی برای رفتن به باشگاه و انجام تمرینات ورزشی را ندارید می‌توانید دستگاه بدنسازی خانگی خریداری کنید. البته قبل از خرید تجهیزات ورزشی باید چند نکته را در نظر بگیرید که در این مقاله سعی میکنیم به آنها بپردازیم.

 

راهنمای خرید دستگاه‌ بدنسازی خانگی

دستگاه های بدنسازی خانگی در مدل های مختلف در بازار وجود دارند که همین ممکن است در زمان خرید تصمیم گیری را سخت کند. در راهنمای خرید دستگاه بدنسازی خانگی قصد داریم به نکات مهمی اشاره کنیم تا بتوانید بهترین تجهیزات ورزشی را خریداری کنید.

فضای خانه را بسنجید

قبل از خرید دستگاه‌های بدنسازی خانگی حتما فضای خانه را بررسی کنید. اگر فضای کافی برای خرید تجهیزات ورزشی متعدد را ندارید بهتر است دستگاه‌هایی خریداری کنید که بیشترین کارایی را برایتان دارند. توجه داشته باشید در صورتی که در زمان کار کردن با دستگاه، فضای کافی نداشته نباشید نمی‌توانید به صورت صحیح تمرینات ورزشی خود را انجام دهید.

میزان بودجه خود را مشخص کنید

قبل از خرید تجهیزات ورزشی بودجه خود را مشخص کنید. دستگاه‌های بدنسازی خانگی با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند و مشخص کردن میزان بودجه، به خرید یک دستگاه مناسب کمک می‌کند.

برند محصول

در زمان خرید حتما به برند محصول توجه کنید. دستگاه‌های بدنسازی خانگی با برندهای معتبر از کیفیت و دوام بالاتری برخوردار هستند. جهت خرید انواع دستگاه بدنسازی باکیفیت حتما به فروشگاه‌های معتبر کالای ورزشی مراجعه کنید.

ایمنی دستگاه

هنگام خریدن تجهیزات ورزشی به ایمنی دستگاه توجه کنید. در صورتی که دستگاه از استانداردهای ایمنی برخوردار نباشد احتمال آسیب دیدن وجود دارد. با تهیه دستگاه بدنسازی خانگی غیر استاندارد نه‌تنها به سلامت بدن خود کمک نمیکنید بلکه به آن نیز آسیب وارد میکنید.

گارانتی و ضمانت

با توجه به اینکه قیمت دستگاه‌های بدنسازی خانگی ارزان نیستند قطعا داشتن گارانتی و ضمانت اهمیت دارد. در صورتی که دستگاه به هر دلیلی دچار مشکل شود با داشتن گارانتی دیگر نگرانی بابت تعمیر آن نخواهید داشت‌.

ویژگی‌های دستگاه بدنسازی خانگی

اگر قصد خرید دستگاه‌های بدنسازی خانگی را دارید حتما باید شناخت کافی از این تجهیزات را داشته باشید تا بتوانید یک خرید خوب و مطمئن را تجربه کنید. از ویژگی‌های مهم دستگاه های بدنسازی خانگی خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

همه کار بودن

یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه‌ بدنسازی خانگی این است که به صورت همه کاره طراحی‌ شده باشند‌. شما برای تقویت عضلات و تناسب اندام نیاز به چندین تجهیزات ورزشی دارید. با خرید دستگاه‌های بدنسازی خانگی همه کاره  می‌توانید حرکات های ورزشی مختلفی را انجام دهید.

دوام و استحکام بالا

یکی از ویژگی‌های دیگر دستگاه های بدنسازی خانگی دوام و استحکام بالای آنها است. استفاده از مواد باکیفیت در تولید این دستگاه بسیار اهمیت دارد زیرا در غیر این صورت خیلی زود در اثر فشار خراب می‌شود.

استاندارد بودن

یکی دیگر از مشخصات دستگاه‌های بدنسازی خانگی خوب این است که در تولید آن استانداردهای لازم رعایت شده باشد. در غیر صورت احتمال آسیب دیدن فرد وجود دارد‌.

چند مدل بهترین دستگاه‌های بدنسازی خانگی

دستگاه بدنسازی همه کاره همراه با اسمیت کمکدار و کراس

دستگاه بدنسازی همه کاره همراه با اسمیت کمکدار و کراس

دستگاه بدنسازی همه کاره همراه با اسمیت کمکدار و کراس از چندین دستگاه با عملکردهای مختلف تشکیل شده است. این دستگاه جهت پرورش و تقویت عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه برای انجام حرکات ورزشی مختلف از جمله اسمیت، کراس جمع، پرس بالا سینه، زیر سینه و پرس سینه تخت با هالتر، پرس سرشانه، اسکات، جلو بازو، پشت بازو، زیر بغل قایقی، لت زیر بغل، پارالل و بارفیکس و غیره است. جهت خرید این محصول با قیمت مناسب می‌توانید به فروشگاه‌ کیاورزش مراجعه کنید.

دستگاه مولتی جیم خانگی مدل هویست همراه کراس

دستگاه مولتی جیم خانگی دارای تجهیزات پرقدرتی است و از این رو مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. شما با خرید این دستگاه می‌توانید چندین حرکت ورزشی را با هم انجام دهید. اگر به دنبال یک دستگاه بدنسازی خانگی پرقدرت هستید خرید این دستگاه را پیشنهاد می‌کنیم. شما با تهیه این وسیله می‌توانید خانه خود را به یک باشگاه بدنسازی تبدیل کنید. کیاورزش به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش دستگاه‌های بدنسازی خانگی این محصول را با ضمانت فیزیکی به مشتریان عزیز عرضه می‌کند.

دستگاه بدنسازی خانگی فیله شکم دوکار هویست 

دستگاه بدنساز خانگی فیله شکم دو‌کار هویست می‌تواند شما را برای داشتن یک اندام عالی کمک کند. کار کردن با این دستگاه بسیار راحت است و از این رو هم برای افراد مبتدی و هم حرفه‌ای بسیار مناسب است. این دستگاه از بهترین متریال ساخته شده است و به همین دلیل دوام و استحکام زیادی دارد‌. این دستگاه بدنسازی جهت تقویت عضلات کمر و ستون فقرات  و همچنین عضلات شکم کاربرد دارد. از این دستگاه میتوان هم در خانه و هم باشگاه ورزشی استفاده کرد. جهت خرید این محصول باکیفیت به صفحه‌ رسمی کیاورزش سر بزنید.

میز پرس ۱۴ کاره خانگی

میز پرس ۱۴ کاره خانگی

اگر دوست دارید ورزش کنید ولی به خاطر گرفتاری های روزمره وقت نمیکنید پیشنهاد می‌کنیم میز پرس ۱۴ کاره خانگی بخرید. این محصول از قابلیت و کارایی های زیادی برخوردار است و شما می‌توانید با آن حرکات ورزشی مختلف از جمله پرس سینه، بالا سینه، زیرسینه، پارالل، شکم، جلو پا، پشت پا و جلو بازو و غیره را انجام دهید. فراموش نکنید میز پرس باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد در غیر این صورت باعث آسیب رسیدن به ورزشکار می‌شود. شما می‌توانید میز پرس ۱۴ کاره خانگی استاندارد و باکیفیت را از کیاورزش خریداری کنید.

 

تردمیل چند کاره برقی خانگی پاورمکس

تردمیل چند کاره برق خانگی یک دستگاه ورزشی مناسب راه رفتن یا دویدن در خانه است. روزانه باید ۴۰ دقیقه پیاده روی یا ۳۰ دقیقه بدویم؛ ولی بدلیل مشغله فراوان گاهی وقت برای انجام این کار در بیرون از منزل مانند باشگاه یا فضای باز و.. نداریم. به همین دلیل ما به شما تردمیل برقی پاورمکس را پیشنهاد می کنیم. تردمیل برقی چند کاره پاورمکس یکی از بهترین دستگاه های ورزشی مخصوص دویدن در خانه  می باشد.

الپتیکال (دستگاه اسکی فضایی) خانگی

الپتیکال (دستگاه اسکی فضایی) خانگی

 

الپیتیکال یا اسکی فضایی یک نوع دستگاه بدنسازی خانگی می باشد. تمرین و کار با این دستگاه عملکردی شبیه به ترکیب ۳ ورزش دوچرخه سواری، اسکی و دو دارد. تمرین و کار با اسکی فضایی پس از تردمیل بیشترین میزان چربی سوزی، افزایش استقامت و عضله سازی دارد. این دستگاه برای افرادی که تمرکز اصلیشان بر پایین تنه است، بسیار مناسب است. اسکی فضایی فواید بسیاری از جمله کاهش وزن، وارد نکردن فشار زیاد به زانو، بهبود سلامتی قلب و عروق و کاهش التهاب مزمن و… دارد.

 

مزایای دستگاه‌ های  بدنساز خانگی

دستگاه های بدنسازی خانگی این امکان را به شما می‌دهند که در فضای خانه بتوانید به انجام تمرینات ورزشی مشغول شوید‌. همانطور که قبلا هم گفتیم دستگاه‌های بدنسازی خانگی دارای مدل‌های مختلفی هستند و برخی از آنها به صورت چند کاره طراحی شده اند و شما می‌توانید چندین حرکت ورزشی را با یک دستگاه انجام دهید. در ادامه شما را بیشتر با مزایای دستگاه‌های بدنسازی خانگی چندکاره آشنا می‌کنیم.

مقرون به صرفه بودن

دستگاه‌های بدنسازی خانگی چند کاره با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید بسیار مقرون به صرفه هستند. شما با  این دستگاه می‌توانید چندین حرکت ورزشی را انجام دهید و دیگر نیازی به خرید چند دستگاه به صورت جداگانه نیست. به همین دلیل خرید دستگاه بدنساز خانگی چندکاره موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌گردد‌.

جمع و جور بودن

دستگاه های بدنسازی خانگی چندکاره فضای زیادی را در خانه اشغال نمی‌کنند. اگر شما بخواهید چند دستگاه بدنسازی را برای خانه تهیه کنید؛ قطعا به فضای زیادی نیاز خواهید داشت. با خرید این دستگاه می‌توانید یک باشگاه ورزشی در فضای اتاق خود داشته باشید.

قابل استفاده برای چندین نفر

برخی از دستگاه‌های بدنسازی خانگی چند کاره به گونه‌ای طراحی شده‌اند که افراد مختلف می‌توانند به صورت همزمان از آن استفاده کنند. هم چنین هنگام استفاده همزمان از دستگاه هیچ گونه مزاحمتی برای فرد دیگر وجود ندارد و می‌توانید از ورزش کردن در کنار دوستان و اعضای خانواده لذت ببرید.

سخن پایانی

همانطور که مطالعه کردید دستگاه های بدنسازی خانگی یک انتخاب عالی برای افرادی هستند که به خاطر مشغله کاری، بچه داری یا هر دلیل دیگری وقت رفتن به باشگاه را ندارند. با خرید دستگاه‌ بدنسازی خانگی همه کاره می‌توانید چندین حرکت ورزشی را انجام دهید و به تناسب اندام برسید‌. کیاورزش یکی از مرکز فروش دستگاه بدنسازی خانگی باکیفیت است که انواع تجهیزات ورزشی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. اکر قصد خرید این محصول را دارید کافیست به صفحه رسمی کیاورزش سر بزنید و بعد از بررسی مشخصات و قیمت محصولات مختلف، خرید خود را انجام دهید‌.

 

نوبیتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *